2🍨

7K 253 370
                                    

Size aşıklar, peki bu süreçte nasıl olurlar, aşklarını nasıl itiraf ederler?






Deku: Son derece utangaç kişiliği yüzünden biraz geç açıklar. Okulda biraz  ne yapacağını düşünür. Sürekli bir sonraki tenefüse erteler. En sonunda okuldan çıkma zamanı gelmiştir ve artık bunu açıklaması gerekir.

Okuldan çıkmış, evine doğru ilerlerken arkandan seslenir. Nefes nefese yanına gelir. Bir süre konuşmazsınız.

Sen batmakta olan güneşi izlerken, o, arada sırada sana bakıyordu. En sonunda kendini toplamış ve söze başlamıştı.

- (Y/N)?

- Evet Midoriya?

- Şey...

Derin nefes alır.

- Ben... Ben uzun zamandır senden hoşlanıyorum ama yani arkadaş olarak değil. Hani... Şey işte... Anlarsın ya...

Kızarmış ve başını eğmişti. Onun bu haline kıkırdamıştın.

- Eee?

- Ne ee?

Tip tip ona baktığında bir süre duraklamıştı.

- Ha evet! Şey... Benimle çıkar mısın?

- Tabiki.

Bunu duyduğunda ilk başta şaşırmıştı. Sonra kekeleyerek konuşmuştu.

- Kabul ettin?!

Todoroki: Sana karşı hisler beslediğini anladığında ilk başta bunu kabul etmemişti çünkü seni hep arkadaş olarak görmüştü

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Todoroki: Sana karşı hisler beslediğini anladığında ilk başta bunu kabul etmemişti çünkü seni hep arkadaş olarak görmüştü. Bir süre sonra duyguları baskın gelen taraf olmuştu. Her ne kadar duygularını gizlemeye çalışsada seninle konuşurken kekelemesi, gözlerinin içine bakamaması ona engel oluyordu. En sonunda sana açılmaya karar vermişti.

Tenefüste sınıf boş kalmıştı. Eşyalarını toparlamış ve sınıftan çıkmak üzere ayağa kalkmıştın. Todoroki, bu şansın bir daha eline geçmeyeceğini düşünmüş ve seni durdurmuştu.

- Hey! (Y/N)!

Ona döndüğünde yanına geliyordu.

- Biraz konuşabilir miyiz?

Başınla onayladığında nefesini verip eliyle sırayı işaret etmişti. İkiniz de sıraya oturduğunuzda bir kaç dakika duraksamış sonra sana dönmüştü.

- (Y/N)... Biliyorsun, seninle uzun bir süredir arkadaşız.

Devamını getirmekte zorlanmaya başlamıştı. Stresten parmaklarıyla oynuyordu.

- Ve... Yani... Ben sana arkadaş gözüyle bakamadığımı fark ettim (Y/N). Senden hoşlanıyorum... Eğer sende kabul edersen bir... Bir çift olabilir miyiz?

𝐁𝐍𝐇𝐀 | 𝐑𝐞𝐚𝐜𝐭𝐢𝐨𝐧𝐬Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin