6🍨

4.5K 216 100
                                    

Bir okuyucuma isteği için teşekkür ederim!

Erkek arkadaşınız tarafından aldatılıyorsunuz. Sizi bu yüzden odanızda ağlarken bulduklarında ne tepki verirler?

Deku: Sakince yanınıza gelecek ve elini omzunuza koyup nazikçe sizi dürtecek. Yüzünde buruk bir gülümseme ile size bakarken elinizi tutacak.

"Sen iyi misin (Y/N)?"

Ona kırık gülümsemenizi hediye ederken elinizin tersiyle yanaklarınızdan süzülen gözyaşlarınızı siliyorsunuz. Tekrardan elinizi tutacak ve gözlerinizin içine bakacak.

"Sen iyi misin, (Y/N)?"

Başınızı eğip kısık bir sesle olayı anlattığınızda sakince sizi dinleyecek. Ardından elinizi ellerinin arasına alıp cesaret verircesine gülümseyecek.

"Sen çok güçlüsün (Y/N), elbet bunu da atlatırsın. Bu konularda tavsiye vermekte berbatım ama umarım daha iyi hissetmene neden olabilmişimdir."

Shoto: Sizi o halde gördüğünde şaşıracak -ki bu ses tonundan bile belli olacak.

"(Y/N)?"

Gözleriniz dolu halde ona döndüğünüzde farkında olmadan kaşlarını çatacak. Yanınıza doğru ilerleyecek.

"Ne oldu? Sen neden ağlıyorsun?"

Ona olanları anlattıktan sonra bir süre sessiz kalacak. Ardından gözlerinize bakamadan konuşacak.

"Ben- Ne diyeceğimi bilmiyorum... Bunu hiç yaşamadım ve nasıl bir duygu olduğunu da bilemiyorum..."

"Sorun yok." Deyip elini tuttuğunuzda burukça gülümsemiştiniz. O ise başını salladı. "Sorun var... Bir sorun var."

Ayağa kalkacak ve mırıldanarak yanınızdan gidecek.

Bakugou: Katsuki, böyle nedenlerden dolayı ağlayanların aptal olduğunu düşünüyor. Sizi o halde gördüğünde huzursuzlanacak.

"Hey! Sen neden böylesin?" Gözyaşlarınızı işaret edecek.

Ona olanları anlattığınızda gözlerini kısacak.

"Bir erkek için kendini üzecek, yıpratacak kadar aptalsın."

Homurdanarak yanınızdan ayrılacak.

Uraraka: Telaşla yanınıza gelecek ve sizi sarsacak.

"(Y/N)! Sen iyi misin? Ne oldu sana böyle?" Dehşet içindeki yüzünü gördüğünüzde elinizin tersiyle gözyaşlarınızı siliyor ve başınızı sallıyorsunuz. "Ben iyiyim."

"Saçmalama (Y/N), ağlıyorsun!"

Nefesinizi verip sakince olanları anlattığınızda yüzünde pis bir sırıtış belirecek.

"(Y/N), boş ver onu. Sen çoook daha iyilerine layıksın..."

Tüm gün sizi bu şekilde teselli edecek.

Momo: Yanınıza gelecek ve şefkatle elini omzunuza koyacak. Hiçbir şey söylemeyecek ama gözleri size ne olduğunu soracak. Sessizce olanları anlattığınızda kollarını size saracak.

"Üzülme (Y/N). Bunlar herkesin başına gelebilen, geçici ve önemsiz dertler. Birinin seni üzmesine asla izin verme, sen çok değerlisin."

Kaminari: Merakla yanınıza gelecek.

"Ne oldu (Y/N)?"

Yanınıza oturduğunda ona bakmamış ve fısıldarcasına olanları anlatmaya başlamıştınız. Bittiğinde ise saçlarını geriye atacak.

𝐁𝐍𝐇𝐀 | 𝐑𝐞𝐚𝐜𝐭𝐢𝐨𝐧𝐬Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin