NatureGuardians tepki için teşekkürler!
Galaksi özgünlüğüne sahipsin. Seninle karşılaşırlarsa ne tepki verirler?
[Galaksi Özgünlüğü; Özgünlüğün sahibinin yüzünde çil yerine yıldızlar var ve dokunulduğu zaman hareket ediyorlar. Ayrıca özgünlüğün sahibinin gözleri galaksiye benziyor. Özgünlüğün bir diğer özelliği ise Moondust "Uyku tozu, rahatlatıcı"]
❅ Seni gördüğünde dış görünüşünden dolayı çok şaşırır ve özgünlüğünü çok merak eder.❅ Yeni yeni tanışmaya başladığı zamanlarda uzun uzun gözlerine bakar çünkü gözlerini çok farklı ve etkileyici bulur.
❅ Yanağına dokunulduğunda hareket eden yıldızları görünce çok etkilenir. İçten içe yanağına dokunup yıldızların nasıl hareket ettiklerini görmek ister ama rahatsız olacağını düşündüğü için yapmaktan vazgeçer.
❅ Özgünlüğünün bir diğer özelliği olan Moondust'ı öğrendiğinde fazla güçlü bir özgünlük olmadığını düşünür fakat Katsuki'yi sinirli bir anında uyuttuğunu görünce aslında çok faydalı bir özgünlük olduğu sonucuna varır.
❅ Sana iltifatlar eder. Örnek;
"Biliyor musun (Y/N) eğer dünyaya bir daha gelecek olsam senin özgünlüğüne sahip olmak isterdim. O kadar güzel ki!"
*
Annenin sana söylediği, yemek yapması için ihtiyacı olan bazı gıdaları almak için dışarı çıkmıştın. En yakın büfeden gerekenleri aldın ve elinde torbalar ile yola koyuldun.
Güneş batmak üzereydi. İnsanlar işlerinden dönüyordu. Bir kaç çocuk saatin geç olduğunu umursamamış ve boş bir arazide topları ile oynamaya devam etmişti. Her şey her zaman olduğu gibiydi.
Elinde bulunan kese kağıtlarından dolayı önünü zar zor görüyordun. Bazen bazı insanlara çarpıyordun, sana kınayıcı gözlerle bakıyor ve stres dolu yaşamlarını yansıtan asık suratları ile yürümeye devam ediyorlardı. Bazı kadınlar ve çocuklar şaşkın bir ifadeyle seni inceliyorlardı. Görünüşünü seviyordun ama fazla dikkat çekici olması boş gözlerin üstünde olması demekti.
Bu şekilde düşünürken birine çarpmış ve elindeki paketleri yere düşürmüştün. Kaşların sinirle çatıldı, gözlerini sana çarpan kişiye diktin.
Senin yaşlarında bir çocuktu. Kocaman yeşil gözleri, gözleriyle aynı renkte saçları vardı. Sevimli bir yüzü vardı. Yeşillerinin yüzünü incelediğini fark ettiğinde daha da fazla sinirlenmiştin. Hem sana çarpmış hem de yardım etmek yerine yüzünü incelemeye başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐁𝐍𝐇𝐀 | 𝐑𝐞𝐚𝐜𝐭𝐢𝐨𝐧𝐬
Fanfiction「Düzenleniyor」 ↬ Eğlence amaçlı yazılmış bir BNHA Tepki kitabıdır ve gerçekleri yansıtmamaktadır. Bu yüzden ciddiye almadan okuyunuz. _________________ ↳ ❝Yazdıklarımı/İçeriklerimi Wattpad veya herhangi bir platformda kendi adınıza kopyalamanız, pa...