5🍨

4.6K 207 70
                                    

mrs_alexa_anime istek için teşekkürler!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

mrs_alexa_anime istek için teşekkürler!

Onların hayranısınız ama sizi tanımıyorlar. Gelip onlara sarıldığınızda ne tepki verirler?


Deku: Üstüne kocaman harflerle "TodoDeku Real" yazan tişörtünüz ile oldukça ilgisini çekmiştiniz. Onu fark edip şaşkın gözlerle baktığınızda tebessüm etmiş ve çığlık atıp üstüne koşmanıza neden olmuştu. O daha ne olduğunu anlamadan bacaklarına sarılan sizi gördüğünde oldukça şaşırmış, telaş yapmıştı.

"Sen de kimsin?"

Ağzınızdan salyalar akarken belirli bir şey söyleyememiş, sadece garip sesler çıkarmıştınız. Bu, onu daha da telaşlandırmıştı.

"Sen iyi misin? Seni hemen hastaneye götürmeliyiz!"

Sizi kucağına almış ve hızla hastaneye götürmüştü.

Shoto: Bir lokantada sakince oturup Soba'sını yerken cama yapışmış, hayranlıkla kendisini izleyen bir çift gözü üzerinde hissettiğinde başını kaldırmış ve size bakmıştı. Anın verdiği heyecanla özgünlüğünüz devreye girmiş ve cam kırılmıştı. Shoto şaşırmıştı lâkin siz hiçbir şeyi umursamadan camdan içeri girmiştiniz. Üstüne atlayıp kollarınızı ona sardığınızda şaşkınlıkla size bakmış, ardından kaşlarını çatmıştı.

"Hey, kalk üstümden!"

Siz onu umursamadan "Todoroki-saan~" diye sayıklıyor ve hayranlıkla ona bakıyordunuz. Shoto nefesini vermiş ve bıkkınlıkla "Bunu sen istedin..." diye homurdanmıştı. Siz daha ne olduğunu bile anlayamadan bedeniniz kaskatı kesilmiş, hareket edemez olmuştunuz.

Bakugou: Fazla yürüyüşe çıkmıyordu ve o gün, yürüyüşe çıktığı nadir günlerdendi. Ellerini cebine sokmuş ve kaşlarını çatmıştı. Bıkkınlıkla insanlara bakıyor, homurdanıyordu. Parka girdiğinde duyduğu tiz çığlık ile duraksadı ve etrafa bakındı. Kendisine doğru koşan kişiyi gördüğünde savunma amaçlı ellerini ileri uzattı ama nafile. Üstüne atlayıp onu sertçe itmiş ve yere düşmesine neden olmuştunuz. Hızınızı alamayıp üstüne düştüğünüzde acıyla inlemiş ve küfürler etmeye başlamıştı. Elinizle ağzını kapayıp onu susturduğunuzda kaşlarını çatarak size bakmıştı.

"Bakugou!"

Boğuk bir hırıltı çıkarmış ve debelenmeye başlamıştı. Sizin ise hayranlıkla gözleriniz açılmış ve ona sıkıca sarılmıştınız.

𝐁𝐍𝐇𝐀 | 𝐑𝐞𝐚𝐜𝐭𝐢𝐨𝐧𝐬Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin