Sır Perdesi

229 24 34
                                    

Mert'in barışla bir ilişkiniz var mı? sözüne karşılık sadece sustum.

Mert ısrarla gözlerimin içine bakarken sinirden kahkaha attım.

Uçaktaki herkes bana bakarken dediğim tek şey özür dilerim oldu bu konunun kapanmasını söyledim.

Ve eğer konuyu kapatırsak başka bir zaman barışla beraber konuşacağımızı söyledi.

Ona olanları aynı bu sekilde anlattım:

"Biz barışla oldukça yakındık hatta fazlasıyla yakındık ama barış karşı tarafa geçtikten sonra aramız buz kesildi.

Evet ara sıra beni Elif ablaya soruyordu ama barış o takımda çok değişti.
Yeni sayfaya geçti gibi.

Benim barışa bi hatam bi kusurum olmadı ama barış bunu tercih etti.
Beni bıraktı resmen.

Yada ben boşuna ümitlendim aslında oyle birşey yoktu."

"Mert: Aycan bilmem farkında mısın ama biz bu olanları sen söylemeden önce de biliyoduk. Sen bize nasıl başladığını anlat."

"Havalimanında herkes arkada yürürken biz en önde yürüdük ve ben ne tarafa doğru kaysam o tarafa doğru geldi.
Hani diğerlerine karşı utanmıştır beni samimi bulmuştur dedim sorun etmedim."

"Mert: Aycan beni deli etme lafı kesmeden anlat. Acun bir sen iki"

"Ya ondan sonra adaya geldik ilk gün baraka görevleri falan verilirken yanıma geldi sohbet ettik.

Beni çok samimi bulduğunu ve benim gibi kadınlardan çok hoşlandığını söyledi."

"Mert: Vay şerefsiz eee sonra"

"Kendimizden bahsettik ben ona ne kadar soğukkanlı yaklaşsam da o sanki kırk yıldır tanışıyoruz gibiydi."

"Mert: Aycan bana şunu söyle, barış ve aran koltuğunda sebebini sordun mu?"

"Tabii sordum. Birleşmede kameralar hazırlanırken sordum."

"Mert: Ne sordun o ne dedi?"

"Ya sana kötü bir şey mi yaptım? dedim o ise kısa cevaplar vererek hayır falan dedi.
Kayıt başlayacağı için daha da bir şey demedim."

"Mert: Terbiyesizlik bu"

İstanbul'a geldik ve instagrama girdiğimde Barışın röportajının yayınlandığını gördüm:

Barış: Nisayla aramda bir şey olamaz kendisinin yaşı çok küçük.

BUNU DİNLERKEN GÜLME KRİZİNDEYDİM ÇÜNKÜ EVRİM VE YASİNİN SÖZÜNE GÖRE SEVGİLİLERDİ.

Aşkım bı kaç şey hazırlamıştı çayın yanına ve sohbet ederek konusuyoduk.

En son ise survivor izledik.

Ben oyuna çıktım kazandım ve barış beni öptü.

O sahneyi görünce Mert abi bana baktı ve ben ise ister istemez saçıma dokundum.

Mert abi olanları Aşkıma gizlice anlatmış.

Ve bana "şimdi sana sorsa eskisi gibi olalım dese kabul eder miydin?"

diye sordular.....

*
*
*
*
*
*

SONUNDA BÖLÜM GELDİİİ🥳
ARTIK SADECE HAFTASONLARI BÖLÜM ATİCAM BUNU BİLİN İSTEDİM🤗
UMARIM BÖLÜMÜ MERAKLI HALDE BİTİRMİŞİMDİR.
VOTE ATMAYI UNUTMAYIN 🖤⚓

Herkes Bir Hata YaparHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin