Survivor Bitişi

741 34 46
                                    


"Son 3,2,1 kayıt"

İşte başlamıştı, Survivor 2020'nin asıl hak edeni ortaya çıkacaktı, bunca ay hepimiz ailelerimizden ayrı kaldık fakat o iki isim her şeye rağmen dik durdu.

Herkes teker teker kimi desteklediğini söylerken söz hakkı bana geldi, içimden "Barış" demek istesemde kalben "Cemalcan'a" oy vermiştim.

Herkes bir şeyler dedi belli slaytlar izledik ve reklam arası verildi herkes bir yere dağıldı ve bende özür dilemek için Barışın yanına gittim, bu geğirme mevzusundan dolayı belki de onu kırmış olabilirdim, sonuçta ada hayatında her zaman daha da duygusal oluyoruz.
Barışın yanına gittim, ve;

"Barış, biraz konuşabilir miyiz?"

diyerek onu kalabalıktan yanıma doğru çektim, pek yalnız olmasakta özrümü dileyecek kadar az kişiydik.

"Efendim Aycan"

"Barış eğer bu geğirme mevzusuna kırıldıysan özür dilerim, sadece hem biraz eğlence olsun hemde konsept yüzleşme olduğu için rahatsız olduğum mevzuları söyledim."

" Seni anlıyorum, özür dilemene gerek yok, sevdiğim kadınları sinir etmeyi seviyorum, ondan böyle bir şey yaptım."

"Son 10 saniye Barış gel"

Gelen uayarıyla beraber herkes yerlerine geçti,

VEEEEE ŞAMPİYON CEMAL CAN🥳

O kadar sevinmiştim ki kelimeler ağzımda kalır, Barışa üzülmüştüm ama şimdi geçmişe döndüğümde o anıları silmek istiyorum :)

HELLÜÜÜÜ LEEENN BEN GELDİM🥳
KAÇ AYDIR SAHALARI BOŞ BIRAKTIM AMA GELDİM🥳
BU HİKAYEDE Kİ KONU ASLINDA ŞÖYLE, OLAYLAR GÜNÜMÜZDE YAŞANIYOR FAKAT AYCAN GEÇMİŞİ ANLATIYO,
UMARIM ANLATMAK İSTEDİĞİMİ GÜZEL BİR ŞEKİLDE EKRANA YANSITMIŞIMDIR :)

insta: @sky_ayfc
insta: @sky_aynis

Herkes Bir Hata YaparHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin