Aşkın Cehennemi

258 27 84
                                    

Hazır itiraflar başlamışken.

Nisa ve Barışın aşklarını itiraf etmediği günden bir ay önce.

Tüm Survivor yarışmacıları bir hafta tatile çıktık.

Antalya da bir otelde kaldık son gün cidden çok pişman olduğum bi olay oldu.

Şimdi size bu günü anlatcam.

Cemalcan kazandıktan sonra ilk defa buluşmuştuk ve barışla birbirimize her baktığımızda o günü hatırlıyoduk ondan genellikle göz göze gelmiyoduk.

Bazı yarışmacılar işlerinden dolayı geri döndü, ondan Aşkım, ben, Barış, Cemalcan, Nisa ve Evrim tek kaldık.

Şimdi size o iki günü en detayına kadar anlatıcam.

Sabah uyandık kahvaltı yaptık barış ve benim odam en üst katta yan yanaydı.
Nisanın odası koridorun en sonunda.
Cemal ve Aşkımın odası ise bizim bi alt katımızdaydı.

Uyandım ve kahvaltı için hazırlandım.
Kapıyı açtığımda barış beni kapının önünde bekliyodu ve odama geri soktu.

"A: Barış napıyosun?"

Bir eliyle bileğimi tuttu, diğer eliyle yanağımı okşadı ve bir adım atarak mesafeyi kapattı.

"B: Aycan"

"A: Aycan diyip susma şimdi geç kaldık diye Aşkım gelir, görür bizi böyle."

"B: Aycan, olmuyo çok gün geçti o günün üstünden ama cidden sensiz olmuyo."

"A: (bağırarak) Barış sen benim yerimi dolduracak birini çoktan buldun. Niyetin ne? Beni kendine bağlayıp bi kenarda yedek diye tutmak mı? işine bak."

Bileğimi çektim ve tekrar sertce tuttu ve beni kapıya doğru yaslandırdı.

"B: Aycan beni dinle"

"A: Konuş konuş, yine ne diceksin, nasıl bağlandırcaksın?"

"B: Evet Nisayla yakın oldum ama hiç bir zaman seninle olduğum gibi hissetmedim. Aycan seni görünce kalbim sızlıyo, kokunu özlüyorum, seni özlüyorum, o günü özlüyorum Aycan."

"A: Barış unut o günü."

"B: O günü asla unutmam, ha eğer unutursam o günün yerine yenisini koyarım."

Eğildi ve boynumu öptü elimle itip bi tane suratına geçirdim.

"A: Barış kendine gel. Böyle yaparak bir tek kendini bana bağlıyosun ve beni bırakıp gidiyosun."

Kapı tıklandı ve Barışla birbirimize şaşkınlıkla baktık.

"A: Kim o?"

"Aşkım: Benim Aycan müsait misin?"

Barışa elimle lavaboyu işaret ettim ve üstümü düzeltip kapıyı açtım.

"Aycan: Aşkım hoş geldin gel."

"Aşkım: Aycan ne bu hal kıpkırmızı olmuşsun? boynuna noldu senin kıpkırmızı."

"Aycan: Eee allığın rengini boynumda denedim, boşver. Bi şey mi oldu?"

" Aşkım: Ha yok, aşağı gelmedin ondan şey ettim şimdi Barışın da yanına gidicem."

"Aycan: Hayır Hayır gitme barışın yanına."

"Aşkım: Merak etme yemem barışcığını "

"Aycan: Aşkım barış aşağı indi zaten, sen git bende gelcem."

Herkes Bir Hata YaparHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin