Sordukları soruya yanıt vermedim.
Sadece verdiğim yanıt "ne bilim ben." oldu.Sinirliydim çünkü artık onun hakkında konuşulmasını istemiyodum.
Saat çok geç olmuştu ama bizim hala uykumuz gelmiyodu.
Tam o sırada fake hesabıma bildirim geldi:
İnstagram:
@instagram**** kullanıcısı, @barismrtyagci hesabı canlı yayına geçti. katılmak için tıklayınız....Üstüne tıkladım ve onun ne kadar mutlu olduğunu gördüm. Kedi seviyodu ve sorulan soruları cevapliyordu.
"Barış: Oooo Mert abi hoşgeldin."
Mert abi de "hoşbuldum kardeşim" yazdı.
O sırada bir tane @nis_trksy diye hesap "sana yapılan şipler hakkında ne düşünüyosun kero skdvsjvdd" diye randomlu bi soru sormuştu.
Barış ise "yapılan tüm şiplere saygım sonsuz fakat biri gerçek oldu. Ama dikkatimi çeken en çok şip AyBar oldu."
dedi.Canlı yayın öyle öyle bitti Aşkım ve Mert abi AyBar mevzusunu kendi arasında konuşurken ben Aşkımın benim için hazırladığı odaya geçip uyudum.
Uyandığımda kahvaltı hazırdı.
Mert ve Aşkım beni bekliyodu hep beraber kahvaltı yaptık ve ormana yürüyüşe gittik.Bi tane spiker buldum ve benimle röportaj yapmak istedi.
"X: Evet Aycan hanım yapılan yakıştırmalar hakkında ne düşünüyorsunuz?"
"A: Kendi fikirleri saygım sonsuz"
"X: Peki Barış beyle ilk şiplenip sonrada abi kardeş damgası yayıldı ondan sonra sevgili oldukları duyuruldu bunun hakkında ne düşünüyorsunuz?"
"A: Herkesin duygusu vardır ne zaman değişeceği belli olmaz ama Barış büyük konuştu ve sözünün altında kaldı açıkçası yakıştırmıyorum"
"X: Teşekkür ederiz iyi günler."
"A: Ben teşekkür ederim."
Bu neydi böyle ya allah allah her yerde barış banane barıştan.
"Mert abi ben barışı seviyorum"
*
*
*
*
*YAPMASAM OLMAZ🥳
AZCIK MERAKTA KALIN 🥳
VOTE VERMEYİ VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN SİZLERİ SEVİYORUM 🤍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Herkes Bir Hata Yapar
Short StoryHerkes bir hata yapar; kimimiz yanlış kişiye aşık olarak, kimimiz yanlış kişiye güvenerek, kimimiz başka kişiyle beraber olarak, peki ya Aycan? Aycan da " yanlış kişiye aşık olarak ve ona güvenerek" hata yaptı, peki ya bu süreçte ne oldu? Aycanın ya...