Ukala Pislik

113 4 1
                                    

   Eve döndüğümde içimde anlamsız bir şüphe vardı.İçimdeki ses fotoğrafı çekenin Taeyong olduğunu söylese de beynim buna izin vermiyordu.Çünkü bu olaydan çıkarı ne olabilir?Eline ne geçebilir?Olanları Amy'e anlatmak istiyordum fakat eğer anlatırsam Taeyong'un kim olduğunu da açıklamak zorunda kalırdım.Ve bu bir haylı zamanımı alırdı.Bu yüzden olayı kendi kendime çözmeye karar verdim.Kendi kendime anlamsız düşünceler içinde kaybolurken telefonuma gelen mesaj sesi ile irkildim.

   Müsait misin??

  Numara olmadığı için kim olduğunu çözemedim.

 Kimsin?Ve numaramı nereden buldun?

 Ben Kai.Numaranı Min Hee'den aldım.Umarım sorun olmaz*piç sımayl*

 Ne var ne istiyorsun?

   Ne kadar sert gözükmeye çalışsam da şu an odada Kai bana mesaj attığı için depar attığım gerçeğini değiştirmez.

 Şu anda sadece seninle konuşmak istiyorum.Eğer bir an önce kapıyı açmazsan donarak hayatıma son vereceğim.

  Hasiktir ev adresimi nereden buldu?

 Polisi arayıp sapık mı var desem?

 Ya da bırakayım da dışarıda donarak ölsün şerefsiz.

  Ben bunları düşünürken bir anda odamın kapısı çaldı.Ve bir şey söylememe fırsat vermeden kapıyı açtı.Söverek kapıya doğru çemkirmeye başladım.Ama beni görmeniz lazım elim belimde,mahalleye koysanız sıkıntı çekmeyeceğim.Kapıya baktığım anda küçük dilimi yuttum.Bir anda odaya meteor düştü sandım.Çünkü gelen Kai idi.Şu anın tek bir kötü yanı var ki bir adet tabiri caiz ise kezban vardı bu meteorun karşısında.

 İzin almadan odana girdim fakat ölme riskini göze alamadım.Sağ olsun ev arkadaşın da beni geri çevirmedi.Hatta beni eve alırsa ona imzalı posterimi vereceğimi söyledim.*şeytani bakışlar*

 Ukala pislik.

Bana karşı bu kadar sert olma Amanda.Canımı yakıyorsun.

Senin gibi egolu bir idol benim söylediklerimle mi canını yakıyor.Farkında mısın bilmiyorum ama bugün sen de benim canımı yaktın.Ya resmen benim yüzümden olduğunu söyledin.

Sinirlerimi kontrol edemedim.Kariyerimi riske atabilir bu olay.Benim için önemliydi.

Karşındaki bir insan.Oyuncak değil.Şu anda sana sinirliyim ve konuşmak istemiyorum.Bu yüzden gider misin?

   Yavaşça bana yaklaştı.Kollarını bana doladı.Hafifçe kulağıma eğilip;

Özür dilerim.

  Ve gitti.Kai aşağıya inmeye başlayınca bende peşinden indim.Amy ile karşılaştık.Amy dışarıda sesang fan olabileceğini ve bizde kalmasının iyi olacağını söyledi .Kai bana döndü.Hafifçe güldü ve başını salladı.Ardından telefonu açtı.Kısa bir telefon görüşmesi yaptı.Ve kapı çaldı.Kai kapıyı açmaya gitti.Kapıda Sehun'u gören Amy kısa çaplı bir yüz felci geçirdi.Onun bu haline güldüm ama kimseye belli etmedim.Hep beraber salona geçtik.

  Kimse tek kelime etmiyordu.Kısacası bok gibi bir ortam vardı.Sehun uyuklamaya başlamıştı.Amy hemen harekete geçip içeriden Tabuyu getirdi.Sehun'u kolundan çekiştirip öndeki masaya oturttu.Ardından beni ve Kai'yi de çekiştirip masaya oturttu.Kai ile ben Sehun'la da Amy eş oldu.

  Normal şartlar altında surat ifademi gören bir insanın bana dayanma süresi sadece yarım saattir.Ve yarım saat sonucunda benden koşarak uzaklaşması gerekir.Fakat ya bende sorun var bugün o bakışlarımı atamıyorum,ya da Kai bana katlanmayı başarıyor.Aslında şu an son isteğim Kai'nin bu evden gitmesi.Çünkü anlamsız bir şekilde onunla aynı ortamda bile olmak bana mutluluk veriyor.

  Kelime:Öküz

  Anlatan kişi:Ben

  Bilmeye çalışan kişi:Kai

 '' Bunu bilmen zor olmasa gerek senin türünden.''

''Amanda ne diyorsun?''

'' Diyorum ki senin boynuzlu halin.''

''Ne yani bana öküz mü demeye çalışıyorsun?''

''Birinci kelime cepte.İyi iş Kai.''

Kelime:Yakışıklı

''Kai sen nesin?''

''Yakışıklı?''

''İkinci kelime de cepte ukala pislik.''

Amy:Süreniz bitti.

Kelime:Köy

Anlatan kişi:Sehun

Bilmeye çalışan kişi:Amy

''Uslu bir çocuk olabilirseniz onları görebilirsiniz.''

''Immm.Şirine,mantar,gargamel???''

''Devam et.Şirinler nerede yaşıyor?''

''Mantar işte mantarın içinde yaşıyorlar.''

''Mantarlar nerede oluyor?''

''Eheheh bunu bilmeyecek ne var.Tabiki orman eheheheh.''

 Sehun yavaşça elini alnına vurur.

''Ormanın içinde ne var.''

''Ehehehe tabiki kurt.Aaauuu kıre ulf nega ulf auuu.''

Kai: Süreniz bitti.Ezikler bir şeyi bile bilemediniz.

 Böylece oynamaya devam ettik.Saat bir hayli geç olmuştu.Bu yüzden herkes odasına çekildi .Amy benimle uyumayı kabul etmediği için Sehun'la Amy aynı odada,ben ve Kai aynı odada uyuyacaktık.Odama geçtim ve Kai'ye yer yatağı açmaya başladım.O da bu sırada tuvaletteydi.Bende heme yatağıma dalıp uyuyor numarası yapmaya başladım.Tuvaletten çıktı.Yavaşça odaya girdi.Sonra yanıma yaklaştı.Elleri saçlarıma gitti.Kafamı kıracak gibi çevirip ben yerde yatamam dedi.Ve beni itekleyerek yanıma uzandı.Ardından bana yeri işaret etti.Kısaca yerde yatmamı söyledi.Oflaya poflaya kalktım gittim.Götümü döndüm ve yattım.

  Sabah oldu ve kalktım.Yatağa baktım ama Kai yoktu.Belki aşağıdadır diye düşündüm.Hemen aşağıya indim.Ama orada da yoktu .Amy kahvaltı hazırlıyordu.Demek ki gitmişler.Beraber oturup kahvaltı yaptık.

  Bugün okula gitmek istemiyordum .Amy'e gitmeyeceğimi söyledim.Birbirimize pis pis bakışlar attık.Ve sonunda o da gitmemeye kadar verdi.Oturduk ve bugün ne yapabileceğimiz hakkında konuşmaya başladık.

 En azından buraya alışmak ve zaman geçirmek için part time işe girmeye karar verdik.Üstümüzü giyinip çıktık.İkimiz de teker teker kafeleri gezdik. Arasında yaklaşık 10 metre olan iki ayrı kafe de bizi kabul etti.Artık bir işimiz vardı.Sonuçta ilk defa çalışmıyorum ama yabancı ülkede de çalışmak beni strese soktu.

  Amy'i alıp hamburger yemeye gittim.Bir güzel karnımızı doyurduk.Hızımı alamadım waffle yemeye gittik.En sonunda tıka basa bir halde dükkandan çıktık.Biraz yürümek iyi gelir diye düşündük ve yürümeye başladık.

  Amy anlatıyor da anlatıyor.Ay çenesinin vidaları gevşedi resmen bende dinliyormuş gibi hıhı,aynen falan diyorum.Alakasız bir şey olsa sıçtım yani.Neyse biz bir baktık eve gelmişiz.O kadar çok konuştu ki beynim yoktu artık.Yani koşarak uzaklaşmış,hatta depar atmış.Dedim ben uyuyorum beni rahatsız etme.Çıktım odaya ohhh miss.Ben sessizliği seven bir insanım gelemiyorum çok konuşmaya.Ha ama hakkımı yemeyeyim bazen benim de çenem düşüyor.Olsun arada öyle şeyler ne olacak canım.

  Yalnız ben bu tek yaşama işini çok sevdim.Baksana eve istediğini atıyor insan.Yeme de yanında yat.Hiç gelmeseler keşke.Böyle neyse ben hayallere falan daldım kendi kendime sırıtıyorum.Hoop odama biri girdi.Döndüm bir baktım annem.

 Varya nasıl özlemişsem bir zıpladım yataktan karının kucağındayım.Sarıldım,öptüm,kokladım. Başladık biz ağlaşmaya,ardı kesilmiyor.Dedim bari konuşayım yoksa gözlerim şişecek.Aşağıya salona indik.Baya muhabbet ettik.Hiç ayrılmadık.Bu gece benle yatması için ısrar ettim.Yorgun olduğunu söyleyince beraber odama çıktık.Sarılırken uyuya kalmışız.





Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 18, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Çıkarsız AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin