İdol olduğunu hatırlatmasa olmaz sanki.
''Saol ya bilmiyordum. Neyse artk önemi yok seninle çalışmak istemiyorum.''
Bu kadar gıcıklık yeter be Kai.Zaten böyle biticeğini bilmeliydim.Hayır yani ne bekliyorum benimle yakın olup yardım etmesini mi? HAHAHA.Evet belki bi aralar düşünmüş olabilirim.Ama artık değil.Hem benim ona ihtiyacım yok bu zamana kadar nasıl geldiysem devamını da getirebilirim.
Kağıdı yazıp sırasına fırlattım.Tavrını hiç bozmadan kağıdı aldı ve okudu.Sonra hiçbi'şey olmamış gibi buruşturup cebine koydu.Ahh cidden sinir bozucu biri.Kişiliği böyle kötü olmasına rağmen neden tanrı ona bu kadar yakışıklılık verdi?
Zil çaldıktan sonra beden için aşağıya giyinmeye gittim.Soyunma odasına gittiğimde kimse yoktu.Söylene söylene giyinmeye başladım.
'' Sanki çok meraklıydım.Bi' kere konuştuysak ne oldu.Bu kadar yakışıklı olma Kim Kai. Ahh cidden bu çocuk beni çıldırtıyor.Seni *** herif."
Bi' anda bir erkek sesi;
"Neden benden bu kadar nefret ediyosun?"
Tabi ben bu sesi duydum ama beni tutana aşk olsun.Zaten üstümü değiştirip bi yandan Kai'ye saydırıyorum.Elimde ne varsa hepsini fırlatıp 'Sapık vaaar!!' Diye başımdan aşağıya bağırdım.
Ben kendi kendime çırpınırken seslenen çocuk bir anda bana sarıldı.Yavaşça kafamı kaldırdım bilin bana sarılan kim? Kim Kai... Tabi ben şok,ben iptal,ben vefad.Hiçbir şey söylemeden öyle kaldım.
"Sonunda sustun.Biraz sakin ol.Ben sadece herşeyi açıklamak için burdayım.Anladığım kadarıyla bana kızgınsın.Ama beni de anlamanı istiyorum.Şu son zamanlardaki grup olaylarını biliyorsundur.Kafam çok karışık inan kendime bile zaman ayıramıyorum.Şirket sürekli yönetimi değiştirmeye çalışıyor ama ne yapsa fayda olmuyor,hep sarsılıyor.Şirkete girmek istiyorsun biliyorum bunun için çok çalışmalısın.Sana şirketle ilgili bir sır vericem.Sm yakında ulusal bir seçme yapıcak en az 1 ay içerisinde haberler yayınlanıcak ve ondan sonraki aylarda kayıtlar ve seçmeler başlıcak.Eğer benimle aynı şirkette olmak istiyorsan çok çalışmalısın.Bu iyiliğimi unutma."
Tam ağzımı açıcaktım beni dinlemeden hızlıca soyunma odasından çıktı.
Dersler bitti hatta eve gittik ama ben bu konuşmanın şokunu hala atlatamadım.Amy'e söylemek istiyorum ama doğru olurmu bilmiyorum.İçimde bi yandan seçmeleri kazanabilmek için dans etme isteği bi yandan da SM de yaşanan son olaylar yüzünden kafamda oluşan soru işaretleri.
Amy ile beraber televizyon izlerken ev telefonu çaldı.Hemen koşup açtı.Yaklaşık 5 dakika konuştuktan sonra yanıma geldi ve;
"Sana güzel haberlerim var annenlerin durumu gayet iyiymiş.Babanın sadece ayak bileği kırılmış annenin ise bazı bölgelerinde morluklar varmış."
"Ohh be ciddi misin?!?! Ne kadar rahatladım anlatamam.Bir an herşeyden vazgeçip geri dönmeyi bile düşündüm.Tanrı onları korumuş."*Mutluluk göz yaşları*
"Evet Amanda bende çok sevindim.Annemler 3-4 gün içinde dönüceklermiş.Bu süre içinde evde yalnız olucaz istediğimiz kişileri çağırabilirmişiz.Bu da güzel bir haber!"
"Evet ama ben son zamanlarda deli gibi dans etmek istiyorum.Aslında bana sorucak olursan SM yakın bi zamanda seçme yapıcak.Cidden öyle hissediyorum*Kekimi ye beni yeme Amanda* bu yüzden daha çok çalışmalıyız.Çünkü 1 sene bekleyebiliceğimi sanmıyorum."
"Çok çalışırız olurda bi anda nerden çıktı bu? Bi'şeyler mi duydun yoksa!?!?"
"Hı ne? Yok canım bilirsin benim hislerim kuvvetli*sıyırma çabaları* "