"Heey! Teşekkür etmek yok mu?" Bu sesi duyduğumda arkama döndüm ve...
"Ne için teşekkür-" oha oha oha gördüklerim karşısında dilim tutuldu.
"Şey ben çok üzgünüm.Kai-si"
"Boşver önemli değildi.Neden beni oturup izledin?"
"Ben O'nun sen olduğunu bilmiyordum.Üzgünüm."
"Tamam önemli değil dedim ya.Neden bu saatte okuldaydın,ne arıyordun?"
"Ben aslında dans etmek için salon arıyordum.Ve müzik sesini duyunca geldim.Güzel dans ediyordun bende izledim."
"Yarışma için karografimi mi çalmak istiyorsun?"
"Nee.Hayır tabiki de."
"O zaman ispatla."
"Nasıl?"
"Sen her pratik yapacağın zaman bende geleceğim.Hem çalışmana da belki yardım ederim.Eğer bana çalışacağın zaman haber vermezsen kötü olur."dedi ve gitti.
Ağzımdan bir kelime bile çıkmadı.Hem ben neden onun karografisini çalayım ki.Nerdeyse onun kadar iyi dans ediyorum.Hah bide onu çağıracak mışım.Asla.Sanki bir şey yapacak.Böyle söylene söylene eve geldim.Amylere yorgun olduğumu söyleyip odama gittim.Kendimi yatağa attım ve bir anda annem aklıma geldi.Bu zamana kadar aramamıştı.Belkide çok yoğundular.Kendimi daha fazla üzmemek için uykuya daldım.
Amy ile otobüsteydik.Dünle ilgili hiçbir şey sormadı.Bende hiç konuyu açmadım.Okula vardığımızda Amy'i sınıfına bırakıp kendi sınıfıma gittim.Sırama oturdum.O anda biri kulağıma eğilip fısıldadı. ''Dün olanları kimseye anlatma.Ha bide benim canım bugün dans etmek istiyor.Saat 6'da salonda ol.Gelmezsen biliyorsun.'' Tam ağzımı açacakken yerine oturdu.Ve bana anlamsız bakışlar attı.Bu erkekler gerçekten APTAL. Geleceğimi zannediyorsa yanılıyor.
Ders bitti ve otobüse bindik.Kulaklıklarımı taktım ve Kai'nın yanına gidip gitmemeyi düşündüm.Aslında gidersem ondan dans konusunda bir kaç şey öğrenebilirim.Bir yanım gitmek istiyor,bir yanımda istemiyor.Ben böyle düşünürken Amy'nin beni kolumdan tutarak indirmesiyle düzeldim.
En sonunda dayanamayıp dünkü olanları Amy'e anlattım.Ve ondan bir kaç tavsiye vermesini istedim.
"Sence ne yapmalıyım Amy? Kafam çok karışık."
"Tabii ki de gitmelisin.Aklını mı kaçırdın şans ayağına kadar gelmiş."
"Ama senle beraber hiç pratik yapamıyoruz.Eminim ki beni yormak için her gün buluşmak isteyecek."
"Kızım bu Kai Kai.Beni düşünme ben evde de çalışıyorum zaten."
" İyi o zaman giderim.Bak sen istedin diye gidiyorum yoksa o Kai'nin yakışıklılığı,çekiciliği yüzünden değil."
"Tabi canım ben seni biliyorum." Biz kahkahalara boğulurken içeri Amy'nin annesi geldi.
"Ne kaynatıyorsunuz bakalım bensiz?"
"Anne inanamıcaksın.Kai varya hani sana anlattığımız grupta olan çocuk.Amandaya buluşma teklif etmiş.
Amy'nin de ağzı torba değil ki büzeyim.Bu gidişle herkes duyacak bide kimseye söyleme demişti.
"Hayır Amy yanlış anlamışsın bu buluşma değil.Sadece dans çalışıcaz."
"Kızım Amandayı utandırıyorsun bak eli ayağına dolandı." Hep beraber gülmeye başladık.Ama ben Amy'i parçalamamak için kendimi zor tutuyordum.En sonunda koluna vurup odama kaçtım.Hala çocuk gibiydim ve öyle kalıcam.
Saate baktım 5.30'du hemen hazırlanmaya başladım.Altıma kısa beyaz bir şort,üstüme lacivert bir kemik t-shirt giydim.Amyle annesini öpüp hemen kapıya yöneldim.Lacivert Converselerimi giydim ve kendimi dışarı attım.
Eveet artık okulun kapısından girmiş bulunuyorum.Ve çok heyecanlanıyorum.O salona doğru ilerlemeye başladım.Yine müziği açmış dans ediyordu.Gidip ve müziği kapattım.Bana uzun süre baktı ve üzerime doğru gelmeye başladı.O geldikçe ben geri geri gidiyordum.En sonunda bir masaya çarptım ve durdum.Ama o hâlâ gelmeye devam ediyordu.Artık gözlerimi kapatmıştım.
5 Dakka sonra gözlerimi açtım.Bana bakıp gülüyordu.Yerin dibine girsem yeridir.Meğerse masadaki havluyu almak için yaklaşmış.
"Merak etme sana bir şey yapmam.Okulda senden güzel kızlar varken."
"Meraklanmıyorum zaten.Artık başlasak iyi olur."
"Tamam.Ben şarkı listesi yapmıştım.Sırayla çalıcak bizde ısınmış oluruz."
Sizce nasıl bir şarkı çalmaya başladı dersiniz.Justin Timberlake-Sexy Back. Bende bu şarkıda bu şarkıda bir sapıklaşıyorum varya önüme ilk çıkana tecavüz edebilirim.Bu yüzden oturup Kaiyi izledim.Sonra beni zorla kaldırdı.Ve çalıştırmaya başladı.
Çalışmamız bittiğinde yürüyecek halim kalmamıştı.Bende okulda kalmaya karar verdim.Kai ile beraber merdivenlerden çıkmaya başladık.Ben sola döndüm ve O da benimle geldi.Ama okulun çıkış kapısı sağdaydı.
"Beni mi takip ediyorsun?"
"Neden senin gibi suratsız birini takip edeyim ki?Okulda kalıcam ben yoksa sende mi kalıcaksın?"
"Evet." dedim ve ilerlemeye devam ettim.
Kapıyı açtım ve hemen ilk gördüğüm büyük koltuğa uzandım.Kai de karşımdaki koltuğa uzandı.O başını koyar koymaz uyudu.Bende onu izlemeye başladım.
"Beni izleyerek yüzümü eskitiyorsun artık bakmayı kes."
"Dışardan bakınca iyi birine benziyorsun.Ama gerçekten çok ukalasın.Hayal kırıklığına uğradım.Çünkü seni gerçekten seviyordum." dedim ve hemen arkamı döndüm. Gerçekten hayal kırıklığına uğramıştım.Acaba diğerleri de öyle miydi?
"Sen benim içimi nerden bileceksin ki?"
"Şu an yeterince gördüm. İyi geceler."
"Sana hemen ısınmamı bekleme.İyi uykular."
Lütfen hikaye hakkında yorum ve düşüncelerini yazın çok merak ediyorum.Ve oy vermeyi de unutmayın :D