POV MATTHY:
ik word wakker en het eerste wat ik doe is naar Britt kijken, ze is zo schattig, ik pak mijn telefoon en open de camera, net op het moment dat ik een foto wil maken word ze wakker en doet ze snel haar hand voor haar gezicht. Alsnog heb ik een foto gemaakt en doe die gelijk als achtergrond... echt een schattige fotoPOV BRITT:
"Goedemorgen lekkerding"
"Goedemorgen Mat"
Zonder dat ik het door heb kruip ik nog dichter tegen Matthy aan. Matthy is met zijn vingertoppen over mijn rug heen te kriebelen.
"Zullen we gaan ontbijten? Volgensmij hebben koen en milo al broodjes gehaald" vraagt Matthy na 5 minuten met een ochtendstem, ik krijg helemaal rillingen.
"Hmn ja isgoed laat me eerst even omkleden, ik sta midden in de kamer en onbewust trek ik midden in de kamer een trainingspak aan terwijl Matthy rustig zit toe te kijken, ik doe mijn haren in een warrige knot en kijk Matthy aan. "Wat is er?" "Je hebt echt een heel mooi lichaam Britt" ik bloos en loop naar hem toe "je bent echt een schatje Matthy" en geef ik hem een knuffel.
Dan doet Matthy een Nike Trainingsbroek aan en dan valt het me pas op dat hij best een goed bovenlichaam heeft
"Kom kwijlerd"
"MATTHYY" zeg ik boos en sla ik hem lachend.
We komen bij de keuken en we zien alleen koen en milo zitten, "wil je een croissantje?" "Ja die met chocolade alsjeblieft" Matthy geeft me het croissantje en gaat tegenover me zitten zodat hij me goed kan aankijken, na een half uur komen Rob en Noa hand in hand naar beneden.
"Ehmmm moeten wij iets weten?" Vraagt Milo.
Rob lacht en zegt niks, noa doet precies hetzelfde.
Matthy word gebeld door ene raoul, volgens mij is hij het 5e lid van de bankzitters, als ik naar zijn telefoon kijk zie ik dat hij een nieuw achtergrond heeft.. de foto die hij vanochtend van ons gemaakt heeft, hij ziet me kijken en begint te glimlachen, dan loopt hij weg en neemt hij zijn telefoon op.
Ik ben in gesprek met Koen, hij is echt aardig!
"Heb je lekker geslapen vannacht Britt?"
"Ja hoorrr, jij?"
"Jaa ging wel"
Milo is aan het vloggen en verteld wie Noa en ik zijn:
"Dit zijn Brittany en Noa-Lynn degene waar wij de vakantie bij slap-" "NEE, ik heet gewoon Britt" "en ik gewoon Noa" zeggen we met een oogrol. "Pff oke dit is Britt en dit is Noa, wij mogen hier de vakantie lang slapen want ons hotel heeft ons genaaaaaid"
"Ja en ABBONEER NOU WANT WIJ VERDIENEN GEEN TYFUSSS" roept Koen er tussendoor, we schieten allemaal in de lach en dan komt Matthy aangelopen.
"Hey hebben jullie zin om naar Raoul en zijn vriendin te gaan? Het is een half uur rijden" vraagt Matthy
"Ik vind het goed" zeggen we allemaal in koor.
"Dan vertrekken we over een uurtje, dan zijn we er om 3 uur" zegt Matthy terwijl hij zijn drinken opdrinkt.
"Een uur?!" Noa en ik schrikken en rennen naar onze kamers.
"Wat is er mis met hun dan?" Vraagt Rob
"Meiden he" zegt Milo.Nadat ik mijn kleren klaar gelegd heb, spring ik onder de douche en zet ik "traag" op van Bizzey.
"Britt- oh laat maar je staat al onder de douche" roept matthy.
Als ik uit de douche kom ga ik me omkleden en ga ik mijn make up doen, het is een simpele outfit maar wel leuk, dan ga ik naar de kamer van noa, en gaan noa en ik even naar de keuken om dingen te bespreken over de boys aangezien hun toch nog niet klaar zijn:
"Hoe is het tussen jou en rob?"
"Nouu, we hebben al wel gezoend.. ik denk dat het serieus wel goed gaat!"
"OMGG YESS" nu ben ik echt blij, Noa heeft al zolang geen geluk gehad in vriendjes, haar laatste relatie is 5 jaar geleden!
"En hoe gaat het tussen jou en Matthy?"
"Ehm ja.. we hebben nog niks gedaan, maar ik begin hem wel echt leuk te vinden denk ik..."
Dan horen we de boys pratend de trap aflopen dus veranderen we snel het onderwerp.
"Zijn jullie klaar meiden?" Vraagt Koen.
"Yess" zeggen noa en ik tegenlijk.
Aangezien we met teveel zijn voor 1 auto hadden we bedacht dat Matthy en Britt samen gaan en ik en Noa, is dat goed?"
"Ik vind het best" zeg ik
"Ik ookk"
"Top! Lets goooo" roept milo*Boven aan staan de foto's van hoe Noa en Britt eruit zien*
JE LEEST
Lloret de mar met de bankzitters
RomanceDit verhaal gaat over Brittany, Noa-Lynn en de Bankzitters!💗 Kijk verder voor de intro en het verhaal!