Hoofdstuk 21

1.5K 17 6
                                    

Ik kom uit de douche en sla een handdoek om me heen. Ik loop naar mijn kamer en trek dan mijn werkoutfitje aan, mijn haren zijn nog nat dus ik ga eerst even eten.
"Hallo beste vriendinnetje van mij" zeg ik blij.
"Hallo lieve Britt, uw eitje staat daar hoogheid"
"Dankuwel" we schieten in de lach en ik ga aan ons keukeneiland zitten.
"Hoe is het mee ons robbie?"
"Goed hoor"
"Mooizoo"
"En hoe is het met ons Matthy?"
"Zeer goed, hij viel vanacht tijdens het bellen in slaap. Kijk dan" en ik laat de foto zien
"Nahw" ik glimlach
"Ben jij in de badkamer klaar? Want dan ga ik douchen"
"Jaa ik ben in de badkamer klaar"
"Toppie, ik spring effe onder de douche"
"Okey, Thanks voor het eitje" schreeuw ik Noa nog na als ze naar boven loopt.
Het is nu 11 uur dus we hebben nog drie kwartier.
Als ik klaar ben met eten, zet ik mijn bord in de vaatwasser en loop ik naar mijn kamer toe.

Zal ik Krullen doen, of stijlen.. vraag ik mezelf af.
Ik beslis dat ik vandaag lichte krullen doe en ik zet mijn krultang aan, aangezien het heel lang duurt voordat mijn krultang warm is, doe ik eerst mijn make-up. Ik doe alleen concealer en Mascara op en een lichte lipgloss. Voor de rest doe ik nooit echt make up op alleen naar feestjes doe ik iets meer. Net als ik klaar ben hoor ik het geluidje dat mijn krultang klaar is, ik borstel mijn haren goed door, verdeel het een beetje en ik spray het met heatprotection. Als ik mijn haren gekruld heb doe ik nog een paar sieraden om en app ik Matthy:
B: goedenmorgen xx, ik moet vandaag werken dus ik App je rond 4 uur 😘

Waarschijnlijk slaapt hij nog want de laatste keer dat hij online was, was ongeveer 13 uur geleden.
Ik hoor dat Noa ook klaar is en dan lopen we naar de auto. "Noa verbind is" "ben al bezig jonge rustig aaan" "duurt langg" noa zet Electric love op en we viben op de muziek. Dan komt Fragile op en zingen we helemaal mee. Noa en ik hebben dezelfde muzieksmaak dus zitten we altijd in de auto op dezelfde muziek te zingen. Na een kwartier rijden komen we aan bij de apple store. Noa loopt rond om mensen te helpen en ik zit achter een Kassa. Na een paar uurtjes werken komt Noa naar me toe. "Britt, op 1 uur" ik kijk naar het noord-oosten en zie Sophie. "Fuck"  ik hoop dat ze snel de winkel uit loopt maar in plaats daarvan komt ze naar de Kassa.
"Hey, Britt. Ik wist niet dat je hier werkte" zegt ze met een Highclass blik. Ik pak de iphone 11 die ze net op de tafel voor me legt. "Mag ik nog afrekenen of?" "Dat is dan 750 euro" Sophie geeft me het geld.
En loopt dan weg, ze draait zich om en geeft me nog 1 vieze blik en stapt dan de winkel uit. Ik zucht opgelucht en kijk Noa aan.

Noa en ik hebben eindelijk pauze. "Zag je die blik die ze me gaf?" "Ik zag het" "ik moest me serieus proberen in te houden" "snap ik meid"
We zouden in onze Pauze Mac gaan halen want dat had ik haar belooft. Ik rijd naar de Macdonalds en bestel 2 macmenu's met ijskoffie's. Ik geef 1 menu aan Noa en eten het dan op.
Als het eten op is, gaan we weer terug naar de Store rijden nog 2 uurtjes volhouden.

Noa en ik zijn eindelijk klaar met werken en zijn onderweg naar huis. Ik heb knallende koppijn, die Sophie maakt me niet goed. Als ik thuis kom pak ik een paracetamol en ga ik op bed liggen.

POV NOA:
Ik zie aan Britt dat ze zich niet heel goed voelt dus ik besluit extra lief te zijn vandaag en ik maak haar lievenlings thee en pak een chocolade reep. Ik loop naar haar kamer en zie dat ze aan het slapen is, ik zet het op haar nachtkastje en loop dan naar beneden.
Ik schenk voor mezelf ook wat drinken in en ga op de bank zitten, ik sla een deken over me heen en ik start Videoland op. Ik ben aan het zoeken voor een leuke horrorfilm en klik er maar gewoon 1 aan.
Ik ben ondertussen ook met Rob aan het appen.
"Kom trouwens vanavond met Britt naar Casa del Huts. We houden een filmavond, jullie kunnen hier blijven slapen en blijven eten."
"Isgoed! Ik vraag het zo even aan Britt, ze voelt zich alleen niet heel goed vandaag denk ik"
"Oh hoezo dan?"
"Vertel ik vanavond wel😘"
"Okey"
"Om hoelaat kunnen we komen?"
"Half 6 hier zijn?"
"Isgoed, zie je dan xx"
"❤️"

Ik loop naar Britt haar kamer en klop aan
"Kom binnen!!" "Hey, hoe is het?" "Ja gaat wel, thanks voor de thee en de chocolade" "geen probleem.. ohja Rob vroeg of we vanavond naar hun gaan voor een film avond. We kunnen daar blijven eten en slapen" "ik vind t goed" "top, we moeten er om half 6 zijn" "okeyy"

*Ps. Sophie is het meisje waar Matthy mee stond te dansen op nieuwjaar*

Dankjewel voor de duizend lezers 💗
Laat weten of ik ook meer in Noa's POV moet schrijven!

Lloret de mar met de bankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu