We hadden vanmorgen al besloten dat we een thema zouden doen, het thema is Glow in the dark.
We hadden alle spullen al gekocht dus we hoeven het nu alleen nog maar op te hangen en neer te zetten.
Matthy doet nog altijd een klein beetje afstandelijk maar het valt nu weer mee, hij pakte net een slinger en deed die om mij om zodat hij me naar zich toe kon trekken. Om hem te kutten draaide ik net voordat we zoende mijn hoofd om.
"HAHAHA lekker bezig Britt" zegt Koen lachend.
Als het 20:00 is zijn we klaar met het versieren, zo ziet het eruit:Ik ben er eigenlijk best wel trots op! Het ziet er kei leuk en gezellig uit. Ik verbind met de boxen die door de zaal hangen via Bluetooth.
Ik zet feestmuziek op en schenken voor iedereen shotjes in.
"Waar is Milo?" Vraag ik als ik hem al een tijdje niet meer gezien hem.
"Oliebollen halen" zegt Rob.
Dan horen we de deurbel en ik doe de deur open.
"Hey Britt!" Zeggen Raoul en Lieke tegenlijk.
"Heyheyy, kom binnen." ik doe de deur iets verde open en stap opzij. Ik wijs ze de weg naar de zaal en ze lopen naar binnen.
"Damnnnn" zegt raoul met open mond
Ik ben blij dat ie t best ziek vind net als de rest
Raoul en Lieke hebben zich ook een beetje gekleed in glow in de dark zoals we vroegen. Ze zien er kei leuk uit! Dan horen we weer de bel maar dan doet Koen open. "Jo milo!, dames" zegt ie met een knikje.
Milo is terug gekomen met de oliebollen en met de 2 meiden waarvan hij 1 ontmoet had bij het zwembad.
"Hoi, ik ben Britt!" Zeg ik beleefd tegen de 2 meiden.
"Hey, ik ben Dionne!" Zegt het meisje dat Milo ontmoet had bij het zwembad. De ander kijkt me alleen HC aan en loopt door, ik kijk haar verward na want ik heb haar niks misdaan.
Matthy komt naar me toegelopen. "Hallo Brittjee. Wat is er? Je kijkt verward"
"hmm ja, ik vind dat meisje daar een beetje apart, ik stel me net heel beleefd voor, gaat ze me HC aankijken zegt ze niks en loopt ze door"
"Hc?" Vraagt Matthy
"Ooh Highclass"
"Oh, wtf das wel bijzonder als je alleen beleefd wil zijn"
"Ja inderdaad maarja ik laat haar maar.."
"Goedzo" hij pakt me nog even bij mijn middel
En loopt dan weg.
Het is inmiddels twee uur later en het is heel gezellig, ik ben er ondertussen achtergekomen dat het meisje Sophie heet.. ze zit de hele tijd met Matthy te praten en ik zie aan hem dat hij het niet wilt. Hij probeert er de heletijd onderuit te komen en naar mij toe te komen maar ze trekt hem de hele tijd naar zichzelf toe... ik voel dat ik erg jaloers word, ookal vertrouw ik Matthy heel erg en komt het waarschijnlijk ook een beetje door de alcohol.
Ik kijk een beetje getreurd tot Koen naar me toegelopen komt.
"Heyy"
"Jo"
"Oke wat is er, je bent nooit zo droog in hallo
Zeggen en ik zie iets aan je blik"
Ik zeg niks en staar naar Matthy en Sophie
"Oh shit, ik snap het al, geloof me Matthy gaat niks met haar doen oke? Hij houd teveel van je"
"Nouja we hebben toch nog niks dus waarom zou hij niks met haar doen? Ik bedoel kijk hoe mooi ze is"
Ik ben al heel lang onzeker geweest maar Matthy heeft dat een beetje veranderd naar zelfvertrouwen.. totdat die Sophie kwam.
"Jij bent veel en veel mooier Britt, kom hier"
Hij geeft me een knuffel en ik barst bijna in tranen uit
"Hoe kan ik het zo kut vinden als ik weet dat hij niks
met haar gaat doen, we hebben niet een een relatie"
Ik loop naar Noa toe die het ook al doorheeft wat me dwars zit, volgensmij heeft iedereen dat door..
Ze geeft me wat drank in de hoop dat ik er niet zoveel meer op ga letten, ik merk dat ik iets losser word en dans helemaal mee op de muziek...Hey! Ik hoop dat jullie dit verhaal leuk vinden dus laat zeker even een reactie achter van wat er anders kan en of je het leuk vind :)
Ik probeer trouwens elke week 1-5 delen te plaatsen 💗 soms iets meer maar meestal tussen de 1 en de 5 xx
JE LEEST
Lloret de mar met de bankzitters
RomanceDit verhaal gaat over Brittany, Noa-Lynn en de Bankzitters!💗 Kijk verder voor de intro en het verhaal!