Robot ve İnsan?

1.1K 82 55
                                    

Ennard'dan

Circus baby:Canının biraz yanancağindan emin olabilirsin.Ama hemen geçecek,

Micheal afton:sen bana yalan söyledin!seni pis alçak animatro-

Fakat güvenlik görevlisinin konuşması yarıda kesildi çünkü ölmüştü.Aslında bu çok fazla olduğu için umurumda olmazdı fakat o...Nedense Ona karşı içimde tuhaf bir acıma duygusu vardı.Ama bu duygunun adı neydi?Gerçekten ona acımıştim.Bu yüzden Ballora ve diğer animatroniklerin olabildiğince sesleri gelmeyene kadar bekledim.Sonunda ses olmadığında ölü güvenlik görevlisinin yanına gittim ve içine girdim.Bunca yıldan sonra bir insan vücudundaydım.Güvenlik görevlisi yavaşça gözlerini araladı.

"Na-nasıl?Hala yaşamam imkansız.."

"İçinde bir animatronik varken yaşaman imkanlı."

"İyi de..sen hangi animatroniksin?"

"Beni onlar unuttu.Onlara göre asla onlar gibi olamayacağım.Ben ennard."

"😶"

İkimizde bir süre sustuk ve konuşmadık.Ben o sırada asansöre binmiştim bile.

"Kontrolü biraz geri vermemi ister misin?"

"Evet,lütfen."

Ben ona kontrol verir vermez manyak yardımcı ses konuştu.

"Gerçekten son geçen iyi geçmişe benziyor Eggs Benedict! (Sistem bozuk ve Micheal'a bu ismi taktı.)Emin olabilirsiniz ki,kovulmanız için gerekli herşeyi yapıcağız."

Hakkaten bu ses bizden de manyak çıktı ha.

"Ne diyordu yine?"

"Bak,15 yılda anladığım tek şey sistemin manyak olduğu.."

"Sana o konuda hak veririm en."

"Sen bana en diyorsan bende sana Eggs derim."

"Anlaştık."

*böylece hikaye bu konuşmayla başlar dostlar."*

Selam gençlik!Ikinci kitabım olan fnaf ship kitabı ile karşinızdayım!Umarım bunu da diğer kitabım kadar beğenirsiniz!Şimdilik hoşçakalın bey!

(4 oy yoksa gelmez devam)

Ennard × Michael AftonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin