Robot ve İnsan?/2.bölüm

965 59 76
                                    

Eveet,yine yapıcak birşey bulamamış ve canı sıkılmış olan yazarınız "fnaf trust me" şarkısı dinlerken bölüm yazarak karşınızda. Süper yazarım dimi?Hergün bölüm atıyor ama üsengecin teki.Neyse size iyi okumalar benim lanetli ama bir o kadarda tatlı okuyucularım. (Favori yazarları mı takip ediniz pls:MochiiBoOm -_ChrisAfton_- NisaAzrak zeroTadashi)
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ennard'dan

"İstersen biraz uyu.Sonuçta,her yerin ağrıyordur."

"Ağrıdığını nereden biliyorsun?"

"Sonuçta bende yaşayan bir ölüyüm."

"İkna ettin."

Bu kısa konuşmamızın ardından yatağa uzandı ve uyudu.Bende uyanık kaldım.Sonuçta şu an uyumak ve uyumamak en iyi iki seçim olacakti.bende uyanık kaldım.
|||||||♡■♡■♡■|||||■♡■♡■♡||||♡■♡|||
Micheal'ın rüyasında o sırada

Freddy fazbears'dayım.Bir dakika...Golden freddy'nın ağzındaki...C-chris?Hemen golden'ın yanına gidip çocuğun kafasını kurtarmaya çalışsam da işe yaramıyor.

"Neden bana o aptal şakayı yaptın abi?Neden?Benim onlardan çok korktuğumu ve nefret ettiğimi bile bile neden yaptın?"

Arkamı sesin geldiği yöne döndüm.konuşan chris'ti.Gözyaşlarına boğuldum.

"Chris bilerek olmadı!Lütfen!Özür dilerim!"

"Sen benim abim olamazsın!SENDEN NEFRET EDİYORUM!"

Ben ağladıkça ağlıyordum.

"Eggs?Eggs uyan!"

Birisinin beni dürttüğünü hissettim ve uyandım.Ennard bana bakıyordu.

"Uyurken konuşuyordun.iyi misin?"

Ben hala ağlıyordum.

"Ha-hayır değilim..."

"Belki anlatmak sana iyi gelecektir?Anlatmak ister misin?"

Ona kafamı "Evet" anlamında sallayıp anlatmaya başladım.

(Herhalde benden anlatmamı beklemediniz,Yoksa bölümün yarısı anıdan ibaret olurdu.Siz en iyisi okumaya iki dk ara verip internete "chris Afton'un hikayesi" yazıp videoyu izleyin anlarsınız zaman.)

*anlatma bitince*

"Gerçekten üzüldüm."

"Kendimden o olaydan sonra utanıyorum..."

"Sen bilerek yapmamışsin."

Ennard bunları söylerken ben ona bilmediğim bir nedenle sarıldım.Yüzünü göremiyorum fakat şaşırdıği belliydi.Ama yinede sarılmaya karşılık verdi. (Tabii ki de sıkıca sarılamaz yoksa 2. Kez ölür micheal)

"Şeyy eggs...Artık beni bırakır mısın?"

"Kendimi senin yanımda iyi hissediyorum."

Onun gitmemesi için ona daha sıkı sarılıp bunları söylemiştim.Evet belki metal olabilirdi fakat duyguları olduğunu ve bir zamanlar onun da insan olduğunu unutmamak gerek.

Nasılsın gençlik?Tam tamına "fnaf trust me" şarkısını 68686324145.kez dinledikten sonra sonunda bölümü bitirdim.mutluyum,çünkü güzel oldu ve umarım sizde beğenirsiniz.Hepinizi çok  seviyorum bon-bon'un şirin çizimlerinden de tatlış okuyucularım ❤❤❤❤❤❤

Ennard × Michael AftonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin