Robot ve İnsan?/3.bölüm

790 61 19
                                    

Yeniden merhabalar gençlik!Bugün size başlamadan önce....BENIM BUGÜN DOĞUM GÜNÜM! UvU.Neyse size iyi okumalar.♡♡♡♡♡
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Micheal'dan
Sabah uyandığımda Ennard'da yanımdaydı.Ne yani,ben bütün gece bir animatronikle mi yattım?Hemde en şirin olan animatronikle...Neden onu şirin bulduğumu sormayın,tatlı geliyor işte..Bunları düşünürken yataktan kalktım ve yiyecek birşeyler hazırladım. (Ölü olduğunu unutan bay afton TwT).Birşeyler yemeğe başladım.O sırada Ennard'ın uyandığını da fark etmedim.

"Eggs?"

"Evt?"

"Sen yemek yiyorsun?"

"Ne varki bunda?"

"Ölüysen yemek yiyemezsin.Söylemeyi unutmuştum."

"Şimdi mi aklına geldi?😠"

"E-evet?"

Onun üstüne atladım.Şaşırmışa benziyordu.

"Bidaha söylesene?"

"Ha-hayır...😖"

"Yoksa şapkanı alırım..."

"Bedelini ödersin."

Ona inanmadım ve şapkasını çıkardım.Birden bire sinirle beni üstünden attı ve benim üstüme çıkarak çığlık attı.Sonra elleriyle kolumu kötü derecede kanicak şekilde tırnaklamaya başladi.Ona şapkasini geri verdim elim titreye titreye.
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ennard'dan
Şapkamı takar takmaz kendime geldim ve Eggs'in üstünde olduğumu fark ettim.Ayrıca sol kolu...Neyse işte,ölüler ikinci kez ölmez ya ondan şanslı diyebileceğim kadar şanslı.He,en üstünden kalktım ve ondan baya uzaklaştım.

"Şapkamı alan kişiye böyle sinirlenebiliyorum...elimde değil."

"Anlıyorum fakat...Bidaha olmasa sevinirim."

"Tamam..."

||||||||♡■♡■♡♡|||||||devam edecek...

eee merhaba...Bugün bu bölüm kısa oldu,fakat bugün bir yada iki tane daha yeni bölüm gelecek.Doğum günümde nasıl bir ilham geldiyse...Neyse görüşürüz bon-bon en şirin çizilmiş resimlerinden de tatmış okuyucularım.

Ennard × Michael AftonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin