Robot ve İnsan?/4. bölüm

841 51 71
                                    

Selamlar!,merhabalar,nabeeer?Evet bu bölum bugün geldi çunkü ders çalışmak için çok uğraşıyorum.Wattpada girmek içinde ölmüyor değilim.Ama ne yapayım ebeveynler benim ders çalışmamı istiyor çünkü notlar ve ders katılımlarım düşük olursa bursunu kaybederim.Her neyse size iyi okumalar bon-bonun en şirin resimlerinden de tatlı okuyucularım.♡♡♡
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||

Ennard'dan
Eggs o amonyak robotların yanına gitti ve ben burada yalnız kaldım.Ne yapsam bilmiyorum ama sıkıldııım.

*Camdan içeriye yazar girer*

"Se-sende kimsin?"

"Bu hikayeyi yazan ve seni bu kitapta yaratan UwU."

"Sen hikayeyi anlatıp yazanin hikayede yer alan değil."

"Eğer susup dinlerden 3 tane exotic butters veririm."

Exoticmi?buttersmı?ikna oldum bile ve bu yüzden oturdum.

"Bak,insana dönüşmeni saglicak bişiy var bende.Onu harry potter oynarken 10 kez yaptım.Benim ihtiyacım olmadığı içinde sana vereyim dedim."

"İyice insana dönüşüp ne yapmamı istiyorsun?"

*en haklı la,hakkaten ne yapıcakki?*

"Ona normal bir insan gibi sarilabileceksin ve..."

"Ve?"

"Hayalini kurduğun bir planın  *ennard smut hayali kurmuyor kusura bakmayın şekerler* gerçek olur."

Bunu duymamla ne demek istediğini anladim.Kafamı kabul edercesine salladım.

"Güzel.Şimdi sana iksirleri içine döktüğüm butterslari veriyorum en.Onları dikkatli kullan,stok yapamadım daha."

"Tamam?"

Yazar bana butterslari verdi ve bana sarıldı.
*ne yapayım la,sevdiğim ve şirin bulduğum animatroniklerde 1.numara.*
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||

Micheal'dan
Burası öldüğüm yer olduğu için 2 katı istemeye istemeye geldim.Veee yine manyak ses konuşuyor.

"Yeniden son gecene hoş geldin eggs benedict.Umarim son gecende mutlu ayrılırsin."

Hıhıııı,Kesinlikle buradan mutlu ayrılmak için circus baby'i parçalayıp parçalarını yakmam gerek.

Ballora ve f.foxynin galerisinin orada
İnanilmaz...Robotlar mal mal duruyor!ses falan yok.Ama yinede şok  vermeliyim yoksa gösterilerini yapmıyorlar.

"Iyi iş çıkardın eggs benedict!Şimdi circus babynin galerisine git."

İntikam zamanı animatronik!

Circus babynin galerisinde
Aha sonunda geldim.ben senin ağzına etmezsem var ya...Neyse, küfürbazlık yok.

"Dün scooplandığın için üzgünüm.Fakat o ben değildim...bende scooplanmiştım..."

"Ne?Senin sesindi o yalan söyleme!"

"Ennard beni scoopladi...o sırada ben konuşmuyordum."

ennard mı?Şirin bulduğum ve bana iyi davranan animatronik mi?Bu çok kötü bir şaka olmalıydı..

"Bana güvenmek zorundasın"

"Ama...iyi de..."

"O sadece özgür olmak için seni kullanıyor."

Bu cümle kafamda yankılandı...seni kullanıyor....seni kullanıyor....

O sırada ennard
Yazar gideli 3 saat oldu.ben hala elimdeki butterslarla oturuyorum.Canım o kadar sıkıldı ki anlatamam...

Ennard × Michael AftonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin