selam ponçiklerim.Bunu size duyurumda da söylediğim gibi bilgisayarımdan yazıyorum.Çok eğleniyorum bu yüzden annem iyi ki tableti almış UwU.Her neyseeeeeeeeeeee,siz bölümü okuyun,yorum belirtin ve yeterki.Iyi okumalar.
/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////Ennard'dan
Eggs ağlamaya başlayalı sadece 15 dakika oldu.Sonunda sakinleştiğinde de kucağımda uyuyakaldı.O kadar şirin gözüküyordu ki....Bidakka....NEDEN BAHSEDİYORUM BEN!?Neyse,onu bu şekilde metalin üstünde uyuyorken bırakamam.Bunu düşünerek onu kucağıma aldım ve yatağına yatırdım.Onu taşırken de çok hafif bir bedene sahip olduğunu fark ettim.Aklıma onunla birlikte yatmak geldi.Ama ben bir animetroniktim,o ise ölü bir insan...Sonra bana manyak yazarımızın verdiği
*Yazar:Orada dur bakalım...Ben neden gözünde manyak oldum ens?
Ennard:Eeeeee.....şey....hehehehe......
Yazar:Seni dinliyorum.
Ennard:Ağzımdan kaçtı,özür dilerim.
Yazar:Özrünü kabul etsem de sana 1 gün boyunca insan olma cezası veriyorum.
Ennard:Tamam,teşekkürler....*
iksirler aklıma gelmişken insana dönüştüm.Şoktaydım ama yinede mutluydum.Hemen Eggs'in yanına yattım ve ona sarılarak uyudum.
*ERTESİ GÜNNNN*
Micheal'dan
Sabah uyandığımda yatağımda uyuyordum.'Kesin ennard koymuştur.' Diye geçirdim ve doğruldum.Fakata doğrulmama engel olan birşey vardı.Arkamı döndüğümde korktum.Kıpkırmızi saçları olan ve benim yaşımda erkek bir ergen çocuk bana sarılmış uyuyor.
(kankalar,maalesef ki tablette gacha lifetan tabletim alındığı için resim yapıp koyamadım,internette de güzel resim yoktu bende kayıtlı olandan koydum.Im sorry UnU.)
Aslında çok şirin duruyordu bu yüzden uyandırmak istemedim.Fakat,o an korktuğum için ondan uzaklaşıp bağırdım
"SEN KİMSİN VE ENNARD'A NE YAPTIN?"
Ben bağırdığım anda kıpkırmızı saçlı çocuk gözlerini araladı ve o anda onun parlak kırmızı gözlere sahip olduğunu fark ettim ama hala korkudan hızla nefes alıyordum.
"Benim Eggs...Ennard."
"E-ennard'mı?Ama sen..."
"Evet insan olduğumun farkındayım."
"Yazarın işi dimi?"
"ayyy,tabii ki de benim işim sizi ponçikler UwU."
"Senin burada ne işin var?Hemde üstünde pijamayla..."
"Yazarın olarak pijama giymem seni ilgilendirmez ennard.Ayrıca canım sıkıldı ne yapayım işte..."
"hıhıhıh,anladık.Şimdi lütfen bizi rahat bırak."
"okey,whatnever..."
*yazar ışınlanarak ormana gider*
Ennard yazarımız gider gitmez bana baktı ve yanıma geldi.Sadece ona o an içimden yapmak istediğim tek şeyi yaptım.Onu öpmeye (dudaktan sadece mal gibi nasıl öpmeye diye düşünüp kafa yormayınız.) başladım.Öncelikle biraz şaşırsa da sonra oda bana karşılıklı olarak öpmeye başladı.Nefezsiz kalıp birbirimizden ayrıldığımız da Ennard'ın yanakları kızarmıştı.Ayrıca gülümsüyordu.
"Ayyyyyyyyyyyyyyyyyyyy çok romantiksiniz ikinizde."
"SEN BİZİ Mİ İZLİYORDUN?!"
"Yazarınızım,istediğimi yaparım UwU."
"Artık git,gerçekten bu çok can sıkıcı olmaya başladı."
*Yazar homurdanarak gider.Ama elinde çok güzel anı olarak saklayacağı fotoğraflar ile gideurrr*
Ennard'dan
Eggs'in yaptığı şey karşısında içimde ona karşı daha da ısındığımı hissettim.Sonunda hayalim gerçek olmuştu.Ama yinede sıkılmaya başladığımı hissediyordum.
"Eggs,dışarı çıksak diyorum?"
"Bu pandemi de heryer kapalıdır."
"Eeeeeeeeeeeee....Film?"
"O olur."
Eggs filmi duyar duymaz elindeki kitabı sehpanın üstüne fırlattı ve koltuğa oturup televizyonu açarak yanına beni çağırdı.Yanına oturdum ve filme odaklanmaya çalıştım.Ama film yerineEggs'e odaklandım.Gözüme o kadar şirin geliyordu ki o anda....Sonunda dayanamayıp onu kucağıma oturttum.Eggs bunu fark eder etmez kızardı ve arkasını dönüp bana baktı.
"Ennard!N-ne yapıyorsun sen? *şok ve yüz kızarıklığı*"
"Hiiiç.Sevdiğim kişiyi kucağıma oturttum,utandın mı?"
"Seni gerçekten seviyorum demem,döverim!"
"Emin misin?Yoksa yaparım."
"Neyi yapar-"
Onun sözünü yarıda kesip yanağından öptüm.Bunu yaptığım anda eggs'in yüzü pembenin 50 tonuna büründü.Ay hala o kadar şirin geliyordu ki....Onun bu haline güldüm.Bunun üzerine üstüme atladı ve sinirli bir ifade takınmaya çalışarak bana baktı.
"Sen..."
"Evet,bana ne olmuş?"
"Sen....Üfffffffffffff,o kadar tatlısın ki sana kızamıyorum bile!"
"0.0"
"//////////////////////"
"Bakıyorum birileri kızarmış."
"Şakam yok,seni mahvederim."
İkimizde bir süre güldük çünkü ikimizde yapamayacağını biliyorduk.Ona sarıldım ve oda bana sarıldı...Bir süre sonra koltukta uyuyakalmıştık bile.
Yazar'ın Sırası
Evet ponçikler,şimdi bu hikayede şu an okuduğunuz kısımda birşey yapmam gerekiyor,sonra online dersime gidicem.Hemen fotolarını çekmem lazııııım!Ve eğer Ennard afrk ederse diye bana şimdiden allah rahmat edesin UnU.Hemen bunları size söylerken telefonumu çıkardım ve kanatlarımla uçup fotoğraf çekmeye başladım.Sonrada açık pencereden çıkıp gittim.Ühühehheeh..
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Evet ponçiklerim.Nasılsınız?Ben iyiyim beni sormayın.Ama ben size soryım UwU.Neyse,bu bölüm de bu kadar dı,hadi şimdi gidip eğer "biz nereye düştük?" kitabımın ilk bölümünü okuyunuz.Bir bölüm için arkadaşım ile 3 gün uğraştım.Neyse bye
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ennard × Michael Afton
Romance"A-ama...sen robotsun ennard..." "Ama bir zamanlar bende insandım eggs...Ve hala duygularım var." bir robot ve ölü bir insanın hikayesi...hemde aşk hikayesi >♡.♡> Bu hikayeyi homoksifen olanlara önermem.Ama değilsen OKUYA BASSSS!