Apel pierdut ~3

890 65 0
                                    

11:07

-Um...buna, cum ti-am zis...iti voi spune tot ce s-a intamplat. Totul a inceput cand aveam 17 ani.

*Flashback*

-tabara-

-Bryana, adevar sau provocare?

-Adevar! spune hotarata.

-Mai esti virgina?

-Refuz.

-Haide Bry...spune.

-Nu. spune timid.

-a doua zi-

-Tomlinson, la pariu ca n-o f*ti pe Bry?

-Ce castig?

-Un iPhone nou, plus 2000 de dolari.

-S-a facut.

-Sa aduci dovada. Ai la dispozitie 6 luni.

-Ok.

-Mult noroc.

*dupa 6 luni*

-Lou, da-mi telecomanda aia nenorocita.

-De ce esti asa sacaitoare?

-De ce esti asa fraier!?

-De ce ne iubim asa mult?

-Buna intrebare. spune Bryana razand.

-Vrei ceva de baut?

-Mhm...

Ma ridic din canapea, o sarut scurt pe frunte si plec la bucatarie. Iau doua pahare de pe raft si pun niste shot in pahare. Imi bag mana in buzunar si scot un pliculet. Il deschid si il pun intr-un pahar. Dupa ce termin iau paharele si ma duc in living.

-Poftim.

-Multam.

*dupa 2 ore*

-Te vreau, Lou. spune printre saruturi.

-Esti sigura ca vrei asta?

-Mhm.

*Flashback incheiat*

Si...am facut-o...le-am aratat drept dovada, prezervativul...si cateva poze... Tu ai aflat dupa 2 saptamani tot. Ma urai, ma urai asa de tare, cum o faci si acum, te-am ranit....nu mi-ai mai vorbit aproape 5 luni, iar apoi..cand m-ai iertat si ti-am promis ca n-o sa mai plec niciodata de langa tine...am facut-o...am fost asa de futut incat am facut-o... M-am inscris la X Factor si, dupa ce s-a terminat...am ales faima in defavoarea ta... Nicio fata nu te poate inlocui, te iubesc mult de tot. Imi pare rau... N-am stiut nimic de accident. Mi-a fost frica la inceput sa-ti spun cine sunt... Mi-era asa de frica ca ma vei respinge... Am avut o sansa sa te revastig si mi-ai dat-o. Am avut inca una si inca una si n-am facut nimic altceva decat sa te fac sa suferi. M-ai iertat mereu...si sunt prea egoist, dar iti mai cer inca o sansa... Doar una...

Morala acestui capitol: Daca iubesti pe cineva nu pleca niciodata de langa el/ea pentru ca nu stii niciodata daca te va ierta... Si tineti minte un lucru: Cine te iubeste nu pleaca niciodata de langa tine.

BUUUUUUN. DECI V-AM LAMURIT SI CU TREABA ASTA :))) La moarala..pff..ce sa zic.. Filozoafa ma fac :)))) app... PARERI?

Apel necunoscut-Editare ❌Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum