Apel 32

1.1K 75 5
                                    

19:32

-Alo?

-Hei, ce faci?

-Bine, cu baietii, tu?

-Bine... Ma uitam la niste videoclipuri...

-Ce videoclipuri?

-Cu voi...cu tine... Imi e dor de tine... De vehiul Lou, cel cu care ma certam, cu care ma sarutam si cu care indeferent de situatie eram unul langa altul... Mi-e dor Lou, jur ca mi-e dor.

-La naiba, Bry! Te iubesc, nici nu stii cat...dar mi-e frica... Ce vor spune parintii tai? Baietii!?

-Ce treaba am eu cu gay aia?

-Bry, nu sunt gay.. *chicot* Liam e cu Sophia, Niall s-a casatorit cu mancarea si Zayn e logodit!

-Si Harry?

-Taylor... Cu care nu mai e...daar...  sunt multeee fete in viata lui

-Pff... Lou, am citit niste facts despre voi!

-Si de ce razi?

-Pentru ca tu si Zayn atrageti cei mai multi gay!

-Cee?? Nu...teeee...creed! *rade* Dar si cele mai multe fete...

-Mhm..

-Geloasa?

-Un pic...

-Te iubesc...iti promit ca ne vom vedea curand! Foarte curand.

-Termina!!

-Dar...ce am zis?

-Ma minti, Lou... Asta faci de cand ne cunostem... Ai zis ca(,) concursul ala nu o sa te schimbe, ca vei fi mereu aici... M-ai mintit.

-Ba nu... Viata mea a luat o intorsatura la 180^ si sti asta... Te-am indepartat...si regret...dar...nu te-am uitat.

-Sti prin cate am trecut ca sa te uit? Nu sti cat de mult am tinut la tine... Nu sti ...pentru ca (,) cand voiam sa-ti spun totul...ai plecat...

-Bry...eu...imi pare rau... Te...te iubesc...  Da-mi o sansa si vom...

-Lou... Nu stiu...

-Uite... Ne vom vedea... Si atunci...imi spui tot... Absolut tot.

-Nu stiu

-La naiba, Bryana! Intelege-ma! Nu pot sa promit nimic... Nu eu decid.

-Oh... Termina cu scuzele astea. Trupa aia te-a stricat...

-Daca i-ai cunoste nu ai spune asta.

-Aa...acum le iei apararea?

-Nu... Sunt prietenii mei. Uite... Fac tot posibilul sa ajung... Dar nu promit ca va fi prea curand!

-Ok.

-Trebuie sa...

-Sa inchizi...da..te cheama datoria.

-Nu... *chicot* voiam sa-ti spun ca trebuie sa-ti zic ceva.

-Ce?

-M-am despartit de iubita mea.

-Esti asa un idiot,Lou..

-Acum ce-am mai facut?

-Tu aveai prietena si m-ai intrebat daca vreau sa fim impreuna. Esti incredibil.

-Era o gluma..

-Haha...am uitat sa rad

~Apel incheiat~

Hei... Va multumesc de cele 355 de aprecieri... :*

Apel necunoscut-Editare ❌Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum