Mesaj 4

1.5K 71 2
                                    

00:30

Justin: Esti mai bine?

Bryana: Au trecut 5 minute -_- .

Justin:Scuze...

Bryana: Nu-i nimic...doar ca..  Mereu mi-am dorit un tata... Mereu am vrut sa stiu cum e sa ai unul.

Justin: Dar...tatal tau...unde este?

Bryana: Degeaba iti spun.. Nu vei intelege.

Justin: Nu ai de unde stii... Eu nu mi-am cunoscut tatal pana la varsta de 9 ani... Si...acum... S-a impacat cu mama si mai am 2 frati..

Bryana: Asta suna a Justin Bieber.. :))).

Justin: Deci...imi spui?

Bryana: Am de ales?

Justin: Nup!

Bryana: Paai.. Vezi tu...cand m-am nascut eu...tatal meu nu m-a declarat... A zis ca nu's a lui, pentru ca sunt fata.. Nu-l condamn, era tanar..avea in jur de 20 de ani... Poate ca am fost o povara pentru el... Atunci.. Si acum... Dar, dupa ce s-a despartit de mama... La 2 ani a cunoscut pe cineva si mai are o fata... Mda...pe ea a vrut-o... Revenind la ce era initial... Vreau sa-l cunosc... Sa-l intreb de ce m-a lasat...sa stiu si versiunea sa de poveste... Sa-l strang in brate... Sa-mi spuna ca ma iubeste... Am nevoie de asta... Intelegi!? Poate unii copii si-ar fi urat tatal pentru asta... Dar eu nu... Eu l-as pretui chiar daca el nu ma vrea.

Seen 00:47

Bryana: Stiu...te-am plictisit deja.

Seen 00:56

Justin: Nu.. E ... Uimitor..

Bryana: Mda... Vorbim maine.. Imi este somn.. Noapte buna!

Justin: Inainte sa te culci... Vreau sa-ti spun ceva: BELIEVE IN YOUR DRAMS. O sa-l cunosti tu.. Ai rabdare. Noapte buna!

Bryana: Mersi.. Pentru tot.

Surprizaaa!! E mai devreme decat trebuia. :))) Mda... Sper ca ati scos servetelele... :))) Prea dramatic?
*Inspiratie: viata reala*
Ps: Nu stiu daa va intereseaza, dar... Eu am plans cand l-am scris! Prea dramatic!

Apel necunoscut-Editare ❌Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum