Apel 19 -> unu

1.4K 72 0
                                    

Dupa 3 luni.

Bryana pov.

Nu pot sa cred! Cat de idiot a putut sa fie... M-a facut in toate felurile si nici nu m-a sunat sa-si ceara iertare...defapt, nu m-a mai sunat deloc. De 3 luni nu m-a mai sunt... Niciun mesaj, nimic... Oricum, nu stiu de ce ma plang atat.. Oricum nu-l prea suport.

*Oh, ba da... Il suporti, defapt.. Il iubesti* ma contrazice constiinta.

Oricum... veste bomba... Justin Bieber a inceput sa ma urmareasca pe twtter. Nu stiu de ce... Adica...eu nu i-am cerut niciodata asta... Misto, nu?

<--------------------------> Telefonul Bryanei suna <------------------->

00:05

-Alo!

-Alo?? Cine e?

-Justin!

-Ce vrei?

-Sa vorbim.

-De cand vorbesti tu cu o "Tarfa, CURVA si nu in ultimul rand P.R.E.F.A.C.U.T.A.?

-Bry... Imi pare atat de rau...

-Si mie, Justin...pentru ca am avut incredere in tine...

-Bry, asculta-ma! Eram drogat, nervos... Te rog, iarta-ma!

-Justin, nu cred ca ai fost 3 luni, drogat si nervos.

-Iarta-ma, Bry... Jur ca nu am vrut sa te ranesc. A fost o tampenie si regret. Am avut treaba, nu am pu...

-Justin, oricat de multa treaba ai fi avut ma puteai suna sa-ti ceri scuze...

-Stiu...si regret ca nu am facut-o!

-Ok...altceva?

-BRYANA! GATA! MA CALCI PE
NERVI. INTELEGE DRACU O DATA CA ERAM DROGAT! VREI SA-TI DESENEZ?

-Cum vrei...

-Tarfa...

-Poftim?

-Au...acum nu mai auzi bine sau ce?

-Justin, tu de ce dracu ai sunat? Sa-ti ceri scuze s-au sa ma injuri mai rau?

-Pa!

-Justin, st...

~Apel incheiat~

Perfect! Nu-l inteleg! Nu stiu ce are... Dar voi afla... Orice ar fi... Nu stiu cum...dar trebuie sa stiu ce are in mintea aia de liliac.

Surprizaaaaaa! Un capitol nou si mai diferit... Cum vi se pare? Pareri? Vot? Orice e bine venit! ;)

Ps: Pun tocmai marti/miercuri next.
Pss: Va multumesc de voturi si incurajari.
Psss: Cititi si celelalte carti ale mele.
Pssss: De plictiseala! :))

Apel necunoscut-Editare ❌Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum