Apel 2*

1K 59 4
                                    

18:31

-Buna!

-Buna!?

-Sunt Harry!

-Oh... S-a intamplat ceva?

-Nu.

-Mm..ok.

-Uite ce e, Lou chiar te place, vreau sa ne vedem.

-Ce treaba ai tu?

-Oh.. Esti asa dificila.

-Ma cunosti doar de 10 secunde si deja sunt dificila?

-Da... Avea dreptate. Asculta-ma. Vreau sa ne vedem sa facem un plan sa poti sa fi cu...

-Wow.. Mai usor. Eu nu vreau sa fiu cu el!

-De ce?

-M-a ranit! Nu-mi asum riscul s-o mai faca o data.

-Ai vorbit macar cu el despre asta? El stie ce ai simtit cand a plecat...cu noi?

-Nu...dar.

-Dar nimic. La naiba, haide.. Ce o sa fie asa de rau?

-Nu..nu stiu ce sa zic.

-Spune DA.

-Nu... Lasa-ma sa vorbesc cu el. Trebuie sa stiu ce simte el...

-La dracu' cu asta. Cat de fututa e chestia asta? *recunosc ca-i o replica din "After" dar imi placea prea mult nu ma puteam abtine* Te iubeste, doamne... Femeile.

-Harry... Lasa-ma sa vobesc cu el.

-Bryana, e prietenul meu, cel mai bun, daca... Uite, te las... Vorbeste cu el si spune-i ce simti.

-Si daca el nu simte acelasi lucru?

-Doamne, nu te mai gandi la asta, femeie.. Ma disperi! Tulai.. Doar vorbeste cu el!

-Ok,ok!

-Pa.

-Pa.

~Apel incheiat~

Of...in sfarsit am pus next... Nu prea mai am timp in ultimul timp.. *saptamana asta* Maine dau ultima teza,la romana si termin... Pana vineri voi posta cate un capitol sau 2 pe zi, pentru ca de Craciun voi fi plecata si nu am net.

Sper sa va placa!
Next la 3/4 pareri.

Apel necunoscut-Editare ❌Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum