-one-

1.2K 55 31
                                    

Şimdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Şimdi.. Uzaklardasın...
Hayallerdesin..
Rüyalardasın...

Cemre'den

Sabahın kör saatinde çalan saaaaaaaağğğttle uyandım. Ya hangi manyak sabah uyanmak içim MEHTER MARŞI AÇAR !!!!(yaşandı....)

Sıcacık yatağımdan kalkıp wc'ye girdim. Şey demicem rutin işlerimi hallettim falan işiyom olum ne rutin işi. Hemen yatağımın yanına gidip derste hoca görüntü falan açmak isterse diye gelişi güzel kapattım yatağımı. Yatağımın yanındaki 5'li prizden telefonumu aldım. Kapatmışım telefonumu WOAW.
Basılı tutup o açılırken bende bilgisayarın düğmesine bastım. O açılırken masama oturup telefonuma bakmaya başladım.

Sınıf grupları: iD ve şifre isteyen salaklar GEEEÇÇSınıfın kızlarının açtığı

Sınıfın kızlarının açtığı saçma sapan dedikodu grupları GEEÇÇ

Aaa Aryoş bizim gruba mesaj artmış..

🕊️🐣🌵
-gruba isim bulmaya üşendiğimiz için müq bir isim koyduk eheheh-

Arya kuşumm : Yaren 5. Soruya ne dedi hoca duymadım.

Civciv hanım : "A" dediler kanka ona.

Arya kuşumm : Hee tm saol.

Civciv: Lan cemoli nerde

Arya kuşumm : uyuya kaldı kesin o !

Civciv hanım : Dur arayam da uyansın.
(8.51)

Civciv hanım : Kanka telefonu kapalı.
(9.00)

Arya kuşumm: O normalde hiç telefonunu kapatmaz ki.

Civciv hanım : ayyyy bişey mi olduu acabaağğğğ

Atya kuşumm: ya ağzını bi kere de hayrına aç be kızım yaa

Civciv hanım : üff napıyım dur bekleyelim.

Bne: Yaw millet bişey yok uyuya kalmışım yine telefonun da şarjı bitmiş bee

Civciv hanım: ayy çok korktukkk.

Bne: tamam bişey yok id ne

Arya kuşumm : 62826296202720282792728292
(muq id hiç sormayın )

Derse girdirip hemen kamera-mikrofonu kapatıp arkama yaslanıp baddaniyeme sarıldım. Telefonumda sosyal medyalarıms bakıyorum. Ders dinleyecek halim yok ya sabahın köründe. O sıra telefonuma INSTAGRAM DM'den mesaj geldi.

dolukadehin_bosınsanı : Telefonunu bırakıp derse mi dönsen ?

dolukadehin_bosınsanı: Sonra sınav haftası nefes alamıyosun..

denizinkıyısındakipapatya : Pardon da sanane?

denizinkıyısındakipapatya: Hem sen kimsin bilader!?

dolukadehin_bosınsanı: Doğrusu tanımadığın bi insana soğuk yapman hoşuma gitmedi değil. Aferim papatyam.

denizinkıyısındaki_papatya: Ya kardeşim kimsin derste telefonda oynadığımı nerden biliyosun !?

dolukadehin_bosınsanı: Sinirden sağlıklı düşünemiyor olsan gerek. Hesabıma girip kim olduğuma bakabilirsin papatyam.

Doğru ya lan! Hay kafama yaa.Hemen hesabına girdim. Kesin fake hesap yaa

Profil fotosunda "Dolu Kadehi Ters Tut" un konser fotoğrafı var.
Bio'sunda : " Hepimiz Dolu Kadehiz Ama Kafamız Boş Olana Kadar ;) " uuu HAwAliiii
Fotoğraflarına baktım..... Uuuuu molarkaaa. Taşmış lan bu bebeeee. 3 tane fotosu vardı zaten.. Ne altta 2 kızla çekindiği bi fotoğraf vardı..
Altında: "2 güzel prensesim" yazıyo.. Pehh prenseslere bak. Neyse yine de güzel kızlarmış..
Diğer fotoğrafında da iki erkek vardı bu sefer yanında.. onun altında da " Ortağım ve diğeri" yazıyordu. Yorumlarına girdim.

Birensaryetişiyor: Aşk olsun diğeri olmuşum ama hııı
Torlakborlak: Kendine gel sen Ensar Ziyagilsin ! Aptallık etme aklınını kullan !!
Birensaryetişiyor: HIII TABİ SİZ ANNELERİ TARAFINDAN SİZE EMANET EDİLEN ÇOCUĞU HER BAKIMDAN YETERSİZ GÖRDÜĞÜNÜZ BİR KADININ ANNELİK ETMESİNE ŞİDDETLE KARŞISINIZ AMA !!
dolukadehin_bosınsanı: lan torlak bebe mutasyona uğradı !

Gülüp oradan da çıktım. Anlaşılan yakın arkadaşları onlar da. Diğer fotoğrafta sadece kendisi vardı.. Bi duvara oturmuş kameraya çapkın bakış atmış. Ciddiyim çok iyi çıkmışşşşş !! Onun altında da
"Papatya görmesede burdayım" yazıyo.. Bana papatya demişti. E bu durumda yine papatya ben oluyorum. Ben onu görmüyo muydum ? İyi de o burda oturmuyo ki. Bizim okulda falan da değil. Olsa görürdüm bi zahmet. Fotoğrafının üstünde KARS yazıyo.. Kars'ta mı yaşıyomuşşş. Vaneeyy.

denizinkıyısındaki_papatya: Kars'ta mı oturuyosun ?

dolukadehin_bosınsanı: Anlaşılan stalklanmışım..

denizinkıyısındaki_papatya: Ya hayır . Ya yani öyle ama onun için değil yani.

dolukadehin_bosınsanı : sters mi oldun sen ?

denizinkıyısındaki_papatya: Ayy evet yaa

dolukadehin_bosınsanı: ee mesajlara gülümseme , ellerin terlemesi , midende yanma hissi varmı !?

O ana kadar sırıttığımı fark etmemiştim hemen gülüşümü soldurdum.

denizinkıyısındaki_papatya: Üff ben kime ne anlatıyom yaaa

dolukadehin_bosınsanı: tamam tamam bişey demedim.

denizinkıyısındaki_papatya: Peki birşey sorabilir miyim ?

dolukadehin_bosınsanı: tabikideee

denizinkıyısındaki_papatya: şey sen galiba Kars'ta oturuyorsun.. eee beni nerden tanıyon !?

dolukadehin_bosınsanı: Sosyal medyadan yazıyom ya zaten kızım. Sosyal medyadan tanıyorum.

denizinkıyısındaki_papatya: Doğru ya lan.. Bendeki de soru işte.

dolukadehin_bosınsanı: Peki sana bişey itiraf ediyim mi ?

dolukadehin_bosınsanı: sana aşığım..

Civciv'den🐣

Eheheeh civcivden diyince de Yaren'denmmiş gibi oluyo 🙃
Neyse bu yeni kitap biraz 3391 kilometre'den esinlendim.
Biraz farklı shipler var.
Mesela BAYA'yı çok görmedik hikayelerde o yüzden onu koymak istedim.
Bi de Ensar ve Arya BİLİYORUM onlar sadece arkadaşlar ama ben yakıştırıyorum napabilirsiniz ?
Neyse Kilometre'lerle kalın 🐣🌆

655 kelime ☁️ 🍷

20 oy 20 yorum

Mesafeler Aşk'a Engel Değildir 🌆

//599 Kilometre//Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin