-six-

453 35 28
                                    

İzmir öptü

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İzmir öptü. Ege'nin içi gitti..

Deniz'den

Arabaya bindik. Torlak arabayı sürüyor , yaren de yanındaki koltukta oturuyordu. Arya , Ensar , Cemre , ben arka koltukta sıkış tıkış (bu nasıl ikileme bende bilmiyoree) oturuyorduk. Cemre göğsüme kafasını koymuş dışarıyı izliyordu. Daha sonra cebinden kulaklığını çıkartıp müzik dinlemeye başladı. Kulaklığının tekini alıp kendi kulağıma takınca gülümsedi..

Cemre güldü , Deniz öldü...💫

Beraber şarkı dinliyorduk ki cemre uyuyakaldı. Uyurken ki masumluğunu izlerken zamanın ne kadar hızlı geçtiğini anlayamadan eve gelmiştik. Cemreyi uyandırmadan dikkatlice kucağıma alıp eve geçtim. Kendi odamın kapısını açıp cemreyi yatağıma yatırdım. Öyle her Wattpad kitabındaki gibi bizim misafir odamız falan yok sanki herkesin evinde 63736392 tane oda var aq. (İçimden geldiği için söyledim <3)

Odadan çıkıp aşağı indim. Kızlar yol yorgunu olduklarını söyleyip oturma odasına yattılar -koltuğa-
Bizde erkeklerle salona geçtik.. Saat öğlen 2 civarındaydı. Kızların uyanınca acıkacaklarını düşündüğümden yemek yapmaya başladım. Ensar da yanımda boş boş duruyodu.

Cellat: Ensar kanka mal mal bakıcağına yardım mı etsen !?

Ensar: Bana ne aq ne bok yiyorsan ye.

Cellat: Öküz yemek sırası da 5 tabak yersin ama

Ensar: Yerim tabi aç mı kalcam bide ?

Cellat: Ya kusursuz piçsin ensar kusursuz !!

Ensar: Eyw bro

Ensar içeri geçince yemeğin altını kapatıp dinlenmeye bıraktım.

Arya ve Yaren uyanmıştı. Onlar sofrayı kurarken bende Cemreyi uyandırmak için yukarı çıktım.Odaya girdiğimde arkası dönük yorganıma sımmsıkı sarılmış uyuyodu.. Yanına oturdum saçının bir tutamını alıp elimde bukle bukle yapmaya başladım. Bir yandan da uyandırmam gerektiği için üzülüyodum.. Çok masum uyuyo güzelim..

Deniz: Cemre.. Cemree.. Hadi kalk

Bir yandan da omzunu dürtüyodum

Deniz: Cemre.. Hadii kalk yemek hazırladım

Cemre: Hıı.. *esneme sesi piyu* Günaydın

Dedi gülümseyerek...

Deniz: Hadi yemek yaptım acıkmışsındır.

Cemre: Hamde kurt gibi ! Dedi ve odayı ensar açtı (saçma cümleler .d)

Ensar odanın kapısında kafasını uzatmış eliyle gözünü kapatmış mal mal duruyodu.

Cellat: Ensar mal mısın kardeşim !?

Ensar: Yalnış zamanda gelmedim demi ?

Cemre: Yok gel.

Ensar: Üstünüz giyili demi ?

Cellat: Ensar sıçacam ağzına bi siktir git

Ensar: Emir büyük yerden olmasa kardeşim yiyişmenize

Bunu demesiyle Cemre kafasına yastık attı ve Ensar yere yapıştı.

Ensar: Ağağğağağa vurulduuuummm !!!

Cemre: Ensar Bak bacımsu ! Siktir git !!

Ensar: Tamam beeğğ hadi sofra hazır onu demeye geldim.

Cemre: sıçcam haa

Diyip ensarın yanından geçerek gitti bende arkasından geçip aşağı indik.

Arya: A-a Ensar nerde

Deniz: Helvasını yiyo yukarda

O sıra ensar karnını tutarak geldi.

Torlak: Noldu lan karnına ?

Ensar: Yengemden Headhshoot yedim.

Torlak: HSNZLNXLZBZ nasıl oldu olum

Ensar anlatır , yemeklerini yerler , sofrayı toplarlar

Zaman Geçişii: 17:00 🌆
Cemre'den;

Kızlarla sofrayı topladıktan sonra oturma odasına geçtik. Deniz koltuğa yatmış telefona bakıyodu. Yanına gidip ayak ucuna oturdum. Aslında yanına geçip yatmak istiyorum ama işte utanmak , çekinmek ehehe. Bende telefonda Instagram da gezerken bi anda Denizin yanına düştüm ! Çünkü Deniz beni bileğinden kendine çekti.
Kolunun altına aldı , benimde kafam omzunda , elim göğüsündeydi. Mecburen onun telefonuna bakıyodum böyle durunca. Telefonda sadece keşfette editlere falan bakınca sıkıldım kendi telefonumu aldım ve aklıma gelen süper hüper tüper fikirleeeeee: telefonlarımızı değiştirdim. (Omg fikre bak)

Hemen Instagram DM' e girdim. En üstte ben , ensar , torlak vardı. En altlarda full fake hesaplar !!
Nude atanlar , yavşıyanlar , ağzına sıçılmasını isteyen bir ton hesap !!! Hızla denize döndüm o da aynı şekilde bana bakıyordu.

"bu dm kutusunun hali ne !?"
"Kerim kim !?"

Aynı anda konuşmamıza gülümsedim ama o aynı ciddiyetle bana bakıyordu.
Deniz:"Kerim kim !?" Diye tekrarladı.
Cemre:"Iıı ya bende tanımıyorum yazdı bende engelledim zaten.."
Deniz:" Ama baya mesajlaşmışsın bebeyle ?"
Cemre:" Ya ne bilim.."
Deniz:" Niye en başta engellemedin ?"
Cemre:" Ya kim olduğunu merak ettim zaten fakemiş."
Deniz:" Tamam sakinim. Sen ne diyodun ?"
Cemre:" He ben mi ? Şeyy senin şu dm kutun ne öyle yaa !?"
Deniz:" Ne varmış ki ?"
Cemre:" Rus gacılar nude atmış hep sana !!"
Deniz:" Hasktr.. Iıı ben hiç birine mesaj yazmadım onlar yazıyo ben engelliyom ben masumum"
Cemre:" Neden hesabın gizli değil onu anlamıyorum !?"
Deniz:"Ama cemoş sen böyle yaparsan benim kısmetim kapanırr.."
Gülerek yavaşça göğüsüne vurdum.
Deniz:"Hadi kalk" dedi elimi tuttu ve beni de kaldırdı.
Cemre:"Nereye gidicez ?"
Deniz:"Sürpriz."

Üzerlerimizi değiştirip , evdekilere dışarı çıkıcağımızı haber verip evden çıktık. Yürüyerek bir parka geldik. Göl gibi bişey vardı.. İçinde de kuğular vardı.. Denize döndüm. O da zaten bana bakıyordu.
Deniz:"Sevdin mi ?"
Cemre:"Sevmek ne kelime bayıldımm !!"
Deniz:" Gel hadi şuraya oturalım."

Dedi ve bir banka oturduk. Kenarda simitçi geçiyordu.
Deniz:" Simit ayran ?"
Cemre:" Tabiki de ;)"
Kenardaki simitçiden simit ayran alıp geldi. Beraber güle oynaya simitlerimizi yedik. Sonra çöpleri atıp tekrar banka oturduk. Deniz cebinden kulaklığını çıkarttı, tekini bana uzattı bende kulağıma taktım.
~İzah-Gitme Demem ✨

O gün saat 23.00 a kadar orda şarkı dinledik.. Beraber.. Başbaşa.. Daha sonra taksiye atlayıp eve geldik. Akşam olduğu için erkekler odalara dağılmış , kızlar oturma odasına yataklarını açıp yatmıştı. Deniz kıyafetlerini alıp duşa girdi, bende onun yatağına yatıp uyudum.

Civciv'den ☀️
Eveeğğğttt Kars'ta ki ilk günleri bittiii
Sizce 2. Günleri nasıl geçicek ?
Bayadır bölüm atmıyomuş gibi hissettiğim için hızlıca bişeyler yazdım
Ama içime sindi mutluyum..
10 kelime daha yazıyım da 800 kelimem olsun eheehhe

800 kelime✨🌹

Mesafeler Aşk'a Engel Değildir 🌆

//599 Kilometre//Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin