-eight-

350 27 38
                                    

Aldattın  Mı Beni ?Bunu Yaptın Mı Bana ??Birşey Söyle !Durma Öylee !Sakladın Mı Bendenİhanetin Neden ?Birşey SöyleBakma Öyle

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Aldattın  Mı Beni ?
Bunu Yaptın Mı Bana ??
Birşey Söyle !
Durma Öylee !
Sakladın Mı Benden
İhanetin Neden ?
Birşey Söyle
Bakma Öyle...

Cemre'den

Uçaktan ininceye kadar ne ağzımı açtım ne de bişey söyledim. Sadece düşündüm.. Neden ? Neden yalana söyledi ? Neden ben kendine aşık edip yarı yolda bıraktı ?! Neden beni bir imkansıza sürükledi !! Neden yaa nedeeennn !!!!

Eve gelip kendimi yatağa attım. Odaya kilitledim kendimi telefonumu çıkartıp sessize alacakken mesaj geldi.

Özgürlüğüm 🖤: Cemre

Şimdi diyecekki ben yapmadım ben seni bırakmam vıddırı zıttırı yalan atıcak

Özgürlüğüm 🖤: Ben senin duygularınla oynadım.  Ben seni hiç sevmemiştim sadece eğlendim ve yakın zamanda düğünüm var ben Cereni seviyorum. İstersen gelebilirsin 10.03.2021'de bekleriz.

Ben özür dileyecek diye beklerken o b-beni düğününe davet etti ! Hayallerimle oynadı..

Sinirle telefonu duvara fırlattım. Ağlayarak çığlık attım.. Sesime gelen annemle yengem kapıyı yumruklarken ben sadece yerde hıçkırarak ağlıyordum. Hayallerim vardı lan benim. Ben belki evlenince kızımızın adı ne olur diye düşünürken o başka birisi ile evleniyordu.. Düşündüklerime bir daha çığlık atınca annemler Arya ve Yareni aradılar.

Yaren: Cemre ,cemre aç kapıyı dedi kapıya vurarken.
Arya: cemre hadi balım aç da konuşalım
Cemre: Gi-gidin. Ya-yalnız bı-bırakın beni
Yaren: Cemoşum hadi bi konuşalım nolur
Cemre: GİDİN !

Kendimi yatağa atıp ağladım. Beraber şarkı dinlerken o cereni mi düşünüyordu ? Beraber uyurken Cereni mi düşünüyordu ? Bana yazarken oyun mu oynamıştı ? Ben onu evim yurdum sayarken o Cerenle evlenecekti.. Yine çığlık attım düşündüklerime.. Neden oyun oynadı bana NEDEEEĞĞNN !!!

Arya'dan

Yaren: Napıcaz yaa ? Off özgür OOF seviyorum fşye kandırdı. İnandık da evlerine gittik be biz ! Nasıl yapar ?

Arya; Bilmiyorum yaren.. bilmiyorum tek bildiğim birşey var o da o özgürün ebesini s**- huhh sakinim. Ben bi ensarı arayım.

Kenarı geçip ensarı aradım.

"Şeref Yoksunu Varlık" aranıyor.. 

Ensar: Alo ? Arya bende tam seni arıcaktım. Bak o cer-

Arya: konuşma ensar ! Bize günlerce yalan attınız ! Kız seviyo sandı evinize geldi beraber yattı lan özgürle ama o evleniyor ! Nasıl yapabildiniz yaaa ? Eğlenceli miydi bizi kandırmak ?

Ensar: Bak arya olay-

Arya: yazıklar olsun. Siz bundan sonra hayatımızda bir hata olarak kalıcaksınız ! Cemre de unutacak şuan da ne kadar bi harabe altındaysa yine unutacak ! Pişman olacaksınız !

//599 Kilometre//Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin