-ten-

329 31 11
                                    


Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Yapalım Sigara Sigara Sigara..

 Gitme Demem.


Cemre: Yazıklar Olsun !

Dedim ve hızla odadan çıktım. Aşağı hızlı hızlı inemeye başladım

Yaren: Ya cemre bi durur musun artık yaa ! Olayı bilmeden kaçıyorsun
Cemre: Ne anlatcan Yaren ?? Beni aldatan adamla konuştuğunu mu ? , Benim durumumu onlara anlatmanı mı ?? Nasıl konuşursun yaa !! Nasıl yaparsın !
Yaren: Ya kızım beni torlak aradı bende onla konuşurken seni gördüm birden cemre diyince cellat geldi falan yanlış anladın.

Cemre: Sana inanayım mı ?

Yaren: Bana inanmıcan da kime inanıcan ?

sarıldık. ben eve gittim hiç üstümü bile değiştirmeden yattım. Hasta olmak umrumda değil. Sadece ağlamak istiyorum.


1 gün sonra / Arya'dan

Telefonun çalmasıyla tencereyi karıştırmayı bırakıp buzdolabının üzerinden telefonumu aldım.

EnsARRRMUT arıyor...

Arya: Efendim ? bir yandan da tencereyi karıştırmaya çalışıyordumç

Ensar: Nabıyon hot gacı ?

Arya: İyi cemoş biraz hasta olmuşta ona çorba yapıyo-

Deniz: Ne cemre hasta mı olmuş !!!???

Ensar: Lan bizimki de kulak öküz !

Deniz: Arya: Noldu Cemre'ye ?

Arya: Dün saçları ıslak uyumuş penceresi de açıkmı- Pardon da sana ne !?? Ben sana niye anlatıyom ki ! Git sen sözlünle davetiye hazırla !

arama sonlandırıldı...

ANGUT !


DenizCellat'tan

Deniz: SİKECEM MESAFE İLİŞKİSİNİ DE ! SÖZLÜSÜNÜ DE ! 

Sinirle odama girip kapıyı çarptım. Hemen bi çanta bulup içine üç beş kıyafet tıktım. Aşağı indim.

Ensar: Sakin ol şampuan nereye ?

Deniz: Cehennemin dibine !

Ensar: GELCEN Mİ !? BUNDAN SONRA SEYRET SEN GÖRCEN ŞİMDİ BENİ DE.

diyip şarkı söylemeye başladı. Torlak elini alnına vurdu. 

Torlak: Nereye gidiyon kanka sen ?

Deniz: Ordu'ya.

Ensar: Askere mi gidiyon lan puahahahaha

kafasına vurup iç çektim.

Deniz: Dayanamıyom kanka ben. O orda hasta ben burda perişan... Çıkıp karşısına anlatcam işte herşeyi.

Torlak: Anlıyorum kanka seni amaa... Ya senin dediklerinden sonra senden uzaklaşırsa ?

Ensar: Sanırsın mafya onu anlatcak lan mal alt tarafı .............. dicek (no spoiler)

Torlak: İyi o zaman anca beraber kanca beraber 

Ensar: KAPTAN KANCA BERABEERR !!! dedi coşkuyla.. tüm umudum tükendi !


2 AY SONRA


Gece yine camın başına geçmiş düşünüyordu Cemre.. Her akşam olduğu gibi. Kars'tan döndüğünden beri sadece camın önüne geçip ağlıyordu.. Vazgeçtiğini düşünüyordu mavi kız.. Hiç sevmediğini. Yandaki masasının çekmecesinden sigarasını çıkartıp bir dal aldı. Çakmağını yakıp ağızındaki kağıt parçasına tutup yaktı.. Zehirli dumanı içine çekti kadın.Ağlayarak arkada çalan şarkı değişmesini umursamayarak bir nefes daha aldı. Hâlâ kabullenememişti onu bırakmasına. İşin kötüsü sevgilisi olsa neyse ama adam evlenecekti. Yanında duran sweatshirt ü aldı mavi kız. Sigara kokusundan kat be kat güzeldi onun kokusu. Sigarasını söndürüp çöpe attı ve o'nun kokusunu koklamaya başladı.. Titrek nefeslerle ağlayarak kokladı.. Çok özlemişti.. "Niye bıraktın be zalımın oğlu.."...

Yatağın içine girdi kadın. Onu izleyen bir çift kara'dan habersiz...

CİVCİV'DEN 

Saaa. bikaç hafta oldu bölüm atmadım sınav olcaktık iptal oldu falan filan burda ziyanın ebesine selamlarımı yolluyorum ! bölüm kısa oldu ama heyecanı bi sonraki bölüme saklıyom bu arada 2.4 k oldukkk çok thanks hepinize tşködbb


Mesafeler Aşk'a Engel Değildir 🌆


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 16, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

//599 Kilometre//Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin