Tekirdağ-İstanbul Arası
Kazandığım Rakı Parası...Deniz'in
Ensar: "Bence evine kamera taktıralım
Torlak: "Bence bir koruma gibi bişey tutalım.Ensar ve torlağın saçma fikirlerini dinlemekten artık beynim sikildiği için artık kendimi koltuğa attım.
Ensar: " Yok kanka o yetmez üzerlerine çip takalım sıçarken de izleriz nasıl fikir?"
Torlak: "Çok farklı şeylerdi zaten göt beyinli"
Deniz: "Arkadaşlar bu böyle olmıcak bizim gitmemiz lazım.
Ensar: Nasıl gitcen göt lalesi ?
Deniz: Bilmiyorum oooğğff hay amınw koyim babam katil olmuş girmiş çıkmış hapisten ben niye hala çıkamıyom dışarı yaaa !!!
Buse: Çünkü çok sevgili dedem bizden birini bulduğu an gebertcek de ondan aptal !!Hay amk bölümü silindi yaa
-♡-
Yazarhanımbyefendisüperzekacivciv'denMavi kız. Cama yaslanmış sigarası dudağında yağmuru izliyordu.. Hâlâ neden yaptığını anlayamamıştı. Madem sevmiyordu.. Madem onunla oyun oynamıştı. Neden o zaman o kadar sahip çıktı ? Neden o zaman şefkat gösterdi ? Kız beynindeki düşünceleri unutmak için kafasını cama vurdu. Vurmasıyla gelen acıyla ağlamaya devam etti kadın..
Kara çocuksa... Onun durumu daha faklı..
O Kuğulu Parkta o bankta oturmuş. Yağmurun altında ağlıyordu. Ağlamasının nedeni ise kalbine sığındığı kadının kendisi yüzünden ağlaması.. Onun o çığlıklarını hatırladı tekrardan.. kafasını sertçe sokak lambasına vurdu.. Sevdiği kadının canının onun yüzünden yanması ve onun yanına bile gidememesi canını yakıyordu.. Hiçbir şey yapamamak onu çok üzüyordu. Cebinden o fotoğrafı çıkarttı. Beraber uyudukları gün burun buruna fotoğraf çekinmişleri. Ona bakarak daha çok ağlamaya başladı.. 7 ay sevdiği kadını daha hiç görmeden kokusunu özlemişti.. peki ya şimdi.. birkez görmüştü ve bir daha onu asla affetmicekti.. hayatının boka gidişini düşündü adam.._Civciv: Ağağğağa ağlıcam şimdi_
Mavi kız... Kars'tan döndükten sonra hiç çantasına dokunmamıştı. Çantasının ön gözünü açıp beyaz bir sweet omuz bölümleri mavi olan kolları da kırmızı olan bir Deniz'in kıyafeti.. Ordu'ya dönünce özlerim diye almıştı yanına.. Kokusunu özlerim diye.. sweeti yavaşça burnuna yaklaştırdı.. o kokuyu alınca zor durdurduğu göz yaşları tekrardan aktı. Çok özlemişti onu.. Ama o.. O evleniyordu.. Sevmemişti bile kızı. Ama hâlâ çok seviyordu o çocuğu. Beyni bu çok yanlış diye haykırsa da kalbi dinlemiyordu.
Kara çocuk. Eve dönünce salondakilerin sorduklarını dinlemeden hemen yukarı odasına çıktı. Islak kıyafetlerini değiştşrme tenezzülünde bulunmadan hemen yatağı açtı. Yatağı açmasıyla... Cemrenin uyurken düşürdüğü tokasını buldu.. Onun tokasını.. tokayı alıp burnuna tuttu.. Aynı o günkü gibi kokuyordu.. Onları uçağa bırakacakları zaman saçını kokladığı gibi.. tokayı bileğine takıp yattı. Tokayı burnuna tutarak uyudu.. Sanki yanındaymış gibi...
Sabah olunca mavi kız pencerenin önünden kalktı. Dışarıyı sel götürüyordu. Sonbahardı ay. O adamsa ilk ve son baharıydı.. ilk ve son aşkı.. İlk baharda hani papatya açar ya. Onunki son baharda açıp bir yağmurda kopmuştu. Gözünden bir yaş daha geldi.. 2 gündür ağlamaktan beter olmuştu. Haykırmaktan sesi kısılmıştı. Çok zordu aldatılmak.. Çok zordu kandırılmak.. Çok zordu sevmek.. Çok zordu sevdiğine inanmak.. Tekrar penceresinden dışarı baktı kız ? Ya yağmur dertlilerin mutsuzluğunu çekerse ? Hızla aşağı indi kız. Annesinin dediğini duymadan. Sokakta deli gibi döne döne koşmaya başladı. Bir yandan da hâlâ ağlıyordu. Ne de olsa aldatılmıştı kız...
Yaren'den
Test kitabındaki soruyu 62826387282827282727 saattir çözemiyorum. Sinirle sayfayı yırtıp attım. Amına koduğum çözülemiyo ki. Telefon çalınca kim olduğuna bakmadan açtım
Yaren: NE VAR ??
Torlak: Sakin reis bu ne şiddet ne celal !?
Yaren: Üff caz yapma sen miydin kapatıyorum aramayın SAKIN bizi !
Torlak: Ya bi dinlerseniz öyle bişey gerçekte yok bi dinleseniz yaa.
Yaren: Bir tane daha yalanınıza inanamıcam niye aradın ?
Torlak: Şey Cemre'nin durumu nasıl ?
Yaren: Bu sizi ne kadar alakadar ede- bi dakika CEMRE !?
Deniz: Noldu cemreye !?
Yaren: Dışarıda deli gibi yağmur yağıyo ve cemew dışarda ağlıyo !?
Deniz: Ne !? Ya hasta olucak içeri alın onu yaren in aşağı al onu orda üşür o hasta olurrr
Yaren: B-bi dakika.arama sonlandırıldı...
Hemen montumu giyip aşağı indim. Cemrenin yanına vardım.
Yaren: Cemre.. kuşum kalk yerden hadi eve gidelim.
Cemre: Y-yaren e-evleniyo yaa o..
Yaren: Cemre.. hadi canım.
Cemreyi zorla yerden kaldırdım. Bir yandan da zangır zangur telefonum çalıyordu. Zorla cemoşu eve getirip odama çıkarttım. Susmayan telefonumu açtımYaren: Ayhh ne vaarr ??
Deniz: Cemre iyi mi aldın mı dışardan
Yaren: Aldım aldım şimdi oturuyo eve götürcem birazdan
Cemre: Yaren kim o ?
Yaren: Iııı ki-kimse
Cemre: Yaren sesin titriyo , kekeliyosun.. Kim o !!??
Yaren: Ş-şeeyyHızla telefonu kulağımdan çekti. Siktir !
Cemre'den
Telefonu kulağıma tuttum kim olduğuna bakmadan.
Cemre: Alo !
Deniz: Cemre..
Cemre: D-Deniz !? dedim hıçkırıklarımın arasından.
Cemre: O yazdıklarından sonra nasıl beni sorabiliyorsun ya !? Git sözlünle gelinlik falan bakın !
Deniz: Cemre ne gelinliği ? Ne mesajları ne diyorsun !?
Cemre: Yazdın ya bana ! Duygularınla oynadım , Cereni seviyorum ben dedin ! Eğlendim seninle dedin ! Düğününe çağırdın lan beni!
Deniz: Cemre ne diyosun ben hiçbir şey anlamıyorum.. ne mesajı ?
Cemre: Boşver.. ben anlıcağımı anladım. Sadece bir hevesmişim senin için.. Ben seninle evlenmenin hayalini kurarken zaten sen evleniyormuşsun !arama sonlandırıldı...
Telefonu yüzüne kapatıp Yarenin eline verdim.
Cemre: Yazıklar Olsun !/Civcivden/
Acayip uykum var aq. Yarın 8.30 fa okula gidicem üstüne online derse gircem o bitince dershaneye deneme sınavına gircem sıçam böyle işeBaydır buraya bölüm gelmedi yeni hikayeye başladım onu da hesaptan bulursunuz herhalde .
-Cemre Denizi affedecek mi ?
-Deniz Cerenle gerçekten evlenecek mi yoksa oyun mu ? İnanın bende bilmiyorum .d
-aaa tam burayı yazarken gitme demem çalıyo ağlıcam neyse Denizler cemrenin yanına gelecekler mi yoksa uzaktan mı halletmeye çalışacaklar ?
Üff yeter bu kadar uykum var ders çalışcam ben kendinize iyi bakın ya da bakmayın bu kimsenin umrunda değil bunu da unutmayın !
900 kelime
Mesafeler Aşk'a Engel Değildir !🖤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
//599 Kilometre//
ChickLit"Telefonunu bırakıp derse mi dönsen ?" mesajı ile başlayıp. "Kendine İyi Bak." cümlesiyle biten bir aşk hikayesi... 🍀3391 kilometre kitabından esinlenilmiştir..🍀