-Gyertek Drágáim,kész az ebéd!-kiabált Margarete a teraszról.
Dave-vel kezet mostunk,majd leültünk az asztalhoz ebédelni.Teljesen elfogadtak és családtagként kezeltek.És ha tényleg ideköltöznénk az egy álom lenne.Nem csak a környezet és Dave miatt,de minden nap látnám Liberyt.
-Lovagoltatok?-kérdezte Dave anyukája.
-Csak Amy.Megint nagyon fáj a térdem.-mondta Dave.-Már csak Daby maradt.
-És hogy megy?
-Hát..egyre jobban.Jó az edzőm-mosolyogtam rá Dave-re.
-Nagyon aranyosak vagytok!-áradozott Maragere.
Mi Dave-vel egymásra néztünk,amolyan "már megint kezdi" nézéssel.Miután megebédeltünk bementünk az istállóba és felszereltük Dabyt.
-Na,róla azt kell tudni,hogyha nem irányítod,vagy lovagolod elég határozottan megáll az akadály előtt,vagy elkezd makacskodni.Igazi kanca.De amúgy meg,nagyon kisegít,ha elnézed a távolságokat,nem beszélve arról,hogy milyen jó stílusban ugrik.-magyarázta Dave amíg sétáltunk ki a nagy ugrópályára.
-Rendben.Akkor határozottság.
-Pontosan.-bólintott Dave.
Felszálltam Dabyra és elkezdtem vele sétálni.Éreztem hogy nem lesz könnyű,de ha a megfelelő jelzéseket adtam neki,nagyon szépen reagált mindenre.Miközben bemelegítettem a lovat,Dave felállított egy pályát 6 akadályból.Amikor készen álltunk mindegyiket átugrottuk külön-külön.
-Jó,eddig szép!Ugrasd át az 5-öst is,ott a bal oldalon az oxert!-mondta Dave.-Ja és lovagold picit többet előre!Kezedet tarsd!Nincs elég szár a kezedben!
Összeszedtem magam és a lovat,és rálovagoltam az oxerre.Daby hirtelen lefékezett én meg előrebukfenceztem az akadály elé.A kanca nem ment el,átnezett az akadály felett és lenézett rám.Teljesen azt tudtam leolvasni a tekintetéről hogy mit csinálok ott,mintha kigúnyolt volna.Elkezdtem nevetni,Daby is prüszkölt egyet,mire Dave is odaért az akadályhoz.
-Nem akarsz felkelni?-kérdezte,majd felsegített a földről.-Megvagy?
-Igen,talán a karomat ütöttem be egy kicsit,de nem vészes.
-Mondtam hogy lovagold előre.Amúgy meg a szívbajt hoztad rám.
Láttam Dave arcán hogy tényleg megijedt.
-Semmi bajom.Köszi.-mondtam neki és megöleltem.
Dave viszonozta az ölelést,majd leporolta kicsit a kobakom.
-Na lóra fel!
Visszaszálltam a nyeregbe és újból megpróbáltam az oxert.
YOU ARE READING
Emléktöredék
RomanceAmy egy lovas balesetben kómába esik.Szeretett lova Libery megvadul a távolléte alatt,így az apja jobbnak látja hogy eladja.Miután felébredt a lány szembesül a ténnyel hogy nem emlékszik semmire,viszont érez valami kötődést a lováho...