Dave nagyon örült,hogy visszakaptam az emlékezetem és hogy sikerült visszanyernem Libery bizalmát.Szorosan megölelt,addig ameddig Libery el nem kezdte bökdösni a vállunkat,hogy kajaidő van,ő enni szeretne.
A végén minden jóra fordult.Apa végzett a hàz felújításával,az én ablakomból ráláttam Liberyre.Igen,ottmaradt a régi helyén.Apu rettenetesen boldog volt,és azt mondta lehet vesz 1-2 lovagleckét Dave-től.Arra kíváncsi leszek!😂Lisa-val egy fősulira jelentkeztünk,remélem bekerülünk!Az,hogy pontosan mi akarok lenni,nem tudom,de beteg gyerekeken szeretnék majd segíteni valamilyen úton-módon.Liberyvel elkezdtünk újra rendesen edzeni,Dave minden edzés végén elmondja hogy verhetetlen csapat vagyunk.Készülünk a versenyszezonra.És Dave-vel a kapcsolatom...egyszerűen tökéletes.Persze kerülünk néha kisebb konfliktushelyzetekbe,de ez minden kapcsolatban előfordul.Rob és a haverja egy évet kaptak..Ja és száműzetést a lovardából.Margarete jól elrendelte.
Amikor felébredtem a kómából nem tudtam ki vagyok.De a lovak és Dave segítettek rátalálni az igazi énemre.Visszanézve a baleset előtti életemet...ott sem tudtam ki vagyok.Egyedül lovagolgattam,és apu kísèrt versenyekre.Végre vannak igaz barátaim.Olyanok akikre mindig számíthatok.Nem vàltoztam volna,ha nem következik be s baleset.Csak így sikerült.Hogy nem emlékeztem a múltamra ès hagytam kibontakozni az igazi énemet.Nem kell magatok elől elrejtőzni.Hagyjátok kinyílni az igazi önmagatokat.Mindennek eljön az ideje.
Mégis ki vagyok?
Amy,aki megtanult küzdeni és szembenézni a sorsával.És most boldog.
ESTÁS LEYENDO
Emléktöredék
RomanceAmy egy lovas balesetben kómába esik.Szeretett lova Libery megvadul a távolléte alatt,így az apja jobbnak látja hogy eladja.Miután felébredt a lány szembesül a ténnyel hogy nem emlékszik semmire,viszont érez valami kötődést a lováho...