Η Αλεξάνδρα για πρώτη φορά στην ζωή της μετακόμιζε εκτός Ελλάδας. Για την ακρίβεια μετακόμιζε για ένα χρόνο στο Ηνωμένο Βασίλειο, και πιο συγκεκριμένα στο Λονδίνο.
Ήταν επαγγελματίας φωτογράφος και η εταιρεία της την έστελνε στην αντίστοιχη Αγγλική εταιρεία για να εργαστεί εκεί για ένα χρόνο.
Το μόνο της πρόβλημα ήταν ότι θα έπρεπε μόνη της να βρει διαμέρισμα για να μείνει. Φυσικά της πρώτες 5 μέρες είχε πληρώσει ξενοδοχείο, αλλά μετά έπρεπε οπωσδήποτε να νοικιάσει ένα διαμέρισμα.
Κατέβηκε από το αεροπλάνο της και παίρνοντας την βαλίτσα της βγήκε από το αεροδρόμιο. Έκανε σήμα σε μερικά ταξί αλλά όλα ήταν γεμάτα. Αποφάσισε να περπατήσει λίγο καθώς το κινητό της έδειχνε ότι το ξενοδοχείο βρίσκεται κοντά.
Είχε διανύσει την μισή διαδρομή όταν κάποιος έπεσε πάνω της και αμέσως βρέθηκαν και οι δύο στο πάτωμα.
"Ωχ με συγχωρείς δεν σε είδα." άκουσε μία πολύ γνωστή στα αυτιά της φωνή και γύρισε να κοιτάξει τον άγνωστο. "Είσαι καλά;" ρώτησε εκείνος και της πρόσφερε το χέρι του για να την βοηθήσει να σηκωθεί.
"Ναι είμαι καλά. Ευχαριστώ." του απάντησε όταν ήταν και οι δύο όρθιοι.
"Είμαι ο Tom!" πρόσθεσε ύστερα.
"Ναι σε ξέρω." γέλασε ελαφρώς. "Tom Holland, γνωστός και ως Peter Parker."
"Ναι σωστά." γέλασε αμήχανα. "Το όνομα σου;"
"Αλεξάνδρα Παπαδοπούλου."
"Δεν είσαι από εδώ, σωστά;" συμπαίρανε.
"Όχι. Με μετέφερε η εταιρεία μου στην Ελλάδα, εδώ για ένα χρόνο. Είμαι φωτογράφος." του χαμογέλασε.
"Και που μένεις;" την κοίταξε περίεργος.
"Προς το παρόν σε ένα ξενοδοχείο εδώ πιο κάτω. Μέχρι να βρω ένα μικρό διαμέρισμα."
"Πες μου ότι δεν εννοείς το sunshine;" την κοίταξε αμέσως.
"Γιατί τι έχει; Στο ίντερνετ οι κριτικές ήταν πολύ καλές."
"Είναι από τα χειρότερα ξενοδοχεία τής περιοχής. Το προσωπικό είναι αγενέστατο και το room service απαίσιο. Θα μείνεις 5 μέρες και θα στο καθαρίσουν μία. Ας μην αναφερθούμε στα υδραυλικά και ηλεκτρονικά συστήματα που 1/2 δωμάτια θα έχει πρόβλημα."
"Τέλεια." ειρωνεύτηκε η Άλεξ. "Τώρα θα πρέπει να ψάξω καινούριο ξενοδοχείο και σπίτι."
"Μπορείς να μείνεις μαζί μου μερικές μέρες. Έχω ένα έξτρα δωμάτιο στο σπίτι μου."
"Όχι δεν πειράζει. Δεν θέλω να σου φορτώνομαι τώρα."
YOU ARE READING
One Shots Fanfiction
FanfictionΜικρές ιστορίες με αγαπημένους ήρωες από σειρές, ταινίες και βιβλία, αλλά και άλλα υπαρκτά πρόσωπα όπως τραγουδιστές, ηθοποιούς και μοντέλα.