The Ferris Wheel (Draco Malfoy)

112 2 2
                                    

Το Hogwarts είχε πλέον επισκευαστεί πλήρως και όλοι οι μαθητές επέστρεφαν σε αυτό για να ολοκληρώσουν τα μαθήματα τους. Μόνο που πλέον τα πράγματα ήταν εντελώς διαφορετικά.

Όλοι οι παλιοί μαθητές, αλλά και οι καινούριοι γνώριζαν τι είχε συμβεί σχεδόν 3 χρόνια πριν. Όλοι γνώριζαν για την περιβόητη μάχη του Hogwarts και την ήττα του Voldemort από το αγόρι που έζησε.

Κανείς όμως δεν έδινε σημασία στον Draco Malfoy που ζούσε με τους εφιάλτες του. Κανένας ούτε καν οι επονομαζόμενοι φίλοι του.

Υπήρχε ένα όμως άτομο σε όλο το σχολείο που δεν μπορούσε να τον βγάλει από το μυαλό της. Ο λόγο για την 17χρονη Rose Emma Williams.

Μια κοπέλα που περνούσε απαρατήρητη τόσα χρόνια ακόμα και αν το καπέλο της επιλογής την είχε τοποθετήσει χωρίς δεύτερη σκέψη στο Slytherin. Ήταν Slytherin αλλά μέσα της ένιωθε περισσότερο Ravenclaw. Και πάντα μα πάντα αναρωτιόταν γιατί το καπέλο είχε κάνει αυτή την επιλογή.

Πριν τρία χρόνια ο Draco ήταν αυτό που την έσωσε από τα μυτερά νύχια του Fenrir Greyback ενός λυκανθρώπου που προσπαθούσε να την απολαύσει σαν δείπνο.

Τα σημάδια από τις γρατσουνιές του ήταν ακόμα εμφανή στα χέρια και τα πόδια της. Γι' αυτό και πότε δεν φορούσε κοντά η κοντομάνικα ρούχα γιατί ντρεπόταν.

Flashback

Βρισκόταν πεσμένη στο έδαφος προσπαθώντας να απομακρύνει από πάνω της ένα άντρα που η ανάσα του μύριζε απαίσια. Με το ένα χέρι της τον έσπρωχνε με δύναμη και με το άλλο προσπαθούσε να πιάσει το ραβδί της που ήταν λίγο μέτρα πιο πέρα, αλλά μάταιος κόπος.

Όταν εκείνος πλέον την ακινητοποίησε δάκρυα άρχισαν να κυλάνε από τα μάτια της και τα έκλεισε σφιχτά. Ένιωσε την παλάμη του ανδρός να τυλίγεται γύρω από το λαιμό της και σφίγγοντας περισσότερο τα μάτια της άρχισε να προσεύχεται.

Δεν είχε περάσει πολύ ώρα όταν άνοιξε τα μάτια της και μια πράσινη λάμψη έδιωξε από πάνω της τον άγνωστο, γι' αυτήν άντρα. Σηκώθηκε και άρπαξε το ραβδί της.

"Είσαι καλά;" την πλησίασε το ξανθό αγόρι που την είχε σώσει.

"Έχω υπάρξει και καλύτερα." σήκωσε το κεφάλι της και τον κοίταξε. "Σε ευχαριστώ Draco." πρόσθεσε ύστερα.

"Έλα μαζί μου. Πρέπει να καθαρίσουμε τις πληγές σου." κοίταξε τα χέρια της που έτρεχαν αίματα.

Την έπιασε απαλά από το χέρι και την τράβηξε μακριά από το πεδίο της μάχης. Μέσα από ένα μυστικό πέρασμα ανέβηκαν στο νοσοκομείο και αφού ο Draco πήρε αυτά που χρειαζόταν, από ένα άλλο μυστικό πέρασμα βγήκαν μακριά από το Hogwarts κοντά στην λίμνη.

One Shots FanfictionDonde viven las historias. Descúbrelo ahora