You Deserve Someone That Loves You! (Carlos Sainz)

8 2 0
                                    

Ιανουάριος 2024

"Reina?" η φωνή του Carlos με έβγαλε απ'τις σκέψεις μου. "Ya volviste? (Επέστρεψες;)" με πλησίασε μαζί με μια άλλη κοπέλα.

"Carlos?" ένα τεράστιο χαμόγελο σχηματίστηκε στο πρόσωπο μου. "Y quien eres tu? (Και εσύ είσαι;)" κοίταξα την κοπέλα δίπλα του.

"Rebecca. Η κοπέλα μου!" απάντησε τελικά ο Carlos. "Δεν μιλάει ισπανικά."

"Και η Isa;" είπα χαμηλόφωνα.

"Δεν ταιριάζαμε." απάντησε στον ίδιο τόνο. "Πάμε να κάνουμε έκπληξη στον πατέρα μου. Έχει σοβαρές πιθανότητες να κερδίσει και αυτό το Dakar και θέλω να είμαστε εκεί. Έχεις κανονίσει κάτι;" η Rebecca τον σκούντηξε, αλλά δεν έδωσε σημασία. "Θες να έρθεις;" το χέρι της έσφιξε την μικρή βαλίτσα που κρατούσε.

"Γιατί όχι; Δεν έχω κάτι καλύτερο να κάνω." χαμογέλασα και τους ακολούθησα στο ιδιωτικό τζετ.

Κάθισα δίπλα στην αδελφή του, την Ana και εκείνη με καλωσόρισε, σαν να μην είχε περάσει μια μέρα.

Και επειδή θα αναρωτιέστε, ναι εγώ και ο Carlos μεγαλώσαμε κυριολεκτικά μαζί. Καλά όταν δεν έλειπε στα εξωτερικά για carting. Πηγαίναμε στο ίδιο σχολείο, στην ίδια τάξη, μέχρι και στο ίδιο θρανίο καθόμασταν. Πριν 2 χρόνια όμως, αναγκάστηκα να μετακομίσω στην Αμερική ξαφνικά, λόγω της δουλειάς μου και σταδιακά χάσαμε επαφές λόγω των υποχρεώσεων. Της τεράστιας διαφοράς ώρας κτλ.

Ακόμα μιλούσαμε που και που αλλά οι σχέσεις μας ήταν εντελώς τυπικές. Τελικά όπως φαίνεται η προσωπική του ζωή δεν ανήκει στα τυπικά. Τέλος πάντων, για να μην σας κουράζω, η επιστροφή μου στην Ισπανία, ήταν το ίδιο ξαφνική όσο και η αναχώρηση μου τότε.

"Λοιπόν;" ένιωσα το βαρύ του χέρι να με σπρώχνει ελαφρώς. "Γιατί δεν μου είπες ότι γυρνάς;"

"Δεν το ήξερα μέχρι χθες το βράδυ. Η επιστροφή μου ήταν το ίδιο ξαφνική, όσο και η αναχώρηση μου." του χαμογέλασα. "Ξέρεις πως είναι τώρα αυτά." τον πείραξα.

"Όχι δεν ξέρω. Εμένα τα ταξίδια μου είναι προγραμματισμένα και η..."

"Και αυτό το ταξίδι προγραμματισμένο ήταν;" τον διέκοψα γελώντας.

"Αυτό δεν μετράει! Δεν είναι μέρος της δουλειάς μου." υπερασπίστηκε τον εαυτό του γελώντας.

"Η κοπέλα σου μας κοιτάει!" του έκανα νόημα.

"Εε και; Δεν κάνουμε κάτι. Απλώς μιλάμε."

"Δεν φαίνεται να της αρέσει. Πήγαινε καλύτερα."

"Αν δεν της αρέσει μπορεί να φύγει αυτή. Νομίζω έχω το δικαίωμα να μιλάω με όποιον θέλω."

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 25 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

One Shots FanfictionWhere stories live. Discover now