♾Kalbimdeki boşluksa sen kara deliksin♾

638 30 154
                                    

Harry yürüyerek yemek salonuna geldi. Sevgilisi Cho'nun yanına, Rovenclaw masasına geçti. "Günaydın hayatım" "sanada günaydın harrycim".

-Harry-
Bu sıralar Cho bana biraz farklı davranıyor. Normalde olduğundan daha soğuk sanki. Tabiki yedi yirmidört bana ilgi gösteremez ama yinede bir tuhaf. Yemek yemeye başladık, hermione ve ron bana baktılar bir ara. Beni yemek yerken yanlarında istiyorlardı ve hermione, Cho ya pek güvenmiyordu. Nedenini bilmiyorum o iyi biri, ama neyseki bana karışmıyor veya küsmüyordu. Cho dışında onlarlada vakit geçirmeye çalışıyordum ama bazen Cho gelip beni onlardan ayırıyordu. Herm. buna gıcık oluyordu biliyordum... Ron ise "sevgilisi ile vakit geçirmek istiyor, bu normal herm."gibi şeyler söylüyordu. Yemeğimizi yedikten sonra ders başlayacağı için ayrıldık Cho iksir dersine gidecekti. Nedenini bilmiyorum ama o profesör Snape i seviyordu. Niye anlamıyorum ama neyse bende ron ve hermione ile kehanet sınıfına girdim.







AĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞĞAAĞĞAĞAĞAĞAĞAAĞ RONARRY KURGUM NASIL DAHA YENİ BAŞLADIIIIIMMM ama aklomda sonu çoktan var şimdiden siz sorayım....


Sonu mutsuz bitsin diyenler buraya(örneğin ron ve harry aşklarını yaşayamaz ve ron herm ile birliktir ve birbirlerine olan aşklarını kalplerine gömüştür fln.)'''^^^^^^^^^



Yada sonu mus mutlu bitsin diyenler buraya'''^^^^^^^^^

/Ronarry\~falling in love with a friend~ (BİRAZ DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin