Profesör Snape bu gün yapacakları iksiri anlatmaya başladı "bu gün veritaserum iksiri yapacağız" profesör malzemeleri tahtaya daha önceden hazırlamıştı. "size anlattığım gibi hızlı ve pratik bir şekilde yapabilirsiniz...tabi bazılarınız nasıl yapması gerektiğini dinleyemedi" diyerek cümlenin sonunda Harrye baktı. Harry kafasını hafiften öne eğdi. "evet, şimdi istediğiniz kişiler ile eşleşin ama sadece kendi binanız ile olanlardan". Herkes yerini değiştiriyordu. Ron ise benimle düzgün çalışamıyacağını biliyordu ve bu yüzden Hermione'nin yanına geçti. Harry de olduğu yerde durdu. Gryffindordaki herkes eşleşmişti birtek fazlalık olarak Harry kalmıştı. Ama Harry bunu sorun etmiyordu geçen defa bulduğu bir kitap ile bu iksiri nasıl yapabileceğini gayet iyi biliyordu. Profesör başlamalarını söyledi.
Harry ilk önce bir tutam sakız otu aldı, onu iyice ezdi ve kazanın içine attı. Sonra iksirin içine üç tane böcek ekledi. "Harry sana bir bakayım dedim ve iksir malzemelerinin sırası yanlış değilmi. Ayrıca beş böcek atmamız gerektiğini söylüyor. Sakız otunu ise kesmek yerine ezdin otun suyu çıktı" diye konuştu Hermione. Yine kitaplardan ve profesörden bildiği kadarıyla bilmişlik yapıyordu. Öğrendiği şeyler her ne kadar doğru olsada, Harry daha iyisini yapmayı biliyordu. "Hadi ya, öyle mi yapmışım?" Diyerek cevap verdi ve iksirine döndü. Hermione kafasını sağa sola sallayarak önüne döndü. "Kesin yanlış yapacak" diye düşündü Hermione, ama bu sıra Harry'nin iksir dersinin iyi olduğunu biliyordu. Onu düşünmedi ve önüne döndü "Ron şu sakız otlarını kesermisin?" Ron kafasını salladı sonra emin olamayan bir ifade ile Hermioneye döndü. "eee şey Mione" "efendim Ronald" "ne kadar ve nasıl kesmeliyim?" Hermioneden kısa bir bıkkınlık sesi çıktı ve Ron'nun ellerini tuttu. "bak bu şekilde" diyerek Ron'un elindeki makas ile otları kesti "tamam". Hermione cevap gelince böcekleri iğrenerek kavanozdan çıkardı. Ronun elindeki sakız otlarının kesilip hepsinin kazana atılmasını bekledi ve sonra böcekleri ekledi. Harry ise iksirini dikkatlice hazırlıyordu ve malzemeleri yavaşça ekliyordu. Bu sırada profesör Snape'in dikkatini çekti. Harry'nin yaptığı iksire biraz yaklaştı ve baktı. Çocuk malzemeleri farklı bir şekilde katıyordu ama iksiri iyi gidiyordu. Snape'in aklına kendisininde iksiri eskiden bu tarzda hazırladığı aklına geldi. Artık iksiri yeni yöntemleri ile hazırlıyordu. Ama bu hazırlama şeklini gayet iyi hatırlıyordu. Bir an için "her ne kadar o Potter olsada iksiri iyi olabilir" diye düşündü Snape. "Hayır, bu...bu çok saçma Potter daha basit bir ağrı kesici iksir bile hazırlayamaz, bunları nerden biliyor" diye düşünüyordu Snape. Sonra yavaşça diğer kazana ilerledi "hmm bayan Granger ve bay Weasley iksiriniz baya iyi ama dikkat edin, yanlış yapmayın"diyerek diğer kazanlara doğru yürüdü profesör.
-Harry-
Dersin bitmesine az kala iksirlerimizi profesor Snape e verdik. Ben gayet mutluyum çünkü kesinlikle en iy notu alacağım. "mutlu görünüyorsun dostum, ne oldu?" Ronun sorusuna gülümsiyerek cevap verdim "çünkü en iyi iksiri ben yaptım ve yüksek bir not alacağım" Hermione bana baktı " Harry şaka mı yapıyorsun? Herşeyi neredeyse yanlış yaptın. Nasıl benden de yüksek bir not beklersin" ona gülümsiyerek baktım "görücez Mione." Hermione bana meydan okur gibi baktı. "peki, öyle diyorsan"
Şu sıra uzun uzun bölüm yazamıyorum biraz moralim bozuk. 😞
Ayrıca lütfen diğer kitaplarımada bakın.😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
/Ronarry\~falling in love with a friend~ (BİRAZ DÜZENLENİYOR)
FanfictionRorry yada diğer adı ile ronarry kitabıdır umarım seversiniz. Altta kitabın açıklaması bulunuyor iyi okumalar. 😊 Harry aslında Rona aşıktır ve bunu çok farklı yollar ile öğrenir ve bunu ona söyleyemez. Aynı zamanda cho tarafından da aldatılmıştır(z...