♾Bu gün çok güzelsin, ama sadece bu gün♾

236 19 42
                                    

Hermione iki saattir ortak salonun ortasında söylene söylene dolaşıyordu "nasıl olur ya nasıl!!!! Harry benden nasıl yüksek not aldın??!?? HErşEyi yaNLış yaPtıN ve BeNdeN yÜKSek not aLDıN!!! SINıftakİ eN YükseK NotU" diye söyleniyordu "HEmdE TeK başInA"
Harry ise koltuğa yayılmış ellerini başının arkasında birleştirmiş sırıtıyordu "ben demiştim mione. senden yüksek alırım demiştim" Ron ise Hermione yi sakinleştirmeye çalışıyordu "Herm. lütfen dur"
"du-ra-mam!!! Nasıl olur böyle birşey aklım almıyor" "ehh harika bir iksir yaptım tabiki sen yapamadığın için anlayamazsın"
"Harry"
"efendim Ron"
"Harry James Potter SEN CANINAMI SUSADIN!?!???!?"
"Harry dostum kaçmaya başlasan iyi edersin" Harry koltuktan kalktı ve Hermioneden kaçmaya başladı "DEmeK aNLayAMam hee ÖYLem mİ?!!??"
"Evet" Hermione, Harrynin bu sözleri üzerine daha çok sinirlendi ve elinde kovalarken Harrye vurmaya çalıştığı kitabi Harry'nin kafasına fırlattı. "AhH" "daha bu acı hiç birşey, ünlü Harry pottersınya canın acımaz bir kitapta" Ron ise hala ikisini yani Hermioneyi sakinleştirmeye çalışıyordu "çocuklar durun artık" ve bu kovalamaca yarım saat boyunca sürdü.

~~~~~~······~~~~~~······

"Ahh Ron dur, yavaş ol!!!"
"Üzgünüm ... bu senin hatan"
"Bari acıtma"
"Elimde olan birşey değil"
"AHhh"
Ron yavaşça Harry'nin elini bandaj ile sardı ve ilaç sürdü.
"Çok acıyormu"
"Evet biraz"
"Hermione ye o şekilde konuşmayacaktın"
"Biliyorum kendim kaşındım"
"Farkına varman güzel"diyerek Ron, harry'nin kremlerini eline ve sırtına sürdü. "Tamam dostum oldu"
"Teşekkürler Ron"
"Ve bence şimdi Hermione den özür dilemek için plan yapsan iyi edersin"
"Aklımda güzel şeyler var zaten, bence özrümü kabul edecek UwU"
"O suratı kendinden çok emin yapma bence"
"Peki T~T"

~~~~~~·····~~~~~~······

Yemek saati gelmişti ve Ron her zamanki gibi kafasını yemeklere gömmüş yemek yiyordu." Ron yavaş ol boğulacaksın"
"Ama açım" Harry, Ron'nun cevabı üzerine sırıttı ve kafasını iki yana sallayarak düşündü "sen akıllanmazsın" sonra Hermione masaya geldi ve Ron'nun yanına oturdu. Yüzü ciddi ve sinirli görünüyordu;

 Yüzü ciddi ve sinirli görünüyordu;

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(ayy pardon yanlış oldu bu değil)

(ayy pardon yanlış oldu bu değil)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Heh bu, Hermione mood)

Sinirle eline bir tavuk budu aldı ve ısırdı. Yemeklerini sinirle yedi ve kalkıp gitti. Harryde onun peşinden gitti. Hermione ortak salona geçip kitap okumaya başşamıştı Harryde yanına geldi "Ne istiyosun potter" "aaa mione. ayıp bana pottermı diyorsun" "birileri sana yeni yara izi yapmış" Harry, hermioneye baktı ve Hermione sinirle kitabına bakacakken birşey farketti "sen ne tutuyorsun arkanda?" "Ah bu mu?" Diyerek ellerini arkasından çıkardı ve bir hediye paketi göründü "bu sadece çağın en zeki cadısı ve en iyi arkadaşım için birşey" Harry ona gülümsedi, Hermione de ona gülümsedi ve Harry Mione' ye sarıldı "affettin mi?" "Özür dilesende yeterdi ama teşekkür ederim" dedi geri çekildiklerinde Hermione, Harry' nin elindeki paketi alıp açtı "yaaaa Harry~ nerden bildin bunu istediğimi?" Hermione' nin hediyesi bir kitaptı, bu kitabı geçen Hogsmade gezisinden beri istiyordu "eh bu da benim sırrım" sonra Hermione, Harry' nin yanağına bir öpücük kondurdu ve yine sarıldı "Teşekkürlerrrr" sonra Hermione'nin aklına birşey geldi "sen yemekten kalktın benim peşimden geldin aç değilmisin?" "Aslımda bakarsan açım" Hermione gülümsedi ve Harry' nin önünden yürüyerek konuştu "hadi gel aptal" Harry gülümsiyerek onu takip etti ve yemek salonuna doğru yürüdüler.












Normalde uzun uzun bölüm yazarım ama sizi bekletmiyim diyorum bu arada size fake attım MUHAHAHAHAHAHAHAHAJJAAHJAJAJAJAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHJAHAHAH

/Ronarry\~falling in love with a friend~ (BİRAZ DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin