♾Hayatımın anlamı sensin ama anlam benim hayatımda yok♾

406 27 87
                                    

-Harry-

Kehanet dersi bana ve tabiki Mione'ye çok saçma geliyor. Hatta herkes saçma buluyor, ama ders işte zorunluluk, giriyorsun. Profesör bize birer fincan kahve verdi, kahve aslında çok güzel olan beyaz üstünde pembe ve mor çiçekli bir fincanın içindeydi...keşke kahvede fincan kadar güzel olsaydı "öhögh öhogh bu çok acı püüğ" sadece ben değil içen neredeyse herkes acı bulmuştu. Hufflupufflar ise kusmak üzereymiş gibi duruyordu. Profesör yavaşça hermionenin yanına geldi "hmm bakayım bakalım...ohh burda biri var yakın zamanda onunla normalden yakın olacaksın ancak biri de varki o da o kişiyi seviyor olacak ama sen yinede ona kavuşacaksın....fakat....gerisini görmek zor mutluluğun bozulabilir emin değilim.". Hermione biraz şaşırmıştı, acaba hermione ile normalden fazla yakın olacak kişi kim "eee Herm. sence bu kişi kim baya yakın olacakmışsınız ( ͡° ͜ʖ ͡°)" diyerek dirseğim ile koluna dokundum. "hArRy" diye kızdı Hermione"tamam tamam birşey demedim". Sonra Profesör kız bir hufflupufflı öğrencinin yanına gitti "hmm yavrum fincanına göre söyleyebilirimki seni umutlar ve güzellikler bekliyor ama....aynı zamanda senin mutluluğuna göz dikmiş biri var, dikkatlı olmanı öneririm" dedi. Bu ne biçim bir konuşma sanki tehdit ediyormuş gibi. Neyse, profesör bana mı yaklaşıyor? Oh evet bana yaklaşıyor acaba ne diyecek. "hmm harry yavrum... Burda senin kalbinin kırılacağını görüyorum ve sende de birini görüyorum yakın zamanda ona karşı bir hisler duymaya başlayacaksın...ama senin de arana biri girecek ve o kişiyi alacak bence etrafına dikkat et..".

N-ne ne diyor bu kadın böyle. Ben zaten Cho ile çıkıyorum. Neden başka birini isteyeyim ki? Ama kim acaba o isteyeceğim kişi ve arama birimi girecek hah ben asla Cho'dan ayrılmayacağım, onu seviyorum. Ve o da beni seviyor......

-Ders Çıkışı-

Altın üçlü kehanet sınıfından çıkmış, koridorda yürüyerek bahçeye yaklaşıyordu. "ahh harry aşkım" "ohh selam Cho" Hermione yine kızı inceleyen bakışlar atıyordu Ron ise gene Harry gideceği için üzülüyordu, şu sıralar üçü birlikte hiç takılamıyordu. "eee aşkım biraz gezmeye nedersin? Sana anlatacaklarım var" sonra Cho, Harrynin koluna girdi ve yürümeye başladı. Harry arkadan gerçekten üzgünüm çocuklar belki başka zaman bakışları atıyordu. "hiçbir zaman..hiçbir zaman birlikte gezemiyoruz!! Bu kızı gerçekten sevmiyorum" "hadi ama herm. o sadece sevgikisi ile vakit geçirmeyi istiyor" "Ron harryle hiç yablız kalamıyoruz ve konuşamıyoruz daha da önemlisi Voldemort hakkında plan da yapamıyoruz" sonlara doğtu sesini alçalttı hermione. Ron ona hak veren bakışlar ile bakıyordu. Sonra birlikte konuşarak bahçenin arka tarafına doğru yürüdüler. Harry ise sevgilisi Cho ile kol kola bir şekilde konuşarak bahçede dolaşmaya başladı.







AĞAĞĞAĞAAĞ SİZİ BEKLETMEYİM DEDİM VE YB ATTIM AŞQOLARRRRR bu arada başlıklar müq biliyorum✌🏼

/Ronarry\~falling in love with a friend~ (BİRAZ DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin