♾Hayatıma renk kattığın için teşşekürler gökkuşağımdaki siyah renk♾

224 16 44
                                    

Harry son dersten çıkmış sevgilisi Cho yu arıyordu. Bahçeden geçerken önüne Colin çıktı "ohh merhaba Colin" "ımm merhaba Harry" dedi ve sonra durdu "sana bu şekilde seslenmeliyim dimi?"
"Başka nasıl seslenebilirsinki" diyip gülümsedi. İnsanların onu yüceltmesini ve sürekli övmesi pek hoşuna gitmezdi
"Harry, sana bir soru soracaktım"
"tabiki sorabilirsin Colin" "biliyorsun her yıl fotoğraf albümü olur ve fotoğrafları ben çekiyorum, zamanın varsa şimdi çekebilirmiyiz?" "Olur" diye cevap verdi Harry ve ağacın altına doğru yürüdü, poz verdi son olarak da gülümsedi. Colin fotoğrafını çekti. Colin Harrye bay bay dedi ve gitti (hayret bu defa imza diye tutturmadı, şaşırdınız dimi? TwT) bu sırada Harry, Cho yu ilerde gördü çalıların arasına giriyordu. Harry onu takip etti, elinde çantasından az önce çıkardığ ve Cho' ya vereceği güzel mavi bir çiçek vardı.

 Harry onu takip etti, elinde çantasından az önce çıkardığ ve Cho' ya vereceği güzel mavi bir çiçek vardı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Çiçekleri eli ile arkasına sakladı ve ağacın arkasına gülümseyerek gitti. Tam ona seslenip çiçekleri verecekken çiçekler elinden düştü. Şaşkın ve üzgün gözlerle onlara baktı "C-Cho"  Cedric ile öpüşen Cho hemen Harry e doğru döndü "Ha-Harry" dedi. Bu sırada Harry sinir ile çalıların arasında çıktı ve koşmaya başladı "HARRY DUR" diye arkasaından bağırdı Cho. Tabi Cedric ne olduğunu çözmek için o ikisinin peşinden koşmuştu. Harry' nin en sonundan bir iki damla yaş firar etti o güzel zümrüt gözlerinden. Harry kendini ormana doğru attı ve köprünün üstüne geçip oturdu. Elleri ile gözlerini sildi ve bağdaş kurarak köprüden gölü ve ordaki büyük ahtapotu izlemeye başladı, bu ona hep moral verir ve rahatlatırdı. Arkasında ki ayak seslerini duyunca döndü. "Harry" arkasına döndüğü gibi önüne hızlıca döndü ve bağırdı "Gİt bUrDAn" "Harry lütfen dinle beni lütfe-" "NEYİ DİNLİYİM HE NEYİ DİNLİYİM" dedi ve sinirle ayağa kalktı. "CEDRİCLE NASIL ÇIKTIĞINI MI?, BENİ ALDATTIĞINI MI?" "Sakin ol herşeyi açıklayayım" "CEDRİCLE NASIL ÖPÜŞTÜĞÜNÜ VE ONUNLA GEÇİRDİĞİN GECELERİ Mİ? oh bunu açıklamanı gerçekten ÇOK İSTERİM" dedi arkadan Cedric onlara yetişmiş ve tüm konuşmaları duymuştu o da şaşkın ve sinirliydi. En sonunda Harry biraz daha Cho' ya yaklaştı "ne var biliyormusun? Bu s*kt*ğimin ilişkisi bitti" dedi ve sinirlice Cho ya baktı, Cho ağlayarak hıçkırıklar içinde ordan hızlıca uzaklaştı, arkadan Cedric geldi "b-ben çok üzgünüm inan bana onun senin ile çıktığını bilmiyordum, adım üzerine yemin ederi-" "tamam Cedric bu senin hatan değil" diyerek Cedric' i susturdu ve gene büyük ahtapota doğru bağdaş kurarak oturdu, bu onu gerçekten rahatlatıyordu. "Gerçekten üzgünüm" diye bir cümle ve ayak sesleri duydu en son. Arkasını dönüp baktığında gitmekte olan Cedric' i gördü. Önüne dönüp göle ağaçlara ve uçan kuşlara baktı. Orda ne kadar kaldığını bilmiyordu. Tek istediği yanlız kalmak ve kafa dinlemekti.











Yb is coming bıtch UwU

/Ronarry\~falling in love with a friend~ (BİRAZ DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin