Heyy bu kadar şaşırma alt tarafı 18229 senederir yb atmadığım hikayeme yb attım sakin.....
EVET BENDE İNANAMIYORUM!!!
Remus tam şişeyi masaya bırakacaktı ki... Bir anda şişe elinden kaydı ve yere düşüp, kırıldı. Sonra Remus yavaşça yere doğru eğilip kafasını elleri arasına aldı. Peter ve James yanına geldi "heyy aylak..AYLAK"diye seslendi james, bağırdı ama Remus ellerini kafasına sıkıca bastırmıştı. "tanrım, kafası çok ağrıyor olmalı James..." James üzgünce ona baktı. Sesleri duyduğu için Sirius yanlarına geldi ve hafifçe ağlamak üzere olan Remusu gördü. Yanına hemen koştu, ona sıkıca sarıldı. "heyy Remus, Remus bana bak geçti..geçti BANA BAK TAMAM GEÇTİ" diye bağırdı sesini duyurmak için. Ellerini, Remusun kafasına bastırdığı ellerinin üstüne koydu....Remus yavaşça ona baktı gözünden bir iki damla yaş düştü. Sirius elleri ile Remusun ellerini tutup kafasından yavaşça çekti," hey sakin ol, hiç birşey yok tamam mı?..James hemen dolaptan ağrı kesici iksirlerden getir...HADİ NE BAKIYORSUN!!!!!" "tamam!!". Sirius Remusa yavaşça sarıldı, Remus ta sarıldı ama o kadar sıkı sarılmıştı ki, Sirius kemikleri kırılacağına yemin edebilirdi. James geldi ve pembe iksir şişesinin kapağını açıp Remusa verdi. Remus şişenin içindekileri içti. "daha iyimis aylak" diye sordu Peter "e-evet sayılır sanırım"
·Olaydan birkaç saat sonra birinci ders çıkışı·
"Remus iksir dersini peki iyi dinlemedin, senin için notlar aldım istermisin?"diye sordu Sirius. James ve Peter bu sıra Siriusun fazla çalıştığını görebiliyordu. İkiside onun aylaktan hoşlandığı için yaptığını tahmin ediyordu. Onlar bilmesede evet Sirius normalde olduğundan daha çok çalışıyordu ve bunlar aylak içindi....."sağol Sirius çok iyisin" Sirius gülümsedi ve kolunu Remusun boynuna attı. Remusta gülümsedi ve o da kolunu Siriusun omzuna attı.
·Tüm dersler bitter akşam/gece olur·
Remus bağırıyor ve çırpınıyordu. Sesleri heryere yayılıyordu pati ona bakamıyordu kafasını Jamesın boynuna gömmüştü..."bittimi artık" diye söyledi pati "evet pati evet bitti" diye cevap verdi James. Karşılarında salyaları akan br kurt adam duruyordu hemen animagus formlarına geçtiler. Azda olsa aklı yerinde olan kurtadama doğru yaklaştılar. Kurt adam yavaşça patiye yaklaştı ve onu kokladı. sonra diğerlerinide kokladı ve sadece onlara baktı.
Gece boyu ordan oraya koşuşturmuştu dörtlü. Ama kurt adam biraz yorulmuştu ve tabili diğerleride. Kurt adam Siriusun yanına geldi ve dişleri ile sanki bir kedinin yavrusunu taşıyormuş gibi ensesinden tuttu ve gitmeye başladı. Çatalak ve kılkuyruk yavaşça onun peşinden geldi. Kurt adam siriusu bir mağraya götürmüştü. Siriusu bıraktı ve büyük bir ağaçtan bir yaprak kopardı. Yaprağı siriusun üstüne çekti ve yanına yatıp sarıdı. Sirius ne olduğunu anlamamıştı ama james ve peter hemen sırıtmıştı her ne kadar hayvan olsalarda.
Sabah olunca acaba remus çıplak bir şekilde sirirusa sarılırken ne olacak😉
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I really loved you too so much ~|wolfstar|~ ASKIDA VE DÜZRNLENİYOR
Fanfic"Seni çok seviyorum" "Bende seni seviyorum pati" Kitabı okuyacak insanlar,ilk iki bölüm bir b*ka pek benzemiyo sonrası daha müq yani önyargılı olmayın awq (şu ara askıda)