Daha sabah olmamıştı saat 5e yakınd. Sirius biraz yatakta hareket etti ve yavaşça doğrulamadı çünkü göğüsünde yatan bir adet Remus Lupin vardı. Sirius şaşırmıştı yavaşça kalktı ve Remus bacağına doğru kaydı,bacağında yatan Remusa baktı. Daha önce fark etmemişti ama o uykusunda ne kadar şirin oluyordu. Sakin gözüküyordu,nefes alışverişleri düzenliydi. Sirius,Remusa baktı onun uykulu halini bile tatlı buluyordu. Tebessüm etti. Sirius yavaşça geri yattı ve Remusu göğsüne doğru çekti hafif yan döndü ve ona sarıldı. Kimin ne diyeceği umurunda bile değildi nedense o şekilde yatmak istemişti. Bu sırada peter uyanmış yorganın altından onları izliyordu peter gördüklerine inanamıyordu sirius resmen "neden yanımda yattın" diye sorucağına ona gülümseyerek bakmış ve onu daha da dibine çekmiş bir şekilde uyuyordu. Bunları Jamesa anlatmalıydı. Daha sabah olmasına vardı yani dersede daha çooook vardı. Peter asasını yavaşça belli etmeden aldı ve bir büyü hareketi ile onların fotoğrafını çekti,siriusun remusu izleyip ona nasıl baktığını ve ona nasıl sarılarak uyuduğunu. Peter gerçekten şaşırıyordu. Sirius ders çalışmıştı ki kitapları pek sevmezdi hatta sevmezdi ne kelime nefret ederdi,sürekli remusa bakıyordu ki bize bile öyle bakmıyordu,ve o ağlıyordu hemde REMUS İÇİN tamam arkadaş için ağlanır da ben hiç siriusu ağlarken görmedim DUR aslında sanırım birkaç kere kardeşi Regulus yüzündendi yani Siriusu sadece aile sorunları yüzünden birkaç kere ağlarken görmüşlerdi ve daha önce hiçbir rüyasında ağlayıp herhangi bir isim sayıklamamıştı. BU GERÇEKTEN ÇOK AMA ÇOK GARİPTİ. Olanları Jamesa anlatmalıydı fakat bunun için bekleyebilirdi. Uyuması lazımdı.
~•~
Evet artık sabah olmuştu. Peter uyandı ve Remus ile Siriusa baktı. Gördüğü şekilden pek bir fark yoktu aslında daha çok bir birlerine sokulmuşlardı ve burun burunalardı. Peter duşa gitti bundan kısa süre sonra Remus uyandı ve siriusun dibinde yattığnı farketti. Bunun üzerine Siriusu uyandırmadan kalkacaktı fakat Sirius gözlerini açmıştı bile "günaydın Remy" dedi Sirius,Remus şaşkındı çünkü onun yanında dibine girmiş bir şekilde yatmasını sorgulamıyordu ve hakkaten nasıl bu kadar dibine girmeyi başarmıştı. "S-sanada gün-aydın pati" dedi Remus. Sirius kıkırdadı ve "neden dibimde olduğunu merak ediyorsun demi" dedi. Remus şaşkın bir şekilde "y-yani açıkçası ben dibine bu şekilde girmedimde" dedi meraklı bir ses ile. Sirius "çünkü ben öyle istedim" dedi ve Remusu Daha da kendine çekti göğüsüne yatırdı ve sarıldı. "Dün gece berbat bir kabus gördüm remus" dedi sesi titrek bir şekilde Remus "biliyorum" diyince biraz şaşırdı sirius. "nasıl" dedi endişeli bir ses tonu ile "ne gördün bilemiyorum ama ağlamaya,kendini sıkmaya ve terlemeye başladın s-sonra benim adımı sayıkladın bende burdayım pati deyip elini tutunca sen rahatlamış görünüyordun daha sonra senin iyi olduğunu düşünerek yatağa gidicektim elini bıraktım ve sen yatakta dönüp ses çıkarmaya başlayınca koştum yine elini tuttum tuttuktan 2-3 saniye sonra yine rahatlamış gibiydin bende yanına y-yattım" dedi Sirius çok şaşkın bir ifade ile Remusu dinledi. Yattığı yerde sırt üstü uzandı ve yeniden remusu göğüsüne çekti "rüyamda ne oldunu yada neler olduğunu tahmin bile edemezsin aylak okadar korktum ve üzüldüm ki anlatamam sana ne kadar çok kabusu üst üste gördüğümü anlatamam ve neler olduğunu tahmin bile edemezsin"dedi. Ve yine tüm bu olanlar olurken james onları izlemişti yav James ile sirius bile bu kadar yakın değildi diye düşündü "acaba sirius yok ya belki yani bir ihtimal aylağı seviyormu" diye düşündü ve yataktan kalktı bu sırada peter banyodan çıkmıştı şimdi james girecekti. Peter onların bu haline çok şaşırdı. Aradan 1 dakika falan geçmişti. Remus "hadi pati kalkalım derse geç kalıcaz" dediğinde Peter dahada şaşırdı onlar uyanıktı,bu şekilde sarmaş dolaş yatıyorlardı ve pek bir şikayetleri var gibi gözükmüyor "peki Remy" dedi sirius,ve remus siriusun üzerdinden kalktı. James yine duştan çıkıyordu bu sırada duşa kim girecek kavgası olmadı. Sirius "sen gir aylak" dedi. Remus "peki" dedi ve banyoya doğru ilerledi. Bu sırada james bir ses geçirmez büyü uyguladı "söyle Sirius" dedi birden peter,sirius şaşkın bir ifade ile ona baktı "neyi" "dostum bu aralar Remus'a bakıyorsun ona dalıp gidiyorsun rüyanda ağlayarak onu sayıkılıyorsu" "ve onunla birlikte bu şekilde iç içe dip dibe uymaktan mutlusun ve onu kendine yaklaştırıyorsun göğüsüne yatırıyorsun" dedi ilk önce james sonra peter ve aynı anda "ona sevgilinmişsin gibi davranıyorsu" dediklerinde. Sirius şaşkına dönmüştü acaba ona a-aşıkmı olmuştu HAYIR bu çok saçmaydı sonuçta sadece arkadaşıydı bunun mümkünatı yoktu "çocuklar o benim arkadaşım,sevgilim değil sevgili olsak ilk size söylerdim zaten saçmalamayın" dedi kızgın gibi değildi ama bir değişik söylemişti. Bunun üzerine peter "pati acaba ona aşık o-olabilirmisin" "yani benim lilye baktığım gibi remusa bakıyorsun" "ve onunla uyuyorsun" "ona saçlarının sevimli olduğnu söyleyip iltifat ediyorsun" "ve ayrıca duştan çıktıktan sonra bazen yine ona baka kalıyosun yanına gidip saçlarıyla oynuyorsun" diye yine birbirlerinin cümlelerini tamamlayarak söyledi peter ve james. Siriusun aklı çok karışıktı "saçmalama gerçekten aşıkmısı ona yok canım yani o senin arkadaşın ona karşı hisler besleyemezsin bu çok aptalca" diyordu beyninin bir tarafı. Diğer tarafıda kalbiyle bir olmuş "sanırım ondan hoşlanıyorum zamanı geldiğinde söylersin ilk önce kendine ve arkadaşlarına açıl onu seviyorsun işte apaçık ortada" diyordu. Sirius ne yapacağına karar veremiyordu. Peter yanına geldi ona sarıldı ve "Sirius eğer bizim seni yargılayacağımızı yada senle küseceğimizi sanıyorsan yanılıyorsun biz homofobik değiliz DİMİ JAMES" "aynen öyle dostum seninle arkadaşlığımızı hiç bozmayız" dedi james, bunun üzerine Sirius "y-ya o benle arkadaş olmak istemediğini söylerse ayrıca ben ondan hoşlanmıyorum yani bu konuda emin değilim ama bende bunu çok düşünüyorum neyse ne canım" dedi. Peter merakına yenik düştü ve "peki biz bunu boşverelim fakat sen rüyanda ne gördün" deyince. Sirius kas katı kesildi. Gözleri kocaman açıldı,mimiksiz bir ifade ile James ve Peterin oldu yere boşluğa doğru bakıyordu James yanına geldi "S-sirius sen iyimisin" dedi. Bu sırada banyodan sesler geliyordu "büyüyü boz james" dedi peter,ve James hemen büyüyü bozdu. Remus "ne oldu çok sesizdiniz-aman tanrım ne oldu Siriusa" dedi. Tabi Peter ve James onu unutmuştu neyseki sirius 4-5 saniye içinde hemen toparlandı yada en azından toparlanmaya çalıştı "ben duş alıyım" dedi ve banyoya girdi "çocuklar ne oldu burda" dediğinde James ve Peter aynı anda "hiç bişey" dedi Remus elbette inanmamıştı o zeki bir bireydi sonuçta ama çok üstelemedi "öyle olsun" dedi ve geçti.
~•~
Dersler başlamıştı ve hatta bitmişti son derstelerdi,bu der iksir dersiydi. Profesör slaghorn onlara bugün amortentia yapmayı gösterecekti. "Evet amortentia nedir bilen var mı?" Sorusuna sınıftan birkaç kişi elini kaldırdı bunlardan biri Siriustu "evet Sirius söyle bakalım" dediğinde çoğu göz Siriusa döndü "amortentia çok güçlü bir aşk iksiridir efendim ve kişi neyi seviyor ve ya cazip,ilgi çekici güzel buluyorsa onun 3 tane ayrı ayrı kokusunu alır" dedi Sirius. Profesör "çok doğru bir tespit Sirius bu çok güçlü bir aşk iksiridir,gel Sirius ilk önce sen kokla bakalım" dediğinde Sirius hafif tedirgin olarak oturduğu yerden kalktı ve kazanın yanına gitti koklamaya başladı. "Eee bu koku kurabiye kokusu gibi bişey ve eee şey bu koku" dediğinde gözleri açıldı,ağlayabilirdi şuan ama hayır herkezin içinde olmazdı "bu kokuyu söylemek istemiyorum profesör " "peki nasıl istersen Sirius"dediğinde sirius mutluydu kardeşi Regulusun kokusunu aldığını söyleyemezdi ve bunu söylerken kesinlikle gözlrinden yaşlar akardı Regulusa aşık değildi tabikide,fakat onu çok seviyordu onla kavga ettikleri günden ve evi terk ettikten sonra pek konuşmamışlardı ama Sirius kardeşini çok seviyordu,Sirius ne kokusu aldığını söylemiyecek olmasının mutluluğu ile tebessüm etti ve bir kere daha kokladı "hmm bu koku çok tanıdık sanki her gün bu kokuyu kokluyormuşum gibi,çikolata gibi ama daha farklı sanki hafif nane kokusu da var içinde,ama çikolata kokusu keskin hafif bir şekilde orman kokuyor bu koku çok hoş ve ilgi çekici" dedi ve burnunu kazandan çekti "peki Sirius yerine oturabilirsin" dedi profesör,ve Sirius yerine geçti. Peter ve James çok şaşırmışlardı çünkü aylak her zaman yanında çikolata taşırdı ve hatta çikolata gibi kokardı naneli duş jeli kullanırdı banyodan çıktıktan sonra nane kokusu gelirdi ve o bir kurt adamdı her ay ormandaydı ve zaten hep birlikte sık sık ormana gider orda oturup konuşurlardı. Yani Sirius baya baya Remusun kokusunu almıştı. James sırıttı ve sessizce"peter Siriusun neyin kokusunu aldığını anladın demi" "tabiki anladım ama o anlamışa benzemiyor"diye cevap verdi,peter. "hiç sorma" dedi james. "Bence yine Sirius ile konuşalım" "bence yarın konuşalım james bugün yeterince konuştuk çok üstüne gitmeyelim" "sanırım haklısın" dedi james ve önüne döndü
~•~
Profesör slughorn onlara iksirin nasıl yapılacağını anlatmış malzemeleri tahtaya yazmıştı ve öğrencilerine başlayabileceklerini söylemişti. 20-30 dk sonra iksirlerin geneli bitmişti. Ders sonunda iksirlerini istemişti profesör. "Remus sen kal" demişti "siz gidin çocuklar ben sizi bulurum" dedi Remus kapıdaki arkadaşlarına ve profesörün yanına gitti "Remus bu amortantia şu ana kadar bir öğrenciden çıkmış olan en iyi amortentialardan biri bu başarından dolayı sana bir şişe amortentia vereceğim ödül olarak" dedi ve bir şişe amortenyia uzattı. Remus düşündü gerek var mı? diye sonra aklına bişey geldi "teşekkür ederim profesör" dedi ve yavaşça şişeyi aldı. Ve hemen James ile Peteri aramaya başladı.
~•~
"James,peter hey" dedi onları gölün orda bulmuştu. "pati nerde" "yatakhanede" dedi peter. "peki,çocuklar bakın bende ne var" dedi ve amortentiatı onlara gösterdi "çok şanslısın aylak ben ve Peterede verir misin?" dedi yalvarır gibi ve Remus göz devirdi. "Benim aklımda daha güzel bişey var" dedi "bu amortentiadan biraz üstümüze dökeceğiz" dediğinde James hemen atladı "ve bize kim aşıksa bizi koklamayacaktır ama bizden hoşlanmıyorsa bizi koklamaya çalışıcaklardır Remus sen bir dahisin" dedi heyecanla. "Yenimi farkettin" dedi ve yanlarına ağcın altına oturdu. "Bence yarın yapalım" dediğinde James'ın aklına bişey geldi "sirius aylağa aşıksa onu koklamaya çalışmayacaktır ve siriusun aylağı sevip sevmeyeceğini anlayabileceğiz yaw ben ne kadar zekiyim ama ilk önce siriusun bundan haberi olmamalı" diye düşündü "peter bi gelsene benle" dedi ve peteri alıp uzaktaki ağaçlara gitti Remus ne karıştırdıklarını merak ediyordu ama umursamadı. Ve James,Petere ne yapmaları gerektiğini anlattı. Peter anlayışla ve heyecanla tabi biraz merak ile kafasını salladı şimdi tek yapmaları gereken siriusun amortentiadan haberi olmaması ve üzerine dökmemesiydi. "Hemen aylağın yanına gidelim pete umarım hala orda oturuyordur" dediler ve koşmaya başladılar. Gittiklerinde Remusun ağaca yaslanmış dizlerini kendine çekmiş adeta bir top gibi uyuduğunu fark ettiler.
1642 Kelime
Evet umarım beğenmişsinizdir sizce nasıl gidiyo bir sonraki bölümlerde olaylar geliye sıkı durun ve kemerleri takmak için hazır olun 👍🏻😏🤷🏽♀️🤛🏻👊🏻👋🏻
14/Temmuz/2020
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I really loved you too so much ~|wolfstar|~ ASKIDA VE DÜZRNLENİYOR
Fanfiction"Seni çok seviyorum" "Bende seni seviyorum pati" Kitabı okuyacak insanlar,ilk iki bölüm bir b*ka pek benzemiyo sonrası daha müq yani önyargılı olmayın awq (şu ara askıda)