Güneş tepeye yükseliyordu. Hafif soğuk hava ısınıyordu. Ve peter kalkıyordu. Uyandı ve etrafına baktı. Gözlerinde şaşkın bir ifade ve bir de sırıtma vardı. Jamesın yatağına doğru ses çıkarmadan gitti. "james,james kalk şuna baksana" dedi sessizce kulağına fısıldayarak. "öff james" dedi ve aklına bişey geldi. İlk öncelikle asasını aldı ve fotoğraf makinesi ile sirius ve remusun fotoğraflarını çekti. Çünkü james uyanmazsa yada kendisi ses çıkarıp sirius ve remusu uyandırırsa james bunu göremeyecekti. Peterin ikinci yaptığı şeyse şu oldu. Yine jamesın kulağına doğru eğildi "bak james lily gelmiş" dedi yine sesizce. James kıpırdandı ama kalkmadı. Peter kulağına seslenmeye başladı. "lily burda, lily, lily, lily, lily" bu jamesı kıpırdatıyordu,bir oyana bir bu yana döndü en sonunda peter şunu söyledi. "Lily dışarda ve soğuktan donarak ölebilir" james hızlı bir şekilde,ki uyku sersemi ne kadar hızlı olabilirse kalktı. "ne lily çiçeğim-" derken peter bir eli ile jamesın azını kapatırken bir eli ile de işaret parmağını kendi dudağına değdirip susması için işaret veriyordu. İşaret parmağını dudağından çekti ve remusun yatağına işaret etti james yavaşça kafasını döndürdü. Gözlerini ovaladı. Komidinin üstündeki gözlüğünü alıp peterin gösterdiği yere baktı. Gördüğü görüntü karşısında şaşırmıştı ve hafif sırıtıyordu. Şimdi diyeceksinizki ne görüyor bunlar. Remus yatakta yan dönmüş uzanıyordu arkasında ise sirius vardı. O da yan dönmüştü ve bir kolunu remusun altından diğer kolunu üstünden atmıştı,remusa sıkıca sarılmıştı,siriusun boyu remustan kısaydı bu yüzden kafası remusun hafif boynuna gömülüydü. İkisininde bacakları hafif kıvrılmıştı ve arka arkaya iç içe geçmişti.(medya) ama james onlara baktıktan bir süre sonra remus kıpırdandı ve siriusa döndü siriusta kıpırdayınca dudakları birbirine değdi ama çok küçücük ucundan yani. Peter hemen kamerası ile yine onları çekti. Bu kamerayı iyi ki almıştı pek pahalı değildi ve bu kamera ile çok özel,güzel,önemli anları çekiyordu ve bu fotoğraf 3 özelliğede uyuyordu. James "o kamerayı iyiki almışsın kılkuyruk" diye fısıldadı. Peter ise "evet haklısın bununla fotoğraf çekmek çok eğlenceli özel anlar için çok işe yarıyor"diye fısıldadı. Bu sırada fısıldaşırlarken kıpırtı duydular ve remusun yatağına baktılar. Sirius uyanmıştı. Gözleri biraz büyüktü. James ve petere doğru döndü. Sirius uyandığna dudakları remusunki ile değdiği için şaşkındı tabi. James "günaydın pati" dedi sesi kısık bir şekilde sirius yeni şoktan çıkarak "sanada günaydın çatalak ve kılkuyruk" dedi,peterde "sanada günaydın" diye cevap verdi.sirius gözleri açık ve eli hafif dudağında bir şekilde banyoya doğu gitti. Peter ve james kıkırdadı. James ve peter,remusun bir anda kalktığnı gördu. Remus kalktı ve hemen yanındaki çekmecesine uzandı içinden küçük bir iksir şişesi aldı iksir şişesinde pembe bir iksir vardı. Remus iksiri içmeye başladı. James ve peter ne yaptığını anlamıştı bu akşam dolunay vardı ve remusun en çok başı olmak üzere heryeri ağrıyordu bu iksir ağrılarını azaltması için yapılmıştı. James ve peter remusun yanına gittiler, yatağına oturdular. Hiç birşey demiyorlardı, sadece ikiside remusa bakıyor ve üzülüyorlardı remus şişeyi hafif titreyen elleriyle çekmecili komidininin üstüne koyacaktı. Fakat......
Bu bölüm sizi meraklı bırakmak ve bölümsüz bırakmamak içindir ( ͡° ͜ʖ ͡°). Üzgünüm internet sıkıntıları çekiyorum, tatildeyim ve birkaç neden daha var bu yüzden bölüm yazamadım ve dedim ki bölüm yazmışken piçlik yapıyım ve sizi meraklı bırakayım( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°). Bu arada siz ne yapıyorsunuz?.
(3 oy ve 5 yorum gelince yeni bölüm)
(• ε •) hepinize mucuk mucuk(•ө•)♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I really loved you too so much ~|wolfstar|~ ASKIDA VE DÜZRNLENİYOR
Fanfiction"Seni çok seviyorum" "Bende seni seviyorum pati" Kitabı okuyacak insanlar,ilk iki bölüm bir b*ka pek benzemiyo sonrası daha müq yani önyargılı olmayın awq (şu ara askıda)