👃Lanet koku♨️

117 11 0
                                    

James fırsattan istifade edip aylakın yanına gitti ve şişeyi bulmaya çalıştı uykusu derindi Remusun ama oyle top gibi yatmıştı ki şişeyi bulup almak imkansızdı bunun üzerine Peter üstünde bayıltıcı bir büyü uyguladı bir kaç dakika yeterdi "hadi james ne yapıyorsan yap" dedi peter. James aylağın üstünde şişeyi aradı ve buldu birazını başka bir şişeye koydu böylece sadece kendilerine yetecek ti ve Siriusa kalmayacaktı. James'ın aklına gelen tek şey buydu. Belki aldığı iksiri lilyde kullanırdı hatta sümsükusu Bir profesöre aşık edebilirdi yada sonradan Remusa verirdi çünkü onundu zaten hatta daha güzeli sirius ile Remusu birleştirirse Remus ona teşekkür olarak verebilirdi ve belkide vericek ti. Herneyse bu önemli değildi. Artık yapmaları gereken aylağı yatakhaneye taşımaktı ve yarını beklemekti.

Remus yatakhaneye götürülmüş ve yatağına yatırılmıştı. Sirius ona ne olduğunu sorunca uyuyakaldığını söylemişlerdi. Siriusta üstelemeden "peki" demişti.

~•~

Akşam olmuştu herkes yataklarına geçmiş uyuyordu. Bir kişi dışında Sirius Black. Aklını kurcalayan tonla soru varken uyuyamıyordu. Aklı hala uçuş dersindeki olayda ve James ile Peterin sorduğu sorulardaydı. "Ona aşık mıyım,ondan hoşlanıyor muyum,derste üstüme düşünce neden daha çok öyle kalmak istedim,o ne hissetti" diye aklını kurcalayan tonla soru vardı. İlk önce acaba eşcinsel miydi. Aklı fena halde çorba olmuş ve çorbanın dibi tutuşmuştu. Ne hissedeceğini bilmiyordu. Daha sonra sirius köpek haline yani patiayağa dönüşmüştü. Sirius yataktan aşağı sıçradı ve yürüdü. Ortak salona gitti ve insana dönüştü. Şöminenin önüne oturdu aklını kurcalayan soruları yine düşündü uzun uzun. Yarım saat geçmişti ve o şöminenin başında yere oturmuş olanları düşünüyordu hala. "Lanet olsun ona aşık falan değilim tamamı?!" Dedi kendi kendine herkes uyuduğu için bağırmadan söyledi "ona aşık olamam" dedi üzgün ve kısık bir ses ile. Sonra biraz daha şöminenin başında kaldı. Uykusu gelince ayağı kalktı. Patiayak oldu ve odasına gitti. Remusun yatağına zıpladı,yorganının içine girdi ve orda yattı. Tabi Remus yatağında bişeyler hissetmiş ve yavaşça doğrulup bakmıştı ve Siriusu görmüştü. Gülümsedi ve ona sarılarak uykuya daldı. Sabah olunca kesinlikle Sirius onu yalayarak uyandıracaktı bunu umursamadı. (ben:sonuçta o zamanlar korona yok dimi hpujpfjjfp)

~•~

Sabah olmuştu ve James kendisinden hiç beklen meyecek bir şekilde kalkmıştı. Remusun yatağına bakınca ona sarılmış olan bir köpek gördü bu tabiki Siriustu. "Bence bunlar sevgili ama bize söylemiyorlar"diye düşündü. Güldü daha sonra kalktı siriusun başını okşadı ve onu kaldırdı. Sirius tüm dişlerini göstererek esnedi ve bu biraz James ı korkuttu. Geri çekildi ve duşa gitti. Sirius remusun saçlarına kafasını sürtüyordu yani daha doğrusu burnunu ve bu Remusu uyandırmıştı. Remus uyandı gülümseyerek ona baktı Sirius patilerini öne doğru uzattı belini arkaya vererek gerindi. Yataktan aşağı zıpladı ve peterin yanına gitti üstüne çıktı ön patileri ile yukarı aşağı masaj yapar gibi yaptı sırtına ve onu uyandırmaya çalıştı ama olmadı sonra üstünde zıpladı ama kalkmıyordu. Sinirlendi ve Remusun yatağına geri gitti Remus yan dönmüştü ve kolunun altına girdi Sirius öyle 5-6 dakika daha yattılar.

James 6-7 dakika sonra duştan çıkmıştı ve üç arkadaşına birden baktı sirius ve remus sarılarak uyumuş peterse saçma sapan bir şekilde yatakta dağılmıştı. Siriusun yanına gitti ve yemeğe geç kalacağız kalkın dedi. Remus ve sirius yine esneyerek uyandılar Sirius yataktan inid ve yine peterin üstüne atladı. Ayaklarını sırtına vurdu artık onu ısırıcaktı ki James yanına geldi ve asasını petere tuttu Sirius ne yapacağını anlayınca yataktan zıpladı ve yere oturup olacakları izledi "aquamenti" desi James ve peter sırıl sıklam bir şekilde uyandı "boğuluyorum" diye söyleyerek. James ona güldü ve "ödeştik tabi ben sana bir kere sen bana 100 kere yaptında neyse". Sirius insana dönüştü ve "çok komiktin" dedi gülerek ve banyoya ilerledi. James'ın aklına planı geldi ve peterin kulana eğildi "planı unutmayalım" dediğinde peterin aklına dank etti ve evet anlamında başını salladı.

Sirius duştan çıkmıştı ve bu sırada Remus giriyordu. Peter hala anca kalkıyordu.

~•~

Herkes hazırlanmıştı. Remusu james ve peter banyoya çekti. "Hadi Remus dök şu iksirden bize" dedi james "james sirius ne olacak" "bence onu boş verelim hem ondan zaten herkes hoşlanıyo hadi ama aylak" "peki çatalak peki" dedi. James onu ikna etmesine çok mutluydu. Remus kendinin sonra peter'in ve sonra jamesın yakasına İksirden döktü ve banyodan çıktılar. Ve onların çıkmasıyla siriusun onlara yürümesi bi oldu jamesın yanına gitti yavaşça yüzünü James'ın boynuna getirdi ve onu koklamaya başladı "çatalak o kurabiyeli çikolatalı naneli koku gibi kokuyosun" dedi ve petere ilerledi "sende..." dedi biraz bekleyerek "R-Regulus gibi kokuyorsun" dedi kısık bir sesle Bu sırada gözleri doldu ama hemen sildi ve kitaplarını almaya yöneldi "Sirius ben nasıl kokuyorum?" dedi Remus. Sirius yanına yaklaştı ve boynuna yavaşça eğildi koklamaya başladı bu sırada Remusun ne kadar rahatlamış şaşırmış ve kızardığını bilmeden "farklı bir koku mu almam lazım" dedi ve başını Remusun boynunu kaldırdı "ben hiçbir koku almadımda" dedi sirius. Peter ve James sırıttı. "Bu arada peter niye Regulus gibi kokuyorsun" deyince "bilmem bence sen benzetmişsin ehehehe" dedi peter. Sirius omuz silkti.

Remus tuvalete çağırdı peter ve jamesı. "Çocuklar bence iksir yeterli değil" deyince james biraz daha amortena çıkardı "şey çalarlar yada diğer şişenin başına bişey gelir diye aldım yada beni ödüllendirirsin die" "niye seni ödüllendiriyim" "bir gün söylerim neyse hadi dök" dedi ve şişeyi ona verdi. Remus alıp bolca döktü "evet acaba şimdi alacakmı koku zaten derste söyledide merak ediyorum" dedi ve banyodan çıktı. Remus siriusun yanına geldi. "Ne oldu remus" "hiiç sadece bugün yeni bir parfüm denemiştimde" dedi ve Sirius yine yavaşça onun boynuna ilerledi burnu Remusun boynuna değdi ve hafif dudaklarıda sonra koklamaya başladı tabiki bu sırada yine Remus kızarmıştı ve Sirius başını geri çekti "aylak sana parfümü veren kişi sana kazık atmış ben farklı bir koku almıyorum ve bil diye söylüyorum burnum açık" dedi. Remus çok şaşkındı. "P-peki" dedi. Sirius kapıdan çıkınca Peter ve jamesın yanına ilerledi "peki amortentia çalışıyor çünkü sizde bir koku aldı ama bende niye farklı bir koku almadı çok merak ediyorum" dedi. James gergin bir şekilde "bence amortentiada senin kokunu alıyor" dedi. Remus sırıttı. "Niye sırıtıyorsun aylak" "sen onun bana aşık oldunumu söylemeye çalışıyorsun" dedi. James "belki öyle ama o Regulusa aşık değilken onun kokusunu alıyo belki senide Regulus kadar seviyordur" deyince. "Bu mantıklı ama evden kaçınca sana sığındı benden bile daha çok zaman geçirdiniz niye sen değil ben?" "B-bilmem" dedi james. Ve Remus omuz silkip,kitaplarını alıp yemek yemeğe indi

                      ~•~

Yemekte herkes Peteri,Remusu ve James'ı kokluyordu. "James sende mi yeni parfüm falan aldın ve peter" dedi Sirius."ne- aaa evet evet parfüm"dedi peter "Remusa kazık atmışlar ama size atmamışlar değişik parfümünü nerden aldın bu arada James çok güzel ve kurabiye gibi kokuyor" "aaa şey bu kokudan başka hiçbir dükkanda yok evet yok" dedi James "o zaman yinede isim yada marka versen" "eee ben bunu ortalıkta bir şeyler satan bir eee bir cüceden aldım ve isim yada markası yoktu" "James bu bir iksirse sana zarar verebilir bilip bilmediğin her şeyi alma ama bende kullanabilirim dimi?" "Parfüm bitti" diye atladı James "James eğer parfümünden kulanmamı istemiyorsan söyle ve lafı dolandırma zaten alt tarafı bir parfüm" dedi hafif kızgınca "yok öyle değil yani gerçekten bitti" "öyle olsun James" dedi ve Remusa döndü "sen James'ın parfümünden sıkmadın mı aylak" dedi "Remus başka bir parfüm kullandı ve oda bitti" diye atıldı Peter "tüm parfümleri nasıl bitirdiniz anlamıyorum" "yani bir kaza sonucu döküldüler ama çok pahalı bir şey değildi zaten" diye cevap verdi peter "tamam bu durum çok karışık gibi duruyor konuyu kapatın alt tarafı lanet kokuyu beğenmiştim bittiyse sorun değil" dedi ve önüne dönüp yemeğini yemeye devam etti. "Lily bugün çok güzelsin"dedi james "biliyorum ben hep öyleyim" dediğinde lily,bazı kişiler gülmeye başladı "bazen lilyde siriusu görüyorum" dediğinde peter daha çok gülüşme oldu. "Hey ben black kadar egolu değilim" "tabiki değilsin böceğim" "böceğim mi iyice saçmaladın potter ben gidiyorum" dedi ve yine gitti "yine gitti senin yüzünden kız açlıktan ölücek James" dedi Remus"çiçeğim benim yüzümden ölecek mi" "evet"dedi çoğu kişi ve herkes gülmeye başladı.

I really loved you too so much ~|wolfstar|~ ASKIDA VE DÜZRNLENİYORHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin