pohled Vanes
Ráno jsem vstala dřív než jsem si myslela. Samko ještě spal tak jsem si vzala mobil a podívala co je nového. Skončila jsem u konverzace s lidmi ze základky.
SKUPINA KOUZELNÁ TROJKA💕
(D-Dory, K- Kiki, V-já)
D:"nechcete se sejít dneska?"
K:"oki můžeme.Kdy máte čas?"
V:"nemohla bych vzít sebou další 4 lidi?"
K:"čím víc tím líp xd"
V:"oki super"
D:"tak kdy?"
V:"dneska v jednu?"
K,D:"Oki"
V:"tak ja musim papa💕💕"
D:"papa💕💕"
K:"papa💕💕"
odložila jsem mobil vedle postele a podívala se na Sama jestli ještě spí. Naštěstí ještě spal ale nechtěl mě pustit. Podařilo se mi z jeho objetí vymotat a dostat do koupelny kde jsem udělala normalní raní rutinu.Vyšla jsem s koupelny do pokoje se převlíct ale když jsem vešla Samo byl už vzhůru.
S:"Dobré ránko princezná"
V:"Dobré ráno princi"
přišla jsem k němu a dala mu pusu
V:"jdu udělat snídani co by jsi si dal?"
S:"teba" a podíval se na mně svým uchylným usměvem
V:"něco jiného než jsem ja?"
S:"ja neviem tak....lievance"
V:"okey"
usmála jsem se na něho a odešla z pokoje ale pak mi došlo ,že jsem stále v pyžamu. Vrátila jsem se teda zpátky do pokoje pro věci abych se šla převléct do koupelny ale koupelna byla plná takže mi nic jiného nezbývalo než se převléct v pokoji. Vrátila jsem se teda zpátky a zamkla jsem za sebou dveře pro jistotu.
V:"mohl by si se na chvilku otočit chci se převléct"
S:"okey "
A otočil se s mobilem na bok ale čelem ke mně.
V:"druhá strana není pohodlná nebo co?"
S:"na téhle se dějí zajímavější věci"
V:"ale tak dobře no"
otočila jsem se k němu zády a začala se převlékat první jsem dolu dala kalhoty a až pak triko. Když jsem ho začínala dávat dolů (pro představu kalhoty už měla na sobě ještě zůstávalo triko pozn.autorky)tak se mně dotkli nějaké ruce které mi pomohli to triko sundat úplně. V tuhle chvílí jsem nevěděla co dělat. Rychle jsem popadla podprsenku a začala si jí nasazovat (?) a znovu mi něčí ruce pomohli jí zapnout.
V:"nemusíš mi pomáhat se vším co dělám"
S:"ale to nejdě sa len na toto pozerat...prostě ma to tiahně bližšie nedá sa odolat"
otočila jsem se k němu a dala mu pusu at je konečně spokojenej
V:"jo btw dneska mám sraz s holkama ze základky tak mě napadlo jestli bys nechtěl jít se mnou"
S:"mě to nevadí a už bež prosím robit tie lievance som strašně hladý"
V:"Okej"
Vzala jsem si tričko. Rychle ho oblékla a vyrazila do kuchyne. Bylo něco kolem osmé ráno což jsem byla v celku překvapená. Přišla jsem do obýváku a tam jsem uviděla Vitu jak už je vzhůru.
ČTEŠ
Láska někdy bolí | studiomoontv |
FanfictionHello guys!☺️ Než začneme chci říct,že tenhle příběh vznikl úplně ramdom v jednu ráno takže neočekávejte něco velkého😅 !moje slovenština je strašná takže používám překladač takže za to se omlovám! !ale ani moje čeština na tom není nejlépe takže...