věnováni:@bughead192💕💕
Pohled 3 osoby:
Jak čas plynul tak se pomalu začal blížit konec školního roku. Vanes ze Samem byli snad nejvíc šťastný par který kdy existoval. Neustále se hýčkali a věnovali si co nejvíc voleno času který měli. Tento měsíc spolu budou už 4 měsíce. Vanesin bracha Dominik byl na tom z Apy tak jako podobně. Ale i tak byli spolu šťastný. Další dva páry neboli Doji s Matym a Kiki s Vittou to měli skoro nastejno. Protože se blížilo léto tak se blizili i letní tábory.Kluci spolecne jezdi jako animátoři na jutubersky tábor na který se rozhodli tento rok vzít i svoje drahé polovicky.
Pohled Vanes:
Kluci nás pozvali na letní tábor který se bude konat 2 prazdninovi tyden. Jako moc se mi tam nechtělo ale nakonec jsem kývla kvůli Samovi. Konec školy bylo za dveřmi a me se blízili 17 narozeniny. Nechtěla jsem je nějak velmi slavit a upřímně jsem doufala ze si na to max. vzpomene Domino. Dneska byl den kdy jsme dostávali vysvětčení. Ráno jsem vstala o asi hodinu dříve abych se stihla připravit. Po škole mě totiž chce vzít Sam na rande. Vstala jsem z postele a miřila si to rovnou do koupelny kde jsem si umyla vlasy. Po umyti jsem v rucniku na hlave a okolo pasu vyšla zpátky do pokoje kde jsem si začala vybírat oblečení. Skončila jsem u trosku větších roztrhaných rifli a s bílím topem. Rifle byli docela dost roztrhany takže mi vedro snad až tak velký nebude. Ještě jsem táhla průhledný pasek okolo pasu aby mi tak napadali a společně s písničkami jsem vesla zpět do koupelny kde jsem si vyfénovala moje nové ostrihaný vlasy.Jop vždy jsem měla vlasy až po pas, ale předevčírem jsem se rozhodla to skrátit po lopatky. Jsme z toho nadšená. Jako předpokládám že mě lidi zabijou ale to je jedno přeci. Po dofénování jsem na sebe hodila nejakou omítku neboli mace-up, linky a řasenku. Nic velkého to nebylo hlavně nebyl důvod proč na sebe patlat....no to je jedno. Vyšla jsem z koupelny a sešla schody dolů do obýváku kde byl Dominik s.... Apy? Ta se kdy tady dostala?
V:"ahoj Apy"
A:"jeej ahooj promin ze jse ti o tomhle neřekla..."
V:"nee to je dobrý "
A:"aha dobre"
V:"co je na snídani?"
D:"něco si vem..meh už jsme ti to snědli...neva?"
V:"dobryy jdu"
šla jsem do kuchyně kde jsem si z ledničky vzala jogurt a sedla jsi na linku. Ano jsme asi divná ale když jím doma tak vždy sedím na lince. Při jezení jsme projíždela ig když v tom mi napsal Sam.
Milášek💕:Za 5 minut bud vonku prosím❤
Ja:"tak dobře❤💕
dojedla jsem jogurt a vyhodila kelimek do koše a lžičku hodila do dřezu. Vyšla jsem z kuchyne a rychle vyběhla schody a vzala batoh kde jsem naházela potřebné věci a znovu seběhla schody dolu. Domino s Apy už tam nebyli takže předpokládam ze už šly. Došla jsem ke dveřím kde jsem si nazula boty a vyšla ven. Zamčela jsem a když jsem se otočila uvidela jsem sama. Přiběhla jsem k němu a obejmula ho.
S:" ahoj láska "
V:" ahoj zlato" a dal mi pusu
chvíli jsem spolupracovala ale pak jsme se museli od sebe odtrhnout kvuli času. Vydali jsme se společně ruka v ruce na poslední den ve škole.
---------------------------------------------------------------------------
-528 slov-
ČTEŠ
Láska někdy bolí | studiomoontv |
FanfictionHello guys!☺️ Než začneme chci říct,že tenhle příběh vznikl úplně ramdom v jednu ráno takže neočekávejte něco velkého😅 !moje slovenština je strašná takže používám překladač takže za to se omlovám! !ale ani moje čeština na tom není nejlépe takže...