pohled Vanes:
procházeli jsme se po městě až do večera. Kluci hodně blbli a my holky se na tom jenom smáli. Když už začalo být chladno rozhodli jsme se jít k nám domu.
(píšu to na jiným přístroji než normálně kde nevím jak se dávají uvozovky takže to bude bez toho p.a.)
Ma: co budeme dělat?
Vi: mohli bychom si zahrát flašku
D: okej tak jdem do obýváku
všichni: okej
Sedli jsme si do kruhu a Kiki roztočila flašku. Dopadlo to na Domina a Sama.
S:pravda nebo úkol
D:ehm...pravda
S: s Apy se znáte už dlouho ale nikdy ste nám to neřekli
D: okej to je pravda
V: počkat co? vy se znáte už dlouho?
A: jsme se zpoznali na utuberingu asi rok dozadu a.... noo... nějak jsme si dali čísla a psali si dost často....no a dál už asi znáte. malinko se zčervenala
Ma: tak to už dává smysl
Doj: okej jdem točit?
ani jsem neodpověděla a točila jsem dál. Dopadlo to na Vitu a Matyáše.
Ma: pravda nebo ukol
Vi: úkol
(pokud si to čte ta osoba na kterou je to určený prosííím nezabij mě já musela xdd illy)
M: vyber si jakoukoliv holku a vem ji do kuchyně a tam budte spolu a chápete cmuk cmuk xdd
Vi: si děláš prdel ne?
M: nee dělej nebo chceš něco jiného?
Vi:oke už jdu
Pohled Vity:
Tak to je v prdeli. Od chvíle co nám Vanes představila její kamarádky teda Kiki.... prostě láska na první pohled (to uplne vidím xdd srr )ale nevím jak to má ona se mnou. Celou dobu v tom městě jsem měl 100 chutí odtáhnout a zeptat se jí jestli se nechce více seznámit. Nakonec jsem to neudělal ale tedka mám dobrou příležitost. Vstal jsem a přišel ke Kiki a podal ji ruku aby se zvedla. Ona se malinko zčervenala a z pomocí mé ruky se zvedla. Ani jsem se nepodíval na ostatní a odvedl jí do kuchyně. Ona se postavila přede mě a podívala se mi do očí. Začal jsem se utápět v jejích krásný zelených očí jako....(meh nevím k čemu to přirovat p.a.) a pomalu jsme se k sobě přibližovali. Bylo to malinko těžší protože je docela malinka ale to mi nebránilo ji políbit. Polibek prodloužila ona což mě malinko překvapilo ale byl jsem rád. Chytl jsem ji za boky a ona my začala hrát s vlasy. Bylo to hrozně příjemný. Pomalu jsem ji natlačil k lince a chytil ji pod zadkem a položil ji na linku. Za tu dobu jsme se museli na chvilku odtrhnout kvůli kyslíku ale hned jsme se vrátli zpátky k sobě. Trošku jsem ji skousl ret aby mi dala prostor na jazyk. Ona se nebránila a začala válka jazyků....(prostě se tam líbali jsem moc lína to psát a ne žadny uchylarny! p.a.)
mezitím v obýváku:
pohled Vanes:
ti dva odešli a my jsme točili dál. Spadlo to na Doji a Apy.
Doj:pravda nebo úkol
A:úkol
D: z čeho máš největší strach?
ČTEŠ
Láska někdy bolí | studiomoontv |
FanficHello guys!☺️ Než začneme chci říct,že tenhle příběh vznikl úplně ramdom v jednu ráno takže neočekávejte něco velkého😅 !moje slovenština je strašná takže používám překladač takže za to se omlovám! !ale ani moje čeština na tom není nejlépe takže...