8

108 5 6
                                    


Pohled Sama:

Bol som rad ze to Vanes vzala v pohodě lebo neviem čo by som bez nej robil.Mám ju strašně rád a život bez nej nemá smysel. Po príchodu domov som hneď išiel natočiť daake video a potom zostrihať .Došlo mi že som ešte nevidal ten ask. Rýchlo som ho išiel renderovat a vydať na yt. Potom som prešiel ig za tu dobu čo sa nahrávalo video. Bolo mi trosku smutno že už niesom z Vanes ale zasa ju zajtra uvidím v škole.

Pohled Vanes:

Jak jsem si kreslila moje břicho začalo zvolavat velryby ze ma hlad. Nechala jsem moje mistrovské dílo a sešla dolu. Vytáhla jsem z ledničky jogurt a sedla si ke stolu. Po chvilce mi došlo ze tentokrat je něco jinak. Po hodne dlouhé době jsem se nebála jít do školy s tím ze me bude někdo ponižovat a smát se mi. Byla jsem rada protože tohle jsem zažila neposlední někdy na základce. Dojedla jsem jogurt a vykrocila směr dřez a koš. Vyšla jsem poschodech nahoru kde jsem znovu zasedla k me kresbě. Kreslim už od mala. Vždy me něco napadlo a já to stvarnila na papír. Dneska jsme měla plnou hlavu posledního týdne tak ze me vyšlo jak všichni sedíme a koukám na film. Nebylo to nic velkého ale i tak se mi to líbilo. Po asi 5 minutách mi někdo napsal. Znovu jsem nechala práce a šla se podívat kdo to byl. Byl to Vitaa.

*konverzace Vitaa- Vaness

Vitaa: ehmm.. Vany?

Vaness: ano?

Vitaa: no.. možná to bude znít divne ale chodí Kiki s někým?

Vaness: podle nejnovějších drbu je stále nezadaná proč?

Vitaa: meh....jenom tak díky cs

Vaness: okej cs

Odložila jsem mobil malinko mimo ale věděla jsem ze mezi nimi se něco děje. Bylo mi jenom divne ze se me na to ptá tedka když se s ni už líbal ale neřešila jsem to a věnovala se dal mimo dílu. 

O 2 hodiny později

Kresbu jsme měla hotovou a byla jsem na ni velmi pyšná. Protože bylo už kolem jedenácté  a byla jsem už 2x napomenuta od Domina ze bych měla jít spát tak jsme teda odložila všechny veci a odesla do koupelny . Rychle jsem se osprchovala , prevlekla do pyzama a vydala se do postele. Chyběl mi ten pocit kdy se ke me Sam přitulil a dal mi pusu a ve společném objetí jsme usinali. Lehla jsem si teda sama do postele a vzala do ruky mobil. Projížděla jsem ig když v tom mi napsal Sam.

Milášek💕: chýbaš mi a veľmi🥺

Ja: ty mě taky tak ještě vic🥺🥺🌸

Milášek💕: najradšej by som tá celu vyboskal a potom si ta pritúliť k sebe a bola by si u  mna 😏🥰💕

Ja: awwww💕💕🥺🦋zitra jsem sama doma nechceš přijít po škole 🥰💕😅

Milášek 💕: mne to problém nerobí 😏💓už som docela dosť unaveny idem spinkať ďakujem za spríjemnenie spánku💓💓😏🥺 dobru princezna moja💕💕💕

Ja: nemáš zač dobrou noc můj princi💕💕🥰

Odložila jsem mobil s úsměvem na tváři a hřejivým pocitem u srdce jsem usinala.


Ráno me probudil Dominik ze teda odjíždí někam na 2 dny tak ať to tady nepodpalim. Když odešel vylezla jsem z postele a vyrazila do koupelny kde jsem ze sebe udělala aspoň trosku člověka. Dneska by mělo být teplo a tak jsme si vzala bili top a motylem a jeanove kratasy s černým páskem. Sesla jame schody a zamířila do kuchyně kde jsme si vzala znovu jogurt. Po snezeni jogurtu jsme si došla pro veci a vyrazila do školy. Při cestě me někdo zakryl oči. Malinko jsme se lekla ale pak jsem uslysela známí hlasy.

Někdo:" kto som?"

Já:" hmmmm ze by můj milovaný?"

Otočila jsme se a uviděla Sama za kterým stali kluci. Vrhla jsem se Samovi kolem krku a dala mu pusu. Po chvilce jsme došla obejmout i kluky když už tady nejsou holky. Společně jsme vyrazili ke škole. U skříněk jsme narazili na Apy se kterou jsme pak šli do třídy. Všimla jsme si par nechápavych pohledu od některých lidi ale neřešila jsme to. 

Po velice nudné škole kterou mi aspoň trosku sprijemnili kluci a Apy ale spis jenom Sam s Apy  jsme opouštěli  budovu satanismu a vyrazili domu. Kluci až na Sama společně s Apy se odpojili někde v půlce cesty a společně se Samem jsme šli ke mne domu.  Po příchodu jsme vpluli oba ke me do pokoje a sedli si na postel.

S:" čo budeme robit?"

V:" co chceš ty "

Sam se na me podíval takovým tím kulisackym pohledem a ja se jenom pousmala. Aby nebyl úplne smutný tak jsme si sedla ma jeho stehna celem k nemu. On me  jenom chytil po zadkem a přisunul si me blíž. Nechala jsme to tak bylo mi to příjemný. Sam mi chytil jednou rukou bradu a přitáhl si ke do polibku. Já jenom spolupracovala. Pomalu si začal lehat a já teda začala padat na neho. Trochu se pousmal do polibku a pokračoval dal. Jak jsme tam jenom na sobě leželi a líbali tak jsem ucitila jak si me podsouvá po sebe. Věděla jsme co chce. Cítila jsem to. Můj mozek začal srotovat jestli jo nebo ne. Nakonec jsem mu vyhověla. Nemohla jsme být pannou na cely život. Sam se odtrhnul a podíval se ma me.

S:" môzem no?"

V:" ano"

S: "si si ista?"

Jenom jsem prikývla a on vstal a došlé pro něco. Pak se vrátil a začal se mi věnovat. Pomalu začal sjizdet níž. Byl dost opatrný. Choval se jako kdybych byla z porcelánu.  Cítila jsem jak mi rozepina kratasy. Trochu jsem mu pomohla a byly dole. Následovalo tričko a jeho kalhoty....

(Tady přestanu víme co následovalo)

Celou dobu byl hrozné opatrný. Ale bylo to dokonalý.

—————————————————————————————————————————-

Hello guys!

Dnešní kapitola...malinko jiná ale snad se bude líbit☺️

Mějte se fanfárově!

Baruus

Slov 945


Láska někdy bolí | studiomoontv |Kde žijí příběhy. Začni objevovat