Bölüm 4

695 32 20
                                    

Sonunda ders bitti, çantamı alıp çıkışa doğru yürüdüm, bugün kendime yarı zamanlı iş bakacaktım.

1 Saat sonra~~~~~

Sokak sokak gezdim ama bulamadım, çok yorulmuştum bir banka oturdum. Telefonum çalıyordu, ve evet Öykü arıyordu.

"Aradığınız kişiye şuan da ulaşılamıyor, lütfen daha sonra tekrar deneyiniz."

"Noldu gız, sesin yorgun geliyor."

"Kendime yarı zamanlı iş bakıyordum ama bulamadım, çok yoruldum ya."

"Yağmur! Ben sana ne dedim, oradan çıktıktan sonra seninle bakacaktık sen neden şimdiden bakıyorsun?"

"Bakmam lazım çıkıncaya kadar biraz param olsun."

"Hayır olmaz, hem ben bankada biriktirdiğim parayı aldım yani paramız fazlasıyla var, hem Barış kendi şirketinden bize bir yer vereceğini söyledi yani çalışmana gerek yok ben şimdiden çalışmaya başladım bile."

"Barış'a fazlasıyla yük olmuyormuyuz?"

"Oluyoruz ama başka şansımız yok napalım Yağmur, neyse Barış bize avans verecek, avans'ı verdiğinde evlere bakarız."

"Tamam, kapatmam lazım görüşürüz."

"Görüşürüz."

Öykü kapattıktan sonra telefondan iş ilanlarına baktım, her ne kadar bakma desede bakmam lazımdı paraya ihtiyacımız vardı.

Bir iş ilanı bulmuştum, garsonluk.

******IŞIKLAR şubemiz de , Menümüzde seçkin ürünlerimizi misafirlerimize en iyi şekilde sunabilecek, işini seven, esnek çalışma saatlerine uyumlu, kişisel görünümüne özen gösteren,"GARSON"alınacaktır.

Hijyen kurallarıyla uyumlu şekilde, titiz ve pratik hizmet verebilecek,

Müşteri ihtiyaçlarını belirleyerek, müşterinin en uygun seçimi yapabilmesini sağlayabilecek,

Bar ve mutfak siparişlerini servise hazır hale getirerek servis edebilecek,

Mağazanın genel düzenini ve temizliğini sağlayabilecek,

Misafirleri karşılayıp, uğurlayabilecek,

İş güvenliğine ve iş disipline uygun davranabilecek,

Takım çalışmasına yatkın,

Diksiyonu düzgün,

Güleryüzlü hizmet sunmayı çalışmayı ilke edinmiş,

Çalışma arkadaşları aramaktayız.

Bence uygundu, yapabilirdim.
İş ilanina başvurmuştum, inşallah seçilirdim.

Yetimhaneye doğru yol aldım.
Giriş kapısından adımımı atacağım sırada aklıma dün konuşulanlar gelmişti,

"O kızı öldürücem o Yağmur yarın ölecek ANLADINIZ MI BENİ!!"

"Peki patron."

Kafama takmadan odam'a doğru yol aldım. Bazı kızların iğrenç bakışlarına mağdur kalmıştım.

Üstümü değiştirip yemek yemeye yemekhaneye inmiştim. Çoğu kişinin bakışları üzerimdeydi içimden bir an olsun Ateş'in yanımda olmasını istemiştim, neden böyle düşündüm bilmiyorum ama onu yanımda istiyordum, ahh kendime gelmeliydim onu tanımıyorum bile.

𝐵𝑒𝑛𝑖𝑚 𝑀𝑎𝑓𝑦𝑎𝑚 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin