2. Bölüm

904 61 48
                                    

Şahika abisinin bu isteği üzerine şaşkın bir biçimde abisinin yüzüne bakakaldı.Bu isteğinin amacını kafasında tartarken Kaya sessizliği bozdu.

-"Şahika?"

Şahika,abisinin kendisine seslenmesiyle kendisine geldi.

"...Abi ben gelir gelmez neden böyle bir şey istediğini tam kavrayamadım."

-"Kavramana gerek yok zaten Şahika.Vericek misin vermeyecek misin?Bana bunun cevabını ver."

Kaya Şahika'nın bakışları üzerine devam etti.

-"Ha eğer diyorsan ki hisseler benim her şeyim,sana veremem anlarım seni."

Kaya,Şahika'yı nereden vuracağını iyi biliyordu.
Şahika kafasındaki düşünce yağmurlarını dindirerek konuşmaya başladı.

"Aa abi ben o End- her neyse ismini almayayım.O muyum ki,biricik abime hisselerimi paylaşmayacağım? Veririm tabii ki sadece geldiğin gün böyle bir şey istemene şaşırdım o kadar."

Kaya,istediğini almanı verdiği mutlulukla ufak bir sırıtma belirtti yüzünde.

-"Senden de bunu bekliyordum,Şahika.
Beni şaşırtmadığın için teşekkürler."

Kaya,salondaki koltuğa doğru giderek birine oturdu ve arkasına yaslandı.

-"Londra'ya gittiğimde büroyu da kapattım biliyorsun,Şahika.Şimdi yeniden dağıttığım ekibi bir araya toplamak oldukça zor olurdu.O yüzden-"

Abisinin sözünü Şahika devam ettirdi.

"O yüzden eskiden 'ceo'su olduğun şirkete yeniden gelmek senin için daha rahat bir yol."

-"Aynen öyle."

"Peki abi istediğin gibi hisselerimden belli bir yüzde veririm vermesine ama sen şirkette çalışabilecek misin? Yani evet bilgin ve deneyemin var ama bıraktığın ortam ve şuanki ortam bir değil."

-"Ne demeye getiriyorsun?"

"Yani abicim,biliyorsun Ender de orada şimdi bir rezillik filan çıkarır,başına dert olur."

Kaya,Ender'in ismini duymasıyla ürperse de kendine gelir.

-"Şimdi bunları düşünme Şahika.Geçmiş geçmişte kaldı.O da bunu anlayacak olgunlukta zaten."

"Hiç sanmıyorum."

şeklinde mırıldandıktan sonra abisinin bakışlarıyla karşı karşıya gelince devam eder.

"Pekala abi bu ara biraz yoğunum ama evrak işlerini en kısa süre içinde hallederim.İşlerim bitince sen de yerini almaya gelirsin.Nasıl,uygun mu?"

-"Uygun uygun.Yalnız Şahika,geldiğimi kimse bilmesin olur mu?"

Şahika sorgularcasına abisine baktı.

-"Şirkette yerimi yeniden almamla geldiğim bilinsin."

"Madem öyle istiyorsun peki."

Şahika,abisinin yanağına bir öpücük koyup odasına gittikten sonra Kaya da yatak odasına girdi.Yıllar sonra bu odada sevdiği kadın olmadan uyacaktı.

Şahika odasına girip kendini yatağa bıraktıktan sonra abisinin bu isteğini detaylarıyla düşündü.Hissesinden tabii ki verecekti ama şirketteki Ender faktörü sinirlerini bozuyordu.Bu düşünceler arasında aklındaki şirketin yeni ortağı için düşündüğü kişi iyice netleşmiş oldu.
Bu sayede olası bir Enkay yakınlaşmasında
Şahika'nın planı da cepte olacaktı.

"LIMERENCE"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin