(Ender)
Ender bu sabah biraz geç gelmiş,şirkete geldiği gibi işlerin başına oturmuştu.Tüm dikkatini bilgisayara verdiği sırada kapının tıktıklanması ve Kaya'nın içeri girmesi aynı anda oldu.
Elinde telefonu tutan Kaya Ender itiraz etmek için ağzını açmadan bile yanına yaklaşmıştı bile.
Telefonda görüntülü konuştuğu kişi de Yiğit idi.Ender bunu görünce Kaya'ya kızamadan Yiğit için yüzünde gülümseme oluştu."Aa Yiğit,nasılsın aşkım?"
Yiğit telefondan anne ve babasını yan yana gördüğünde durumlarını çözmeye çalıştı ama onları anlayamadıktan sonra annesine döndü.
Ve gülümsedi.-"İyiyim anne siz nasılsınız?"
Ender Kaya'ya kısa bir bakış attıktan sonra konuşmaya devam eder.
"Be- biz iyiyiz de keşke sen de gelseydin Yiğit'cim.Çok özledim seni ve kardeşini."
-"Bizim sınavlarımız ve okul işleri en kısa sürede bitsin söz biz de geleceğiz.Hem sen bu süreçte babamla özlem gider."
Ender hafif bir öksürüp Kaya ile bakıştıktan sonra Yiğit'e döner.
"Neyse Yiğit'cim oralarda kendine iyi bak olur mu?Şimdi benim işlere dönmem gerekiyor.Sonra konuşuruz."
Telefon bitince Ender ve Kaya birbirlerine ne kadar yakın durduklarını anca o zaman fark ettiler.İkisinin de bu yakınlıktan geri adım atmaya niyeti olmadığından kimse bir hamle yapamadı ama Ender söylenmeye başlar.
"Buraya kadar gelmene gerek yoktu ben Yiğitle daha sonra da konuşurdum..."
-"Bizi tekrar bir arada görmesi onun için de iyi olur diye düşündüm."
Bu sırada Kaya,Ender'e olan bakışlarını kesemezken,Ender de Kaya'ya hangi lafı yetiştireceğini bilemez.
"Peki...o zaman-"
Sonunda Kaya zorunlu olarak geri çekildiğinde Ender derin bir nefes alır.
-"Akşam yemeğe gitmeye ne dersin?"
Ender duyduğu bu soruyla dona kalır.
"Anlamadım?"
-"Eski günlerdeki gibi sen ve ben,bir akşam yemeği?"
"Kaya-"
-"Ender lütfen,biliyorum ikimizin de birbirine karşı çok hatası ve yarası var ama her şeyden öte bizim bir çocuğumuz var ve iyi anlaşmayı bilmeyen insanlar da değiliz.İki medeni insanın yemeği olarak düşün."
Ender bu dediklerini hızlıca düşündükten sonra;
"İki medeni insan...peki madem akşam görüşürüz."
Acaba Ender Kaya'ya karşı bu kadar hızlı yumuşaması onu eski hatalarına geri döndürür müydü? Veya bu sefer her zaman yaptığı gibi çabalaması gerekir miydi? Bu düşünceler içinde Kaya yeniden sözü aldı.
-"Akşam alıyorum o zaman seni?"
"Okay,görüşürüz."
Ender hafifçe tebessüm eder gibi olduktan sonra Kaya odadan çıktı.
Kaya gittikten bir kaç saniye sonra içeri Caner'in girmesiyle yerine oturmadan ayakta durdu.
"Aa Caner ne işin var burada? Hiç de geleceğini söylemedin?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"LIMERENCE"
RomanceSelamm,ilk yazacağım hikaye olucak o yüzden elbette hatalarım olabilir. 85. bölüm sonrası dizinin çökmesiyle,Enkay ve Yılker'in yarım kalışını,kendi hayal gücümle tamamlamaya çalıştım. +Kerim ve Mert'in foyası henüz ortaya çıkmadı.